Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 05-05-21 kl 08:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.

Jobbe noen timer før det blir en del timer på sykehuset, utrolig hvor fort de 4 ukene mellom hver gang flyr.
Jeg pakker alltid litt digg og strikketøyet for disse timene så det ikke SÅ ille.
Postet 05-05-21 kl 08:44 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Jeg har begynt å ri igjen (på rideskole ). Første ridetime i går og jeg har vondt i hele kroppen. Har i tillegg pådratt meg en strekk i lysken. Sånn er det å bli gammel....
Ja,ja, får prøve å trene det av meg
Postet 05-05-21 kl 08:48 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ukene går så fort, straks helg igjen liksom. Ungen har tentamen i bokmål og nynorsk denne uken, så han har ikke vært så enkel å få på beina.

Ja, og det snør ute.
Postet 05-05-21 kl 08:51 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Fortsatt forkjøla og hjemme.
Postet 05-05-21 kl 08:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Prøver å våkne. Nonstop teamsmøter fra 8.30-12 løser vel den floken.
Postet 05-05-21 kl 08:55 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det kom noen gloser da jeg kom opp trappa og så snøværet utenfor stuevinduet i dag. Litt på vegne av Ville, som skal ha utegym de første timene og ikke engang får dusje etterpå.
Postet 05-05-21 kl 09:08 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er på kontorkontor, og det var så kaldt på veien hit at jeg angret litt på at jeg ikke hadde lue og votter, i mai.

Lang arbeidsdag som avsluttes med møte i frivilligaktiviteten. Så jeg er ikke hjemme før ca 21 i kveld. Men det er kanskje godt for familien at jeg ikke er der hele tiden.
Postet 05-05-21 kl 09:20 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet med dundrende hodepine og sår hals. Jeg er allerede i karantene (nærkontakt), så jeg venter på beskjed om test. Satser på at symptomene er psykisk betinget. Jeg vet jo hvor mye jeg var sammen med smittet nærkontakt i forrige uke.
Postet 05-05-21 kl 09:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
I serien Frøy betror seg til Stuggu så er det at man skal på sykehuset i dag også lik med at man da skal på McDonalds og jeg gleder meg som en unge hver gang. Slik er det å bo en plass uten.
Postet 05-05-21 kl 09:33 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Eldste ble døpt for 16 år siden i dag ser jeg av datoen. Han er enkel å huske.

Kommet meg på jobb. Fysio på slutten av dagen.
Postet 05-05-21 kl 09:34 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Det snør i Oslo i dag. Egentlig skulle jeg gått tur med noen fra avdelingen min i dag, men når drittværet dukket opp på toppen av hauger av møteinnkallinger for nesten alle av oss, så har vi utsatt det.

Ja, ja. I morgen skal jeg få møte fysisk på kontoret og det gleder jeg meg veldig til.
Postet 05-05-21 kl 09:44 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Snø, ja. Her er det bare høstvær.

Skikkelig effektiv. Må jo håpe jeg kan få sitte hjemme en stund til siden det passer meg så perfekt.
Postet 05-05-21 kl 10:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Frøy; det gjelder å glede seg over det man kan, hehe. Høres ut som en perfekt treat.
Postet 05-05-21 kl 10:19 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det jobb over alle støvleskaft, og så hadde vi stylist og malere på besøk spelling doom – de vil male hele første etasje og to av soverommene. Det skal vi IKKE gjøre selv, altså!
Postet 05-05-21 kl 10:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fornuftig å få det gjort, Toffskij. Det går jo mye raskere også.
Postet 05-05-21 kl 12:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er tom for sjokolade! Det er jo intet mer enn en skandale.
Postet 05-05-21 kl 13:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jobb over alle støvleskaft her også. Ordrereserve vi aldri har sett maken til passer ikke helt overens med en medarbeider (aka 25% av staben) med 20% arbeidskapasitet pga. skadd tommel ... Ja, ja, ittno å gjøre med - ut og jobbe nå!
Postet 05-05-21 kl 13:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Svimmel i dag, utrolig irriterende. Har spist salat til lunch, og har nå en boks blåbær jeg koser meg med. Godt substitutt til sjokolade.
Postet 05-05-21 kl 13:42 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Vi skal få info i morgen om plan for gjenåpning av kontorene, hurra! Håper det ikke står "august" der.
Postet 05-05-21 kl 14:29 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
I dag hadde jeg en times ventetid mellom to legeavtaler, og hadde planlagt en spasertur i Frognerparken mens jeg ventet. Så det var jo mildt sagt kjipt å våkne til snø og skikkelig hustrevær. Den timen ble lang, når jeg måtte vandre rundt på et nedstengt Majorstua. Måtte finne frem igjen vinterskoene mine, så nå har jeg også de sjukeste gnagsårene. Hadde vært bedre med forfrosne tær i sandaler. På fredag skal jeg kjøpe nye sko!!!
Postet 05-05-21 kl 15:28 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Å som jeg unner deg nye sko, Input! Og kanskje vi snart kan få i gang FP-turgruppa igjen. Jeg trenger desperat sosialisering.
Postet 05-05-21 kl 15:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Takk! Det blir så bra. Helt absurd at det er mulig å bli så glad av å få muligheten til å kjøpe et par sko.

Støtter det med tur. Det hadde vært ypperlig!
Postet 05-05-21 kl 16:01 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Kjøp deg noen skikkelig fine, Input!
Postet 05-05-21 kl 17:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Er med på tur!!!
Postet 05-05-21 kl 18:09 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Skal kjøpe flere par fine, millact!
Postet 05-05-21 kl 22:37 av Input Input er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no