Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 27-05-23 kl 07:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Morn! Sover i et gardinfritt rom hjemme hos mor, så da er der å våkne litt før man trenger. I dag er det møte med prest og begravelsesbyrå, det blir greit å bli ferdig med begge på samme dag. Det er litt å ordne etter dødsfall, og vi er alle glad det ikke er som i gamle dager, da kista lå åpen i stua fram til begravelse.
Postet 27-05-23 kl 09:16 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Kondolerer, Dali; håper det går bra i dag.

Dagens plan: Øvekjøre til byen med hun som skal på jobb, handle litt mer mat og hente et par bøker på biblioteket.
Postet 27-05-23 kl 09:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Kondolerer, Dali. Håper dere får ordnet det dere trenger.

Her nærmer vi oss København. Været ser fortreffelig ut ut av vinduet. Mistenker at det er mer vind enn det ser ut til, men tror nok fortsatt dette blir en nydelig helg.

Helgetur finansiert av airbnb-utleie av egen kåk!
Postet 27-05-23 kl 09:50 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Kondolerer, Dali.

Jeg er ute av eksamensbobla, så da er det bare å stige inn i neste eksamensboble. Nå skal jeg starte å vurdere hovedmålseksamener fra mandag. Må bare en tur på jobb først og skrive ut vurderingsskjema. Jeg leser tekstene på skjerm, men det blir for ineffektivt på sensurmøtet med nesten 200 digitale vurderingsskjema som må åpnes ett og ett, så de må skrives ut og settes i perm så jeg kan bla på en kjapp måte.
Postet 27-05-23 kl 10:00 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Så gjenstår det jo å se hvor mange av de nesten 200 tekstene jeg faktisk ender opp med å sette karakter på, når de som vil har fått annullere eksamen ...
Postet 27-05-23 kl 10:01 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kondolerer, Dali!

Vi er ved kysten og ungdommen har allerede morgenbadet. Så tidlig får jeg ikke livstegn hjemme.

Nå leser kjøresten og jeg (hver vår) bok i solveggen.
Postet 27-05-23 kl 11:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Kondolerer Dali.
Er på oslohelg. Fantastisk å dra fra regn,vind og seks grader på nordmøre. Bursdag til en kompis i dag som hvert feirer bursdag ved å kalle det festival. Starter i parken klokka tre. Først rusle på løkka, innom et par butikker i markveien før jeg møter et vennepar for kaffe.
Postet 27-05-23 kl 11:41 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Kondolerer, Dali.
Postet 27-05-23 kl 12:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Kondolerer Dali.
Postet 27-05-23 kl 13:05 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kondolerer, Dali.

Vært på en liten butikkrunde. Huska jeg alt? Neida. Får skremme ut guttungen etterpå.
Hodet murrer fortsatt.
Postet 27-05-23 kl 13:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på håndballcup med verdens triveligste G15-håndballag. Selv på madrass i klasserom har jeg sovet som en stein hele natta, alle stod opp i god tid før vekking kl 06.15 og de er så greie med hverandre. Så får det heller være at de ikke akkurat kommer til å vinne denne cupen. Vel, vel … kan ikke få alt. Jeg synes dette er å foretrekke.
Postet 27-05-23 kl 13:20 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Takk. Besøkene unnagjort, matt i kroppen og tur i regnet next. Ante en liten diskusjon som vi ikke ble helt ferdig med, presten og jeg. Da vi kom inn på tema konfirmasjon og vårt valg om humanistisk kurs og seremoni. Men for øvrig en fin fyr, så begravelsen til pappa blir nok fin.
Postet 27-05-23 kl 16:10 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg starta dagen med ein tur for å levere ei turbukse vi hadde til overs og som nokon på krisesenteret trengte. (Eg blir så varm i hjartet av den institusjonen, og eit av mine største ynskje er å få jobbe der ein gong.) I samme slengen stakk eg innom Kiwi og handla, det var rimelig greit å få gjort det før rushet seinare i dag.

Eg har skrive om den kjekke utflukta til familien i glad-tråden. Regn, vind og behov for å sjå anna enn veggane heime her, så vi drog til Volda og Albertine sin _fantastiske_ kafé. Skulle køyre ei lengre rute heim, men det var visst nokon som måtte rekke ein fotballkamp på TV, så det utgjekk.
Postet 27-05-23 kl 19:22 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no