Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 22-06-21 kl 08:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Jeg har alltid en illusjon om at jeg kan få sove helt til vekkerklokka ringer. Det skjer jo aldri.

Nuvel, nok en gråværsdag med nok av jobb å ta seg til. Bare å finne kaffen!
Postet 22-06-21 kl 09:06 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
God morgen.

Her gjorde jeg unna endel papirarbeid på morgenen, fant ut jeg skulle benytte sjansen når jeg våknet 06, til å jobbe i fred og ro en times tid.
Så er det bare å vente på svar på mailer.
Har fått hengt opp en maskin, og satt på en ny, og har begynt å bære ned litt ting som skal ned.
Vi fikk ny robotstøvsuger i går, og den funker, i motsetning til den gamle, så jeg må få unna noen greier som står på gulvene her og der. Er ikke alt jeg greier å bære ned, pga det er for tungt (pcer), men kan ta det jeg får til iallefall.
Jeg truer med at det skal være STRØKENT her til hjemmebesøk neste onsdag.
Postet 22-06-21 kl 09:18 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vått her i dag.
Siste skravletime før ferien på slutten av dagen.
Postet 22-06-21 kl 09:18 av star star er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er ikke i form i dag og vurderer å ta en sykedag. Skal delta i et møte først for å se om formen stiger. i så fall blir det første sykedag i løpet av pandemien og hjemmekontorperioden.
Postet 22-06-21 kl 09:32 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Det skjer snodige ting med kalenderen min. Normalt sett så har jeg 4-5 møter pr dag. Nå har jeg egentlig bare 3 ordentlige møter igjen før jeg tar ferie om nesten 3 uker. Det blir veldig, veldig rart, og jeg er dypt skeptisk til om jeg har selvdisiplin nok til dette.

Jeg har ting som jeg må gjøre, og jeg har rapporter jeg bør lese for "faglig oppdatering". Men sistnevnte har lett for å bli litt tungt når jeg kan gjøre det "en annen gang".



Det er forunderlig stille hjemme. Ungene er hos bestefar i Nord-Norge, og selv om det ikke er så mye styr med dem lenger, så merker vi jo at de ikke er her. I går kunne vi til og med tilsette reker i woken vi lagde uten at noen ble furtne.
Postet 22-06-21 kl 09:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Gikk tidlig på jobb i dag siden barna er hjemme på ferie og sover. En skal på speidertur i ettermiddag og den andre skal jobbe om noen timer.
Postet 22-06-21 kl 09:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen!

God bedring Fersken, det er faktisk lov å være syk på hjemmekontor også.

Her er jentungen hjemme og nyter at det er ferie, mens resten av huset jobber, er rart når ungene plutselig blir store.

Jeg nærmer meg bunnen av mailboksen min og det er en ganske digg følelse.
Postet 22-06-21 kl 10:07 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er døgnvill allerede og lette etter onsdagsstuggu.

Sitter hos Blatchford ortopedi og venter på innleggssåler jeg har fått støpt. Er så plattfot at jeg får vondt i ryggen, håper dette hjelper.
Postet 22-06-21 kl 10:13 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Vi har endelig fått råvarer, og så er det feil på ene coilen! Og vi som har så stor ordrereserve.

Jaja, det er bare å begynne prosessen. :tar opp telefonen:
Postet 22-06-21 kl 10:25 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God tirsdag! Endelig sol igjen, jeg har for mange +-timer, men aner ikke når og hvordan jeg skal få tatt de ut. Alt for mye å gjøre og for lite tid til å avspasere.

Det er sol ute da, kanskje jeg får til å stikke av tidlig og ta en fjelltur eller noe en av dagene.
Postet 22-06-21 kl 10:26 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God tirsdag

Jeg har også masse plusstid, men det har begynt å roe seg her, så jeg avspaserte i går.

Nå er det fire forhåpentligvis aktive dager før jeg tar den første ferieuken
Postet 22-06-21 kl 10:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det blir sikkert bra, Stompa.
Har såler for høye fotbue og ørliten høydekorreksjon. Kjente godt forskjell før og etter.
Postet 22-06-21 kl 10:56 av star star er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
Jeg er nesten alene hjemme! Ettåringen sover på balkongen, men mannen er på biblioteket for å jobbe i fred og storebror er på sommerskole. Siden ettåringen kommer til å sove minst to timer, føles det veldig som å være alene hjemme. Hva skal jeg gjøre med all denne tiden?
Postet 22-06-21 kl 12:20 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Du skal selvfølgelig strikke Input.
Postet 22-06-21 kl 13:17 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg henger opp bilder på det nyoppussede soverommet, og det er sånn presisjonsarbeid! Blir gal hvis de er skeive, og vil ha flere hengende i gruppe. Veggen og størrelsen på bildene er sånn at det ikke går å bare "slenge" dem opp tilfeldig, så her får de små grå kjørt seg med måling og regning.
Postet 22-06-21 kl 14:19 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Da er bildene oppe, og det ble beint nok til at jeg kan leve med det. I tillegg ble knaggrekka jeg også hengte opp i vater.
Postet 22-06-21 kl 15:31 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
Så flink du er, Stompa!
Postet 22-06-21 kl 20:47 av Input Input er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no