Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 11-04-21 kl 06:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Dagens plan er hengekøye i skogen sammen med jentungen. Lydbok, kryssord og forhåpentligvis solskinn.
Postet 11-04-21 kl 08:42 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg gikk 13 km i tidvis ulendt terreng i går, så det blir nok i høyden en rusletur i dag. Ser ut til å bli deilig ute i dag også, men det er kaldt!
Postet 11-04-21 kl 08:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Alle sover, for en familie jeg har!
Postet 11-04-21 kl 10:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Lillesøster og jeg har vært våkne lenge og koser oss med Pixar-film og sofasløving enn så lenge. I dag skal jeg se om jeg finner en åpen blomsterbutikk fordi hun har veldig lyst til å så.

Og kanskje en liten snurr på mc, en løpetur, en litta jobbøkt og noe husarbeid.
Postet 11-04-21 kl 11:23 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen! Jeg tenker det blir siste hviledag før fullt kjør med jobb og sannsynligvis busstreik i morgen :gal2:
Strikker. Eller kanskje skal jeg vaske vinduer.. er finvær i dag, etter ei uke med allev arianter av nedbør og vindretninger som tenkes kan.
Postet 11-04-21 kl 11:47 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har spist lang frokost, drukket kaffe og lest lørdagsavisene. Egentlig har jeg mest lyst til å bli på sofaen med strikketøyet mitt. Men jeg skal kanskje også få en tur ut i det fine været.
Postet 11-04-21 kl 11:54 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Alle tre trolla sover/er i senga enno, så eg har nyt ein lang seanse, med aviser, fp, hay day og ein kopp kaffi. Ute skinner sola, så det hadde vert ønskelig med ein tur ut i løpet av dagen.
Postet 11-04-21 kl 12:13 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag, har vært i gang med jobb et par timer allerede. Forhåpentligvis er vi ferdige før solen forsvinner, for i morgen blir det visst snø.
Postet 11-04-21 kl 12:13 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Heisann. Tidlig våken, men lå altfor lenge i senga og sullet på telefonen. Har endelig fått dusjet og spist frokost, skal møte ei venninne og gå tur om en times tid. Gleder meg til neste søndag, for da er kafeene åpne igjen og vi kan ta den faste kaffepausen vår igjen.
Postet 11-04-21 kl 12:53 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Rådyret syntes jeg hadde fått nyte krokusen min lenge nok, og tok dem til frokost. Jeg måtte banke på soveromsvinduet fire ganger før han tok hintet og tuslet sin vei, først ble han stående og se på meg på en snau halvmeters avstand.

Tok med seg tuppene på tulipanene på veien, også.
Postet 11-04-21 kl 14:11 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Oppdatert 11-04-21 kl 14:24 av celebelen
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Stolpejakt i Bergen på 590 meters høyde, gir interessante føreforhold. 4 stolper, derav to svarte er i boks. Nå er det pizza in the making. Og det er SOL!!!!!!!
Postet 11-04-21 kl 17:12 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frekt rådyr!

Iskald i sør. Vi fikk øvelseskjørt litt. Det går fremover.
Postet 11-04-21 kl 17:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har nedjustert forventningene til i dag ganske kraftig, etter å ha kjent på et rimelig redusert energinivå i forhold til ønsket. Littegrann rydding, ikkeno' løpetur, ikkeno' mc-tur, har henta noen frø og litt sågreier til lillesøs, og ikkeno' jobbing annet enn å planlegge morgendagen, og så tenker jeg vi er i mål.
Postet 11-04-21 kl 18:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg gikk på en lokal topp mens det enda var litt fint ute. Deilig å få luftet rastløsheten litt. Nå er det surt og kaldt, så jeg har bosatt meg under ullpleddet i sofaen.
Postet 11-04-21 kl 18:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Hei og hopp, eller no.
Lite søvn, og mye greier. Ikke noe tur iallefall. Men det kommer en dag i morgen. Trygve Skaug minner meg på at det kommer en ny dag med nye muligheter, og det er jo fint.
Postet 11-04-21 kl 19:02 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Nesten 6 timer i hengekøye, helt magisk faktisk. Fått laget og spist kjøttkaker og venter på at det skal bli plass til (kjøpe)gele til dessert.
Postet 11-04-21 kl 19:19 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Prioriterte litt jobb, husarbeid og bursdagskake hos venninne i dag. Nå er jeg mett etter middag og tenker det blir godt med en liten tur i resten av sola.
Postet 11-04-21 kl 19:27 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Beskåret nok et epletre, hatt terrassebesøk av vennepar, og skyflet et par vaskerunder. Nå er det snart hjemmelagde kyllingnuggets - puh, det er et omstendelig arbeid. Men hva gjør man ikke for barna sine! :glorie:
Postet 11-04-21 kl 20:44 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Her er bursdager feiret. Pappa og mannen har bursdag. Så nå er det et par ukers bursdagspause.
Postet 12-04-21 kl 00:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no