Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 04-12-20 kl 07:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Både jeg og lillebror er syke i dag, så her blir det hjemmedag.
Postet 04-12-20 kl 09:03 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg blir stadig like forundret over de øvrige familiemedlemmers evne til å overse rot på kjøkkenet. Vel, nå er de ute av huset, mor har ryddet og satt på oppvaskemaskinen, den kan jeg jo tømme i lunsjen, må vite.
Postet 04-12-20 kl 09:28 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg startet dagen med kake og gaver på sengen. Da jeg startet arbeidsdagen var det slutt på moroa, jeg får ikke engang koblet til VPN'en.
Postet 04-12-20 kl 09:31 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Gratulerer med dagen, cebelen!

Endelig fredag! Vi drar på hytta senere, og jeg hører rykter om snø!
Postet 04-12-20 kl 09:46 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings! Sitter på kontoret og er snart klar for kaffelsabberas med kollegaer. Tror dette blir en fin fredag.
Postet 04-12-20 kl 09:52 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Her er det hvitt ute, rene julestemningen! :krampepositiv: Jeg skal av gårde med minstemor på MR, fikk en avbestilt time på kort varsel. Vond skulder, svømmebelastningsskade, antagelig.
Postet 04-12-20 kl 10:03 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen celebelen.

Og jeg medfrustrerer Fintdethei.

Her er stemningen på topp. Jeg avspaserer og har så langt spist god frokost og vasket kjøleskapet.

Nå er det to episoder av Stjernestøv og litt julegavestrikking før jeg skal til byen og kjøpe julegaver.
Postet 04-12-20 kl 10:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, Celebelen

Det gikk jaggu sakte til jobb i dag. Både buss og lastebil snegla seg framover i 30.
Postet 04-12-20 kl 10:21 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har sovet godt i en deilig armkrok i natt og føler meg som et nytt menneske.
Postet 04-12-20 kl 10:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen, celebelen!

Jeg startet dagen med teams møte om etisk refleksjon og korrupsjon. Det er helt sikkert fornuftig, men jeg kjenner meg veldig lite igjen i de situasjonene som beskrives.

Det er fredag, og jeg kjenner at jeg gleder meg til helg. Det trengs nå.
Postet 04-12-20 kl 10:44 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer Celeben.
Postet 04-12-20 kl 11:16 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Grattis Celebelen

Vi var på legevakt til midt på natta så her er alle hjemme.
Kveldens middag med kjæreste avlyst
Postet 04-12-20 kl 11:32 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer med dagen, Celebelen!

Og ouch, Trixie, hva har skjedd?

Jeg er så fornøyd med at jeg både hadde rukket å trene, dusje og følge yngste til skolen/lufte hund før første møte klokka 8.30 i dag!

Og så kom jeg på at i gode (?), gamle dager så måtte jeg ha lagt på en 40 minutters transportetappe inn i logistikken, og litt over at det en gang var en selvfølge å bruke så mye til på å dra på jobben, og ofte ikke en gang finne en ledig pult å jobbe ved. Hjemmekontor har sine positive sider.
Postet 04-12-20 kl 12:04 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har fått uventet skryt av daglig leder på allmøte på teams i dag, jeg er så flau at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg. Godt at lyd var dempet og kamera var av, for de hadde ikke sett forskjell på den røde toppen min og meg.

Uten om det så skal jeg og mannen egentlig på stand-up i kveld, men jeg har så skallebank at jeg er redd for at han må ta med seg guttungen i stedet for meg.
Postet 04-12-20 kl 13:03 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Oppdatert 04-12-20 kl 13:20 av Frøy
Gammel
Maverick sin avatar
Juhu! Så koselig, Frøy! Allmøte-skryt er fine greier.

Jeg er uventa blid i dag og surfer på den bølgen så lenge det varer.
Postet 04-12-20 kl 14:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg skal drikke bobler med fire andre damer i kveld! Herreminhatt så sjeldent og fint!!
Postet 04-12-20 kl 18:58 av vixen vixen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no