Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 29-06-20 kl 08:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Trøtt. Jeg trenger kaffe.
Postet 29-06-20 kl 09:11 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Fremdeles to uker på hjemmekontor. Jeg har ting å gjøre, og klar beskjed fra sjefen om å ikke jobbe altfor hardt. Det skal jeg nok klare. (Jeg er fremdeles litt sykemeldt og han mener at jeg er for pliktoppfyllende.)

I dag kommer snuppa hjem. Hun har vært med en venninne (og faren hennes) på båttur siden onsdag. Jeg er utrolig glad for at hun har hatt noe å fylle ferien med, og håper at det blir fint å få henne hjem. Hun har varslet at hun er utrolig sliten, så det blir jo spennende.
Postet 29-06-20 kl 09:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg høyner Tjorvens to uker med tre uker igjen på hjemmekontor.

Men det er rolige dager så det skal gå bra.
Postet 29-06-20 kl 09:42 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb. Og skikkelig skuffa når jeg oppdaget at timen til fysio er i morgen og ikke i dag.
Jeg har gradvis trappet ned sykemeldinga og jobber nå 70%. Litt angst for det kjenner jeg. Gleder meg til ferie neste uke.
Postet 29-06-20 kl 09:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Er også på jobb. Rakk ned før regnbøyen kom. Blir nok både regn og noe sol i dag, greit med forandring og kanskje blir det ikke mas om bading.
Postet 29-06-20 kl 09:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Siste arbeidsuke før F! Vi la oss alt for seint i går, så i dag var det godt å kunne starte dagen med litt rolig tempo. Helgens nyslåtte niåring surrer rundt og sov til ni, heldiggrisen, mens minste er på SFO ut uken. Luften føles friskere etter alt regnet i går, det er deilig!
Postet 29-06-20 kl 10:39 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
3 uker til med hjemmekontor før ferie her også. Lett bris og regn i dag, men fortsatt sitter varmen i husveggene.
Postet 29-06-20 kl 10:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jobb her også, jobber i dag og i morra, så blir det læreravspasering de neste 3 dagene.
Postet 29-06-20 kl 11:45 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Siste uka før F her og.

Jeg prøver å bli kvitt alle småsakene som har blitt hengende igjen i innboksen, men alle har jo innebygget boomerang-effekt, så de kommer i retur så fort jeg har sendt dem videre.
Postet 29-06-20 kl 11:57 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Her er det F, det er bare det at det er fint vær her og regn dit vi skal. Men vi får vel tusle oss av gårde. Noen som vet beste sted å laderaste mellom Oslo og Grimstad? Gjerne ganske nærme Grimstad?
Postet 29-06-20 kl 12:12 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Candy - det er ladestasjon ved kafeen på Brokelandsheia.

Jeg er på sørlandet (derav det konkrete svaret over...), og håper på litt mer oppholdsvær og varme enn værmeldingen tilsier. Ikke full ferieuke, og jobber litt innimellom, men det var godt å komme bort litt.
Postet 29-06-20 kl 12:41 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag er det helt fantastisk vær i Oslo. Deilig å sitte ute i sola, for man gjør det uten å bli svett og få heteslag.
Postet 29-06-20 kl 13:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vel, nå sier mannen min at det skal begynne å regne om en halvtime. Så fantastisk vær er det kanskje ikke allikevel.
Postet 29-06-20 kl 13:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er hjemme alene ��
En på rideleir og en hos far.
Skal ordne og fikse og resten av uka er travel så helt greit med rolig mandag.
Hentet ut leiebil også siden en dame glemte å sette på håndbrekket på sin bil så den trillet rett inn i min helt nye...
Postet 29-06-20 kl 13:30 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg sløver på verandaen. Har handlet inn til et lite familieselskap i morgen for å markere de to som er ferdige med vgs (jeg er blitt mater familias etter at mamma døde, og hvis ikke jeg tar initiativ møtes vi aldri :svett: ). Skal snart begynne på maten.

Frøkna har akkurat vært på jobbintervju på Biltema, av alle steder. De var visst desperate etter folk, og var villige til å legge til rette for at hun også jobber på museet, så det ser veldig lovende ut.
Postet 29-06-20 kl 14:14 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Che sin avatar
Første dag med regn på ukesvis her i Trøndelag. Jeg har siste uke før jeg går ut i ferie og derav masser av ting jeg må bli ferdig med. Sliter litt med motivasjon og er treg.

Vi reiser vestover på lørdag og det ser ut som det ikke er pent vær en dag de neste 14 dagene omtrent....:/
Postet 29-06-20 kl 14:24 av Che Che er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg avspaserer i Kristiansand for ein nydelig by, og gøye butikker og fine uteområde! I dag drakk eg viser med alkohol før klokka var blitt 1300. :vill og gal:
Postet 29-06-20 kl 15:11 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Stompa: Det høres hyggelig ut med et lite selskap for å markere. Vet de hva de skal videre til høsten?

Hondacrv: Synd været her ikke ble slik det var i forrige uke. Fint at du synes byen er nydelig. Det var vel en grunn til at jeg flyttet hjem til slutt.
Postet 29-06-20 kl 15:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Millact: Begge skal ta årsstudium idrett, Herremannen her i byen og Frøkna i Østfold. Frøkna skal videre på fysioterapi i Oslo etter det igjen, men Heremannen aner ikke hvor veien går videre. Nye planer hele tida.
Postet 29-06-20 kl 15:33 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg befinner meg i en hengekøye og gløtter ned på Oslofjorden. Litt ymse vær i dag, men opphold etter at vi kom ned på hytta
Postet 29-06-20 kl 17:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa: Det høres jo ut som fine planer! Så da får du en av dem hjemme et år til, kanskje?
Postet 29-06-20 kl 20:42 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no