Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 31-12-20 kl 07:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Endelig den siste dagen i dette året! Blir bra å snakke om 2020 i fortid, så får vi håpe at det nye året har bedre planer.

Jeg skal til kjæresten og feire der, det blir stille og fredelig. Gleder meg, de siste to årene har jeg vært alene på nyttårsaften. Det er ikke så veldig hyggelig.

Ha en fin og trygg feiring!
Postet 31-12-20 kl 08:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
I dag kommer ungene hjem. Det blir fint selv om jeg har kosa meg alene også.
Postet 31-12-20 kl 08:50 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
mkj sin avatar
Er på hytta, feirer med kjernefamilien. Vi blir nok inne med hunden. Er prega av det som har skjedd i Gjerdrum, som er i «nabolaget» der vi bor. Hjertet sank da de ikke har reddet ut noen i natt.
Postet 31-12-20 kl 08:51 av mkj mkj er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
Det er virkelig grusomt det som har skjedd i Gjerdrum. Det legger en demper på alles feiring i dag, vil jeg tro.

Selv skal vi være her hjemme. Bare kose oss sammen og ønske blanke ark velkommen!
Postet 31-12-20 kl 09:16 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg skal straks ha et teamsmøte med ledergruppa. Vi må planlegge oppstart etter juleferien med mange ansatte i manko. I tillegg ser vi på om vi klarer å organisere undervisningen med faste ansatte per klasse for å minske risiko for smitte/karantene.
Postet 31-12-20 kl 10:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg så ingen nyhetssendinger i går, bare leste nettaviser. Herlighet for en katastrofe som har skjedd i Gjerdrum. Det er virkelig helt overskyggende for alt annet i dag. Vanskelig å ta inn over seg.

Ingen planer på nyttårsaften her. Det blir kalkunfilet med diverse tilbehør. Jeg skal sjekke med flokken om de ønsker dessert, kanskje vi bare kjøper noe god is. Jeg har sovet kjempedårlig i natt, og blir nesten muggen av å tenke på at det er nesten politisk ukorrekt å ikke holde seg våken til etter midnatt. Tror ikke jeg liker nyttår, egentlig. Ser mer frem til lang fjelltur i strålende sol i morgen.
Postet 31-12-20 kl 10:35 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Vi skal til familie i eldste sin klasse med annen familie. Da blir vi 10. Så mange har vi ikke vært resten av julen noen dag, så det satser vi på går fint.

Jeg kunne gjerne vært hjemme, men barna ville gjerne treffe andre. Håper på en hyggelig kveld.

Fælt med raset! Håper det snart kommer noen gode nyheter.
Postet 31-12-20 kl 10:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Fullt hus hos svigers. Jeg har stukket meg unna med en kopp kaffe under påskudd av at hunden må få sove litt i fred

Leser nyheter og håper så inderlig på at det snart skal komme gode nyheter fra Gjerdrum.
Postet 31-12-20 kl 11:53 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg skjønner virkelig ikke at de har fått lov til å bygge der leirskredet har gått. Det er søren meg en kategori 5 risikoklasse. Den høyeste som er.
Alt er bare tragisk.
Postet 31-12-20 kl 11:56 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 31-12-20 kl 12:52 av star
Gammel
nolo sin avatar
I dag ringte de fra sykehjemmet for å spørre om jeg hadde motforestillinger mot at min far fikk coronavaksine i januar. Håper den positive utgangen på året gir en pekepinn på lysere tider i vente.
Postet 31-12-20 kl 12:11 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er så innmari vondt. Og så er det liksom ikkje over, og fleire hus kan gå med, og sjølv om det ikkje er hus inne i dei så mister folk heimen sin...
Me feirer rolig sammen med dei vennene me har vore med dei siste åra. Der koser barna seg sammen, og då koser me oss og.
Postet 31-12-20 kl 12:12 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Så fint med tidlig vaksine, Nolo! Et lyspunkt.

Enig Star.
Postet 31-12-20 kl 12:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Så bra med vaksine, nolo!

Preget av ras her også, det er geografisk nært også.

Det ble visst litt jobb i dag, men nå skal jeg snart ut og handle og begynne å lage mat. Ingen store nyttårssprell hos oss, men god mat skal vi ha.
Postet 31-12-20 kl 13:02 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Rolig dag her også siden jeg er litt småsnufsete. Skal spise taco i kveld vi med masse godt tilbehør og jeg skal lage banoffee pie. Vi blir bare oss fire.
Postet 31-12-20 kl 13:31 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Stille time i heimen mens spinnvill valp tok seg en pause. Bursdagsjenta venter på bursdagssushi, mens resten ser fram til pinnekjøtt og rolig kveld hjemme.
Postet 31-12-20 kl 13:34 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Godt nytt år til alle.

Jeg er helt satt ut av raskatastrofen.
Skal feire nyttår med kjæresten, det blir nok bra.

2021 er velkomment.
Postet 31-12-20 kl 14:06 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sov lenge i dag, men det gjør ingenting. Alt er handlet og det er vi fire i kjernefamilien som skal feire sammen. Det har vi gjort før og koser oss. Bydelen skal også ha oppskyting av fyrverkeri, det bruker å være flott.
Postet 31-12-20 kl 14:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no