Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

17. maikaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

17. maikaffe

Postet 17-05-21 kl 08:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer med dagen!

Her er far og datter snart på vei ut dørene, de skal kjøre i viktig. Etter der er det ingen planer for dagen her.
Postet 17-05-21 kl 09:00 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gratulerer med dagen!
Bikkja var ikke overbegeistret for salutt, men roet seg når han så at jeg var rolig. Nå tar jeg en rolig kaffe før jeg skal ut på en liten morgentur.

Blir en rolig dag, feirer med døtrene og ei venninne.
Postet 17-05-21 kl 09:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Gratulerer med dagen!

Har ikke kommet meg ut av senga engang. Mann og datter er i dusjen, og når de er ferdige skal vi på med bunader. Det blir stas!
Postet 17-05-21 kl 09:19 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
God morgen og gratulerer! Jeg har selvsagt ikke fri, men har sneket meg unna et ettermiddagsmøte sånn at jeg kan søttendemaie litt sånn fra totida i dag. Jeg hørte korpsmusikk i det fjerne på vei til leiekontoret!
Postet 17-05-21 kl 09:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer med dagen!

Her har jeg styrt med kakekatastrofe både i går kveld (eller natt..) og tidllg i dag. Jeg rekker ikke å lage noe alternativ, så vraket må kamufleres etter beste evne..

Eldste synger på flaggheising nå. Etterhvert får vi gjester til lunsj og skal bort på middag. Det er jo mer program enn jeg har hatt på godt over et år!

Postet 17-05-21 kl 09:28 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Gratulerer med dagen! Jeg har sett på flaggheisingen og korpset på face, veldig koselig og været er så der akkurat nå.
Postet 17-05-21 kl 09:30 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Gratulerer med dagen!

Det må ha vært salutt fra naboens balkong, jeg hoppa himmelhøyt i senga da det smalt. Snart er det sjampanjefrokost uten sjampanje, må jobbe med eksamensoppgave i dag samtidig som det ryddes til fotografering.
Postet 17-05-21 kl 09:39 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Svanen sin avatar
Gratulerer med dagen! Våknet helt av oss selv på hytta (eller av 6 åringen). Her høres kun bekkeklukk og våryre fugler overalt. Skal spise frokost, dusje 6 åringen og rydde sammen før vi drar til besteforeldrene på middag. Ikke vært der siden nyttår, så gleder oss til å være med dem nå som de er fullvaksinerte.
Ingen bunadpynting i år, men minsten skal ha på kjole i dag
Postet 17-05-21 kl 09:45 av Svanen Svanen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med dagen

Lite søvn da en russebuss stod parkert ikke så langt herfra. Men hey, det er 17. mai og snart god frokost.
Løpetur har jeg også rukket.
Postet 17-05-21 kl 09:59 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Gratulerer med dagen! Jeg har kjørt mellomste til Vår Frues gravlund hvor han synger ved kransenedleggelser. Og kjørt minsten til skolen for spilleoppdrag med korpset. Da jeg kom hjem brakte det plutselig løs med korpsmusikk rett i nærheten. Hørtes ut som et voksenkorps. Stas! Så nå hører vi kor i en kanal og korps i en annen.
Postet 17-05-21 kl 10:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen!

Mindre stress enn vanlig på 17. mai, men vi skal faktisk ha middagsgjester i dag. Min mor kommer med samboer og to av venninnene til snuppa. Det blir utrolig stas.
Postet 17-05-21 kl 10:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Gratulerer med dagen!

Pysj og kaffe pr. nu, jeg skal snart i dusjen. Kjernefamilien og 2 gjester klokka 14, men før det skal mellomste kjøres og hentes på champagnebrunch.
Postet 17-05-21 kl 10:51 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Gratulerer med dagen! Her kjenner vi på en sosialt happy ungdom med masse opplegg - og en uten. Kontrastenes dag, på mange måter.

Ønsker alle en god en!
Postet 17-05-21 kl 11:22 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Gratulerer med dagen!

Slapp korona-17-mai her, det er egentlig ganske deilig. Straks frokost, så ingen planer før foreldrene mine kommer på grillings senere.
Postet 17-05-21 kl 11:42 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen

Her pøser det ned og vi har ingen planer.
Postet 17-05-21 kl 12:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen! Eldste er på frokost med tre venninner, ingen champagne. Yngste og jeg har sett bilkortesjen rett nedi her og hørt nabobarna synge og gå i tog i gaten her. I fjor gikk han, i år mente han han var for gammel. Om et par timer skal vi på lunsj og leker hos venner.
Postet 17-05-21 kl 12:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen!
Ingen planer i dag annet enn at ungene kan spise så mye is de orker.
Postet 17-05-21 kl 12:20 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
Gratulerer med dagen!

Jeg er på jobb, og det er egentlig ganske fint. Vi er en fin gjeng på jobb i dag og alle er opptatt av å gjøre litt ekstra for mennesker som ikke så ofte opplever at det gjøres noe ekstra for dem. Vi skal bake brownies og servere pølser og is. Beboerne flirer litt av oss, men de setter nok pris på det siden de flokker til fellesrommene i mye større grad enn vanlig.
Postet 17-05-21 kl 13:12 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Gratulerer med dagen! Jeg har kjøpt snitter og tilbringer første del av ettermiddagen hos stefaren min. Han har fantastisk utsikt mot innseilinga til byen, så akkurat nå ser vi på båtkortesjen som tøffer forbi, i aldeles strålende sommervær. Seinere skal jeg spise middag og drikke bobler hos ei venninne.
Postet 17-05-21 kl 13:42 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Gratulerer med dagen!
Postet 17-05-21 kl 13:59 av him him er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer med dagen!

Jeg er hjemme og tørker etter 3 timers utespilling. Bunaden er hengt til tørk. Snart ny runde spilling men da blir det klær etter vær.
Postet 17-05-21 kl 14:49 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nydelig vær i Bergen i dag. Tror jeg er solbrent, faktisk. Vi har vært en tur i sentrum, og der var det diverse konserter med korps og kor. Mye pyntede mennesker og skikkelig kos. Etterpå var mine foreldre her på mat, kaffe og kake. Nå lurer jeg på en fjelltur på tampen av dagen, før maratonjobbedager begynner igjen.
Postet 17-05-21 kl 18:01 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fin dag i sør, men vått store deler av dagen. Sett korps og bilkortesje, vært hos venner og alle er fornøyde.
Postet 17-05-21 kl 23:12 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no