Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 30-04-21 kl 08:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.
Bloggknappen er på plass, solen skinner og det er siste dag i April.

I dag tror jeg at det blir brukt noen timer på avspaseringskontoen gitt.
Postet 30-04-21 kl 08:11 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
4 teamsmøter og lang innboks mellom meg og helg. Men vi skal nok klare det..
Postet 30-04-21 kl 08:52 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag!

Jobb først, så dugnadsarbeid, og så - hente kyllinger som vi skal være avlastningshjem for i et par uker.
Postet 30-04-21 kl 08:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg skal ha senvakt og arbeidshelg. Jeg er trøtt som ei strømpe så må se om jeg får tatt en liten dupp på sofaen. Senvakt i dag og lørdag og så rett over på dag på søndag. De springvaktene er slitsomme, mindre enn åtte timer fra jeg kommer hjem på lørdag til jeg skal være på jobb på søndag.
Postet 30-04-21 kl 09:05 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ja, jeg ser det teknisk sett er fredag, men jeg må jobbe som en gamp hele dagen og hele helga. Og de neste to ukene. Og SÅ roer det seg.
Postet 30-04-21 kl 09:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. :kvitre:
Det er sol, og det er snart to-sifret antall grader ute. (Snart eller nesten?)

Mitt ønske er at det snart opplyses om "badetemperaturer" siden så mange bassenger er stengt kunne kanskje nrk eller noen tatt et lite samfunnsansvar og opplyst om det kanskje muligens snart er mulig med svømming utendørs. (i mangel på svømmesmilie).
Postet 30-04-21 kl 09:32 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Fredag!

Jeg skal på webinar om forebygging av konflikter i arbeidslivet. Jeg håper at jeg får strikket litt.


Ellers - alle som bor i Oslo bør ta en tur til Tøyen/Kjølberggata. Kirsebærtrærne blomstrer der nå og det er så vakkert at man nesten må grine litt.
Postet 30-04-21 kl 09:32 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Sol! Fredag!
Sesongavslutning på ski denne helgen, siste dag i bakken i morgen. Helt greit, for nå er jeg klar for joggesko og hvitveis.

Jeg er sykemeldt i dag etter minioperasjon på øyet. Formen er så bra at jeg burde vært på jobb, men jeg benytter meg av den pustepausen jeg fikk.
Postet 30-04-21 kl 09:36 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Sol. Fredag.

Beklager, måtte bare kopiere.

Jeg er ferdig med to intense møtedager. De har generert en god del arbeid, men ikke mer enn at jeg kan gå til normal tid i dag. Jeg er på kontoret og har nye sko og ankelsokker og kjenner meg sommerlig.

Ingen planer for helgen utenom å kose meg.
Postet 30-04-21 kl 09:43 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Snø. Minusgrader.

(Note to self: Ta på teflonhatt før bruk av sosiale medier i april/mai.)
Postet 30-04-21 kl 10:10 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Time på sykehuset i dag og jeg var ferdig før oppsatt time. Bare plusser i boka.
Postet 30-04-21 kl 10:22 av star star er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Sol! Fredag! :

Jeg har fulgt barn til skolen og fått skravlet med både den ene og den andre på vei hjem. Utrolig deilig å ikke ha fullpakket møtedag for en gangs skyld!

Og blomstrende kirsebærtrær!Jeg oppsøkte Slottsparken ens ærend for å nyte blomstringen sist fredag.
Postet 30-04-21 kl 10:45 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Må huske å handle til helga i dag, regner med at matbutikkene er stengt i morgen.

Møtefri dag, så skal pusle med systemet mitt.
Postet 30-04-21 kl 11:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Fredag og sol ja!

Er trøtt og lei, men skal vel komme gjennom denne dagen også. Etter jobb skal vi hente en demobil vi skal teste i helgen, blir artig! VW ID.4.
Postet 30-04-21 kl 11:35 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Deilig med bloggknapp på plass!

Jeg har startet dagen med å spille ball med en kollega i en kinkig elevsak. Ellers har jeg sykemeldingsdag, så planen er enten en lang tur i marka eller tur på treningsstudio. Jeg må se an om snøfillene i lufta har tenkt å utvikle seg til noe mer før jeg bestemmer meg.
Postet 30-04-21 kl 11:51 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi kom plutselig på at butikkene kommer til å være stengt i morgen.

Vi glemte at det ikke bare var en helt vanlig lørdag.


(Ikke at det er så himla mange butikker som er åpne i Oslo, men matbutikken er stengt.)
Postet 30-04-21 kl 12:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Ja, det må handles mat i ettermiddag. Det er eneste plan jeg har for helgen, sånn omtrent.
Postet 30-04-21 kl 12:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg kom på det i går, Tjorven. Så nå må jeg fikse hullene i buksene mine i stedet for å kjøpe nye. For det var tanken i morgen. Orker ikke i dag. Jeg hater å kjøpe klær.
På matbutikken tror jeg jeg har husket alt.
Postet 30-04-21 kl 12:19 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag/tidlig ettermiddag! Jeg er ferdig med dobbelt inspeksjon i sola. Deilig. I går gikk jeg gjennom Botanisk hage på vei hjem. Kanskje jeg skal sykle Kjølberggata hjem? En liten omvei, men vakkert. Det står to nydelige trær i rund(firkant)kjøringen på Carl Berner. De nyter jeg hver dag.
Postet 30-04-21 kl 14:27 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Hoi, hoi! Komprimert-dag på jobben ferdig! Nå er det bare dugnad og henting av kyllinger igjen, og så er det beina på bordet en stund.
Postet 30-04-21 kl 15:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Endelig terrassesitting i nye møbler (finnkjøp selvsagt, men nyr for oss). Sola varmer skikkelig, og helga inneholder besøk av singel kompis og masse brettspill. Dette kan man like!
Postet 30-04-21 kl 18:05 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Å sykle Kjølberggata gir sjelefred (om du ser bort fra all trafikken du sloss med, da). Vakre trær i full blomst.
Postet 30-04-21 kl 22:26 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no