Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 19-12-21 kl 09:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Tidlig våken i dag også, men ikke så tidlig som fem da, som i går.

I dag står pepperkaker på programmet, det begynner å gå seg til.
Postet 19-12-21 kl 09:42 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen herfra også. Jeg har satt meg ned med kaffe, og funnet frem Nennes rundstykker fra fryseren. Tine de litt før jeg varmer i ovnen.
Været ser ut til å stille opp med lys fra en kule på himmelen, jeg tenkte å sjekke ut de fenomenet seinere. I tillegg har jeg lovet yngste en tur til byen i ettermiddag.
Jeg ble ferdig med alle gavene i går, så nå er det bare sjarmøretappen igjen
Postet 19-12-21 kl 09:59 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
God morgen, jeg våknet 06, og har satt på en maskin, ryddet kjøkken, satt kakemann-deig og driver nå og steker cookies.
Valpen gjør sitt beste for å vekke resten av huset, ettersom han kjefter på kattungen.

Jeg kjenner jeg kommer til å kræsjlande før eller siden, men prøver taktikken "gjøre mest mulig før det smeller", haha.
Postet 19-12-21 kl 10:04 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
En til som er tidlig våken. Det blir liksom en sirkel av det; jeg er kveldstrøtt fordi jeg våkner tidlig, legger meg tidlig, og våkner like tidlig neste dag.

Har brukt litt tid på strikketøy og hjernedød TV - nå skal jeg jobbe et par timer før jeg går tur med venninna mi. Vi prøver å treffe lyset, så satser på å gå ut litt før 12. Må bare huske refleks, for det blir sikkert mørkt på returen likevel.
Postet 19-12-21 kl 10:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Trøtt her også. Var veldig sent fordi jeg var sjåfør og hentet søstersen og mannen. Ikke i seng før to. Sov litt urolig og våknet før åtte. Må sove middag idag. Ferdig med gaver skal bake siste loff idag. Bare rengjøring og matinnkjøp igjen. Har skrevet liste da.
Postet 19-12-21 kl 10:14 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Ja, jeg fikk også skrevet handleliste i går. Planen er at jeg tar en handlerunde i fred og ro tirsdag morgen, så får samboeren dra og handle inn det som mangler lillejulaften. Jeg sliter big time med butikker nå, med munnbind og helsikkes mye folk.
Men hvis jeg drar tidlig, og får gå alene, så går det mye bedre, satser jeg på.
Postet 19-12-21 kl 10:22 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg sitter og lager leiterebuser til ungene, tradisjon at de leiter etter siste pakke i adventskalender på julaftens morgen. Er så fornøyd med mine egne teite rim at jeg småfniser her jeg sitter.
Postet 19-12-21 kl 11:14 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg holder på å bake Nennes rundstykker, og etterpå blir det pizzabaking. Er så og si ferdig med julegavene, har et par igjen, tror det må bli i morgen.
Postet 19-12-21 kl 11:30 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har funnet ut hva jeg skal bruke alle ribberestene til: ribbe i steambuns.
Postet 19-12-21 kl 12:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Herlig, Pingis! Fin tradisjon,særlig når du også har så moro med den.
Postet 19-12-21 kl 13:01 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Karantene på meg, men det er så deilig vær at jeg planlegger en gåtur med musikk på ørene og omvei om jeg møter folk. Det er vel lov?
Ellers står Nennes rundstykker på programmet og kyllingsuppe til middag.
Postet 19-12-21 kl 13:22 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skulle lage Rocky Road, men finner ikke den ene ingrediensen. Var så sikker på at jeg hadde kjøpt alt.
Hadde liksom ikke tenkt meg på butikken i dag.
Postet 19-12-21 kl 13:25 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 19-12-21 kl 14:04 av star
Gammel
007: Absolutt lov å gå ut på tur. Nyt det!

Nydelig vær her. Skal kjøre datter på jobb om litt og så tar jeg med yngste og kjøper siste julegave. Tror det gjøres i byen. Koselig å være ute.
Postet 19-12-21 kl 13:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Deilig tur i sola. Nå er det korrekturlesing på rapport, og tilrettelegging for krumkakelaging før dagens første høydepunkt - VM-finalen!
Postet 19-12-21 kl 15:35 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Jeg fikk bakt kakemenn, risboller, cookies, havreflarn og kransekake-stenger. Og lagd middag.
Og nå er det tomt for overskudd gitt, haha.

Men nå er alt som skal gjøres på kjøkkenet ferdig, av baking iallefall.
Postet 19-12-21 kl 17:33 av Serafin Serafin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no