Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 24-04-21 kl 06:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skriver studieoppgave og har vært våken en stund. Lassevis av kaffe og utsikter til litt sosialisering i kveld, gjør meg mer effektiv.
Postet 24-04-21 kl 09:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sol og lørdag. Skal på skolen og få tatt koronatest nr 2 på yngstemann.
Postet 24-04-21 kl 09:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Minsten er på marsjseminar med korpset. Kohorten hans hadde oppmøte kl. 8.45. De er 9 i kohorten og øver bare ute.
Postet 24-04-21 kl 10:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Tittei! Sola skin og vinden tar seg opp. Dei hadde MASSE deilig grillmat på Kiwi i går, men ein kan ikkje grille når det er iskaldt ute og 10 i vind. Det irriterer meg veldig faktisk
Men lørdag er bra, da.
Postet 24-04-21 kl 10:46 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Vindfritt her, deilig. Test to tatt. Rart å være på skolen en lørdag.

Huset må ryddes, kan ikke vente mer.
Postet 24-04-21 kl 11:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg og storebror har akkurat vært inne hos lillebror og sunget bursdagssang. Som den typiske nyslåtte tenåringen valgte han å sove videre.

Planen for dagen er å gå ut å spise og ellers bare slappe av. Bursdagsfeiring med familien blir i morgen, siden onkelen og tanta er borte i dag.
Postet 24-04-21 kl 11:42 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg hadde sett fram til ei rolig helg med sol, men blir smått sur av at sola fortsatt har følge med mye vind. Jaja, rolig helg trengs ihvertfall.
Postet 24-04-21 kl 11:43 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Vindstille i solkroken min, så her blir jeg sittende med strikketøyet i dag tenker jeg. Viktig å fylle på med D-vitamin.
Postet 24-04-21 kl 11:52 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med tenåring, Polarjenta!
Postet 24-04-21 kl 13:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til tenåringen, polarjenta.

Yngste har bestekompisen på besøk.
Jeg skal trosse vinden og gå på butikken.
Postet 24-04-21 kl 14:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Her har de også meldt sol fra skyfri himmel hele helgen. Vel, så langt lyger de så det renner av de. Overskyet og pissekaldt.
Postet 24-04-21 kl 15:46 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har hatt rolig lørdag, litt jobbing men mest kos og litt praktisk. Og så har jeg vært på kjøretur helt aleine til koselig FPer, og fått med meg planter og knoller og poteter. Sånt blir man glad av! Eldste har overnattingsbesøk, så her blir det vel liv til langt på natt.
Postet 24-04-21 kl 20:03 av ingling ingling er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no