Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 22-03-23 kl 07:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hjemmekontor i dag. Og frokostbuffeen disket opp med havregrøt toppet med mengder av jordbær. Og om jeg observeres for mye her inne, så bare hiv meg ut. Det må jobbes, nemlig.
Postet 22-03-23 kl 08:49 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På vei ut døra. Kurs i kveld. Og så må jeg få gjort ferdig en obligatorisk oppgave som skal inn på fredag.
Postet 22-03-23 kl 09:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor her også, litt trøtt, men det går greit. Frokostbuffeen her disket opp med havregryn med valnøtter og skummet melk i dag.
Postet 22-03-23 kl 09:13 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Så deilig med hjemmekontor.
Jeg har også lyst på flere hjemmekontordager hvor jeg kan daffe rundt i en joggebukse med t-koppen min, og sette på en vaskemaskin eller to mellom møter.
Jeg sliter litt med tiltakslyst i dag.
Postet 22-03-23 kl 09:16 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Første gang på kontoret etter ei uke med reising. Inspirerende å fint å komme seg litt ut, men nå er det på tide å komme på hva jeg egentlig skal gjøre her. Planlegger hjemmekontor/avspasering på fredag.
Postet 22-03-23 kl 09:24 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Postnord hevder at de har lastet opp en pakke til meg for levering i dag, så da ble det hjemmekontor for å ta imot den. Bonusen er at jeg antakelig slipper å gå ut i regnværet som er spådd i ettermiddag, jeg håper det tar med seg den lille snøen som kom i natt.
Postet 22-03-23 kl 09:24 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Har sendt sjetteklassingen avgarde på fjelldag med kakao, ekstra vottar, ny rattkjelke og sikkert noko til. Veldig kjekt på så mange vis, men som ufrisk forelder er slike annleisdagar ei litt større påkjenning enn eg eigentleg har plass til. Men no er han ute og i rute og eg kan straks gå i dusjen og dra på mi behandling og påfølgande møte med PPT på u-skulen.
Postet 22-03-23 kl 09:26 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Synes du har ganske full agenda som ufrisk, Syrinx. Håper du finner noen lommer med egentid innimellom!
Postet 22-03-23 kl 09:47 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hjemmestudiekontor blir aktivt motarbeidet av bortfall av wifi. Mulig jeg må tusle til biblioteket.
Postet 22-03-23 kl 09:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Sitter og venter på en lege og røntgen av hånden til ungdommen. Nå er vi kommet inn på et rom, så kanskje vi rekker både jobb og skole i dag.
Postet 22-03-23 kl 10:06 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Ja, Fintdethei!. Det er litt meir på agendaen enn eg eigentleg skulle ynskje nokre dagar. Eller nokre veker. Men så er det heldigvis tomme dagar innimellom og dei er behøvde.
Postet 22-03-23 kl 10:10 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Kva har skjedd, Martis?
Postet 22-03-23 kl 10:11 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
De har en øvelse på mannens jobb denne uka, så han skal ikke på jobb før kl. 13.00. Siden hans dille for tiden er å bake, så ventes det nystekte grove rundstykker til lunch. Gleder meg.

Ellers, så regner det kattunger her i dag, så det blir nok en innedag. Ikke har jeg bil i ettermiddag heller.
Postet 22-03-23 kl 10:28 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, her er det pleiepengedag med barn hjemme. I det minste fint å ikke måtte presse inn hjemmejobbing og faktisk har tid til nevnte barn, selv om jeg skulle ønske vi ikke trengte de pleiepengene. Akk ja. Mannen er på tur og kommer hjem i ettermiddag, så i morgen skal jeg både på jobb og sosialisering, det blir bra.
Postet 22-03-23 kl 10:35 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Startet dagen med joggetur. Nå et par møter før jeg blir med arvingen på sprangtrening. Fint å kunne flekse.

Sykdom i teamet mitt og to leveranser på fredag som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal klare å få til.
Postet 22-03-23 kl 10:38 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Jeg har fått to på skolen, han som er hjemme i dag pga 10-trinn skal hospitere på skolen, og det ikke var plass til klassen, er kommandert til å være med faren og kjøpe trådkurver til soverommet vårt, og hjelpe til med å montere de etterpå.

Jeg har brukt 1 1/2 time på Lillesøster i morgentimene i dag, og er ganske skutt. Men skal sette meg ned og starte på en forelesning iallfall. Mulig jeg må hente henne igjen, da hun faktisk er rimelig forkjølet, men terskelen for å få bli hjemme pga forkjølelse er høy nå som hun endelig er på skolen. Så da henter vi heller tidligere.

Skal på hundesenteret kl 14 for å få hjelp til å klippe klør og under potene på Leo, da jeg har tre hender for lite for å få til det selv.
Postet 22-03-23 kl 10:39 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hah, fikk til noe vi har slitt med lenge i systemet. Da er det bare å Lene seg tilbake frem til dagens siste møte kl 15. :glorie:
Postet 22-03-23 kl 15:14 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no