Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 29-04-22 kl 11:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Det er fredag. Nå kom sola. Jeg skal avspasere fra kl. 13 og er invitert på afternoon tea i ettermiddag.
Postet 29-04-22 kl 11:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Fredag, men den typen fredag hvor det helt klart blir jobbing lørdag og søndag også. Oh well!
Postet 29-04-22 kl 11:30 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Fredag i et nydelig hotellrom i København er ikke feil. Jeg har hatt to digitale veiledninger på rappen og er litt kokt i hodet men snart er det helg og jeg har sykkel inkludert i hotellrommet og middagsavtale med den gamle veilederen min i kveld. Og ute er det vår og fugler som kvitrer i kapp med meg.
Postet 29-04-22 kl 12:13 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Elendig psykisk form fra i går ettermiddag. Sover 2 timer.
Fått tatt en telefon og hivd innpå medisin jeg ikke vil bruke. Slo meg rett ut så noe jobbing er det dårlig med.
Jaja, fysio om halvannen time.
Postet 29-04-22 kl 12:21 av star star er aktiv nå
Gammel
Pingis sin avatar
Usj, star. Håper det kommer seg etter hvert!
Københavnfredag høres helt strålende ut, Heilo! Nesten så man blir bittelitt misunnelig her man sitter i to plussgrader ...

Jeg har litt vimsete hjemmekontor i dag, men har to ting jeg skal få unna før det blir helg!
Postet 29-04-22 kl 13:31 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det høres helt strålende ut, Heilo! God helg til deg.

Jeg har masse jobb foran meg før middagsselskap i morgen. Så jeg avspaserer litt mot slutten av dagen i dag.

Før det må jeg få skrevet timer for april. De er så strenge om det uteblir.
Postet 29-04-22 kl 13:39 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Klemmer på star
Postet 29-04-22 kl 14:02 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ai. Eg har vore på røntgen, og var ute att derifra eit minutt før timen skulle starte. Sånt liker eg. Og så har eg kjøpt roser og reist til kjæresten, men der var berre vaskedama foreløpig så no sit eg i sofaen med roser og iPad og prøver å gå i ett med tapetet… blir ei bra helga da.
Postet 29-04-22 kl 14:04 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Takker. Går mye bedre nå.

Kjekt, Hondacrv. Jeg fikk tilbake bilen etter dekkskift på det tidspunktet jeg egentlig hadde time på onsdag.
Postet 29-04-22 kl 15:58 av star star er aktiv nå
Gammel
IOA sin avatar
Denne uka slutter så bra! Jeg har fått time til passbestilling til ungene på mandag, og politiet bekreftet i dag at fullmakten fra pappaen er registrert. Jeg har også fått sletta (per telefon) en faktura fra Posten fordi noen i post i butikk frankerte brevet mitt for lite. Og nå fikk jeg hjelp av en kollega til å finne en aldeles genial måte å "lure" oppsettet i et firkanta system til å si det jeg vil at det skal si. Kanskje jeg burde spille lotto etterpå?
Postet 29-04-22 kl 16:31 av IOA IOA er ikke aktiv
Gammel
Ja, IOA!

Travel uke på jobb med nytt system, men jeg fikk masse skryt av sjefer og prosjektleder og tar det til meg. Nå har jeg vil, vi har fått ryddet litt mer og fått hengt opp enda et bilde. Det tar tid å komme i orden, men det tåler vi.
Postet 29-04-22 kl 21:06 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no