Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 23-06-21 kl 08:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Ny dag nye muligheter.
Blått ute i dag. Må finne arbeidslysten en plass.
Postet 23-06-21 kl 09:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
For en luksus. Jeg har fått Morgenlevering i dag.

Det var fra jobben, og jeg jobber i staten, så dette kom overraskende på. Ikke noe mindre gledelig.

I ettermiddag skal jeg gå min aller første golfrunde. Mannen min har spilt i mange år, men jeg gikk kurs først i våres. Nå har jeg øvd noen ganger, og jeg er virkelig ikke noe naturlig talent. Men jeg tror dette er en aktivitet som kan passe meg, så det er bare å øve.
Postet 23-06-21 kl 09:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sitter med kaffekoppen i morgensola og skuer utover hagen. Midtsommer! Jeg tror vi må grille i dag.
Postet 23-06-21 kl 09:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Det er sol, jeg har kaffe og jeg er visst 49 i dag. Skal straks vekke frøkna. Hva vi skal i ettermiddag vet jeg ikke. Om hun ikke har planer tar jeg henne kanskje med til byen og spiser fiskesuppe; vi får se.
Postet 23-06-21 kl 09:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, millact!
Jeg sitter på hjemmekontoret og planlegger en blanding av jobboppgaver og hagearbeid. Det er stille på jobb om dagen, så det er like greit å finne noe fornuftig å gjøre innimellom.

I kveld skal vi feire St.Hans i gatestubben vår, et par av naboene har tatt initiativ til å gjenopplive tradisjonen.
Postet 23-06-21 kl 09:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, millact!

Jeg skal visst ut i produksjonen. Får se hva jeg får til med høyreskulderen min, for den er ikke veldig bevegelig i dag ...

I kveld skal vi feire de lengste dagene ved sjøen med gode venner. Det blir fint!
Postet 23-06-21 kl 09:37 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer så mye med dagen millact!

Her er det lovet strålende sol i dag, men hva skjer? Jo tåken ligger som et kaldt og fuktig lag over "byen". Jaja jeg skal jo være på jobb så det er kanskje like greit. Skal snart på seminar om bruk av Decisions, tror jeg må bunkre opp med mat, drikke og strikketøy.
Postet 23-06-21 kl 09:39 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med dagen, millact!

Vi skal ha sommerfest på jobben i dag. Utendørs i sola med reker. Jeg har fått dispensasjon hjemme til å utsette våre vanlige St.Hans-planer til i morgen. Siden de ikke innebærer bål, så går det fint.

Det er også lille vaksinasjonsaften for meg i dag. Jippi!
Postet 23-06-21 kl 09:46 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen millact.

Jeg hadde klart å glemme et møte i dag. Heldigvis bare med en annen, så jeg kunne sende melding om at jeg kom sent. Så gikk det litt over tiden og nå har jeg medarbeidersamtale om to minutter.

Hei så det går helt plutselig.
Postet 23-06-21 kl 09:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Nydelig vær her i dag. Typisk at jeg har booket dyprens av ansiktet akkurat i dag. På den andre sida får jeg den nye senga i ettermiddag!
Postet 23-06-21 kl 10:02 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis Millact!!

Jeg er glad og blid, varm i hjertet fordi kjær, god kollega har første dag tilbake på jobb siden hun ble alvorlig, akutt syk i høst. Starter smått, men vi er på kontoret sammen, og det er helt nydelig!! Og så skinner solen fra skyfri himmel, og vi skal feire svigermor i ettermiddag, hun har bursdag i morgen, grillings i hagen deres. Så må komme av gårde i noenlunde fornuftig tid fra jobb.
Postet 23-06-21 kl 10:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Gratulerer med dagen, millact!

I dag er jeg plutselig alene hjemme på ekte, for mannen tok med seg lillesøster for å besøke farmoren. Og storebror er fremdeles på sommerskole.
Postet 23-06-21 kl 10:16 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, Millact.
Postet 23-06-21 kl 10:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen, Millact! Jeg synes du fortjener å feire deg litt.
Postet 23-06-21 kl 10:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hurra for Millact

Teamsmøte non stop fra 9-16. hurramegrundt. Deretter tenker jeg å fly opp en tur på det lokale fjellet mitt. Kanskje grille noe enkelt seinere, siden det er st hans. Ungene er store, og det er ikke noe organisert bål rundt her heller.
Postet 23-06-21 kl 10:36 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Onsdag og lyttende til teamsmøte, barn og unges deltakelse (eller ikke) i kultur og idrett i Bergen. Litt gjesp, men veldig viktig tema.
Postet 23-06-21 kl 10:42 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Formen er mye bedre i dag, så det var nok riktig å logge ut av jobb i går og sove mye av dagen.

Må høre om jeg kan få en eksakt time til EU-kontroll for bilen, Det er kronglete å komme seg til og fra uten uten annen bil. Bussen har endret rute siden sist gang bilen var på verkstedet og går ikke forbi lengre.
Postet 23-06-21 kl 11:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Grattis, millact!

Har holdt presentasjon for Næringsforumet i bygda og var pissnervøs for å snakke foran et fullsatt atrium med fagpersoner, men jeg fikk masse skryt etterpå og folk gleder seg til vi starter. Artig!
Postet 23-06-21 kl 11:50 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Altså når man hører lyden av hekksaksen på utsiden så er det klart at man går ikke ut å forstyrrer den som holder på og iallefall ikke når man kan se at vedkommende har med seg kantklipper også.

Vedkommende er svigerfar og han har lagt beslag på vår hekksaks og kantklipper og da får han lov til å gjøre jobben også. #ikke hage menneske med nesten 1 mål tomt
Postet 23-06-21 kl 15:12 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tusen takk! 16-åringen er hos en venninne med flere andre jenter. Jeg har hatt besøk av en venninne. Normalt er vi på sjøen og ser bål, men ikke i år.
Postet 24-06-21 kl 00:12 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no