Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 28-03-21 kl 09:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Stille morgen her... sov som ein stein til klokka ti. Så frokost og tur med venninne. Blir nok ein bra dag.
Ha ein fin palmesøndag, alle!
Postet 28-03-21 kl 12:28 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Ingen planer, akkurat spist deilig søndagsfrokost. Det regner. Kanskje bare være inne og lese bok?
Postet 28-03-21 kl 12:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Jeg er fortsatt litt lyrisk etter en utrolig vellykket paella-middag i går.

Plan for dagen: nyttegåtur. Gå ca. 6km til jobben for å hente varebilen, kjøre den til verksted (dekkskifte i morgen tidlig) og gå hjem derfra. Ca 12km totalt, og et godt bidrag til skrittmengde denne uka.
Postet 28-03-21 kl 13:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heisann! Jeg er på kontoret og jobber og skjønner ingenting av været, for det var jo meldt drittvær hele helgen? Hva skjer? Blå himmel? Da må jeg jo kjøre motorsykkel!
Postet 28-03-21 kl 14:00 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Det skyer heldigvis over nå, så da kan jeg sikkert sitte inne i dag også. Gutta har blitt introdusert til Futurama, så her blir det nok maratontitting i dag.
Postet 28-03-21 kl 14:57 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sov leeenge og merket ikke noe til manglende time i natt.
Postet 28-03-21 kl 15:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Nyyydelig dag her. Bare å nyte, varer nok ikke. Har gått tur med Frøkna – nå spiser jeg knekkebrød og drikker te på terrassen, og planen er stolpejakt med ei venninne etterpå. :sol:
Postet 28-03-21 kl 16:38 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fin gåtur, dog i duskregn.

Fikk kjørt bilen til verksted, og innså på veien hjem at jeg slett ikke hadde puttet dekkene som skal på i bilen. Så da blir det en tur over i morgen tidlig med dekkene.

Nå, derimot, blir det litt styrketrening, og så full slack i sofaen.
Postet 28-03-21 kl 16:56 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gått meg ein times lang tur i skogen, mens bolledeigen sto til heving. No er det snart kanelsnurrer
Postet 28-03-21 kl 17:00 av Hjertensfryd Hjertensfryd er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Da har jeg gått ut med søpla. Siden den er flyttet har jeg fått ca. 200 meter med frisk luft og regnvær i dag. God samvittighet.
Postet 28-03-21 kl 17:14 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no