Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 28-12-21 kl 08:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings! Prøver å få fyr i ovnen før hjemmekontoret starter. Ser ikke ut til at jeg kunne fått jobb som pyroman en gang. Mistenker en veldig rolig dag, tror jeg skal avslutte tidlig og få trent litt.
Postet 28-12-21 kl 08:59 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Tror kanskje jeg også skal fyre opp i hjemmekontoret. Det er ikke kaldt her da, varmepumpa har fått kjørt seg i hele natt, så det er godt og varmt.

Regner med at det blir en rolig dag, men må ta unna et par ting nå på morgenen.
Postet 28-12-21 kl 09:24 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Jeg ligger fortsatt i senga, skulle egentlig ha vært på jobb, men vi voksne ble satt i karantene i går etter at en kompis av minstemann testet positivt. Da hadde gutte rukket å være her i 5 timer..
Mannen er sur og grinete fordi alle romjul og nyttårsplaner må avlyses. Han er veldig avhengig av sosial kontakt og takler dette mye dårligere enn meg.
Postet 28-12-21 kl 09:39 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

To rolige morgentimer på hjemmekontoret, før jeg skal hente en bil og få gjort en del ærender.

I kveld går turen til hytten og det blir deilig.
Postet 28-12-21 kl 09:43 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Frøkna er hos tannlegen; de ringte og spurte om hun kunne komme tidligere enn avtalen klokka 9.30. Jeg skal en tur og trene snart, og etter det har jeg ingen planer utover middag hos pappa i ettermiddag. Det blir nok strikking/tv og puslespill. Deilig!
Postet 28-12-21 kl 09:52 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, en romjulsdag på jobb. Får lov å jobbe kortere dag da, det er en bonus.
Postet 28-12-21 kl 10:46 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg skal montere hyller. Nå står alt som var i boden i stua og på gutta rom. Må bare flekke over taket først. Veggene tok jeg før jeg la meg.
Postet 28-12-21 kl 10:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg sitter og venter på at resten av familien skal komme seg opp. 4 av 5 skal på hytta til foreldrene mine. Sistemann skal jobbe.
Postet 28-12-21 kl 11:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Hjemmekontor og har fyrt opp.
Får fortsatt ikke gjort så mye annet en å svare på mail.
Virusangrep så globalt er alt stengt ned. Vi er heldig som har mail og internett, andre uniter har kun telefon.
Tollvesenet er engler og tar og avslutter tranistter for meg.
Til nå har vi hatt ganse mange leveringer, men i dag ser det en så lenge utt il å være stille. Flybransjen har jo ikke vært optimal bransje under Corona.
Postet 28-12-21 kl 11:26 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg venter på at kjæresten skal våkne, spent på om han er frisk. Viste tegn til feber i går kveld og da utgår juleselskapet i dag. I mellomtiden slapper jeg av med bok og kaffe.
Postet 28-12-21 kl 11:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Virusangrep er noe dritt, Mams. Vi hadde en runde i gamlejobben, det tok lang tid før ting var på plass igjen.

Jeg tenkte egentlig å jobbe litt i romjula, men det er veldig lite å gjøre når det ikke er andre som jobber. Får sjekke epost og banken, og heller titte innom igjen senere.
Postet 28-12-21 kl 11:35 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi får romjulsbesøk i dag. Setter så utrolig pris på at noen venner av oss prioriterer å komme hit hver jul på vei hjem fra jul hos familie. Asiatisk ribbe i steam buns til middag etter en tur på skøyter.
Postet 28-12-21 kl 12:23 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vi har forflyttet oss til fjellet, gutta er på slalom og jeg og pysevalpen har hyttekontor. Vi må dele oss, ingen sjans at han kan være alene her. Men deilig å komme seg bort litt.
Postet 28-12-21 kl 12:39 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn, har vært ute og gått tur med frossen hund. Hun nekter å glede sokker på, så da måtte vi bære deler av turen. Må vi hente fram barnevogna fra loftet tro? Liten tur på senter etter hvert, ikke lystbetont akkurat.
Postet 28-12-21 kl 14:10 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Det snør. Har reparert noen klær som har ligget her lenge og frøkna og jeg har fått sett på skattekortene og justert de slik at de er riktige. Vurderer å gå og handle middag.
Postet 28-12-21 kl 14:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Fytti katta å mye snø det har kommet. Har fått måkt innkjørselen foran huset, så nå er det bare å vente på at måkebilen kommer og lager brøytekant..
Postet 28-12-21 kl 15:18 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skravletime unnagjort, da får jeg fortsette med hyllene.
Postet 28-12-21 kl 16:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi kom oss oppover til slutt. Nå har hele gjengen vært ute. Snøborger er bygd og vi har innviet bålpannebenkene. Nå skal vi straks trekke i finstasen og feire foreldrene mine som har gullbryllupsdag.
Postet 28-12-21 kl 17:17 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no