Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 17-03-23 kl 08:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor grunnet dårlig vær. Det er nok stille på kontoret, det var flere som sjekket værmeldingen og innså at det kunne være like greit å jobbe hjemme i dag.
Postet 17-03-23 kl 08:51 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Hjemmekontor fordi jeg hadde hatt en lang uke og ikke hadde noen fysiske møter.

Jeg har sovet litt lengre og somlet over kaffe og aviser. Men, nå er jeg i gang og skal prøve å være effektiv sånn at jeg kan logge ut tidlig.

Ren luksusdag med rutineoppgaver, radio og tomt hus.
Postet 17-03-23 kl 09:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor fordi jeg allerede har vært på kontoret de to påkrevde dagene.

Og godt er det, for jeg har sovet altfor lite i natt.
Postet 17-03-23 kl 09:20 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hjemmekontor her og pga snøkaos.
Mandag brukte jeg 1,5 time hjem fra jobb som normalt tar 30 minutter.
Postet 17-03-23 kl 09:29 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor, fordi det er snø ute og det er fredag og vi skal kanskje på hytta, om ikke snøen setter stopper for det.
Kaffe og flere teams møter først da.
Postet 17-03-23 kl 09:31 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det var tydelig at mange i Oslo har tatt oppfordringen om å velge hjemmekontor i dag. (Det kom en melding om dette i går, men lurer på om det var fra Aftenposten.) Det var i hvert fall helt tomt på t-banen.

Vi hadde planer for helgen, men det ble i beste fall utsatt på grunn av snøen som kom. Ja, ja. Jeg gleder meg til det blir vår på ordentlig.
Postet 17-03-23 kl 09:34 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Herlighet, for et vær! Mye snø i går kveld og natt, regn nå. Det var utfordrende både å kjøre og lufte hund, på hver sin måte.
Postet 17-03-23 kl 09:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Her er det tilbake til default Bergen-vær med 7 grader og pøsregn + livlig vind
Snart helg, og det trengs, men det blir likevel laptop i sekken hjem og skriving av kurskapitler. Litt kosejobb
Postet 17-03-23 kl 09:51 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Hjemmekontor her også. Det er litt godt innimellom.
Postet 17-03-23 kl 10:03 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er på kontoret, det tok faktisk ikke stort mer tid enn vanlig, siden så mange hadde tatt hjemmekontor sikkert. Et par møter som egner seg best fysisk, og en liten feiring på jobb i dag, så var fint å komme seg hit, så får vi håpe det går fint hjem også.
Postet 17-03-23 kl 10:08 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hjemmekontor her også, uavhengig av vær og vind.

Har vært på samling/konferanse i 3 dager og da er det greit å ta det litt med ro hjemme. I følge mannen så har jeg vært veldig urolig i natt og laget mye lyd, så jeg er ikke helt landet.
Postet 17-03-23 kl 10:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Definitivt hjemmekontor her også. Har ikke noe ønske om å gå ut i all den våte snøen.
Postet 17-03-23 kl 10:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag fra Oslo lufthavn. Så får vi se om det blir flytur på meg i dag. Har ikke hørt noe annet så langt ...
Postet 17-03-23 kl 10:30 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Snø her også, men ikke voldsomme mengder enda.
Er på kontoret.
Skal både til fysio og kiropraktor i dag. Og innom høgskolen for å hente kort mellom de to.
Postet 17-03-23 kl 10:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Kontor-kontor her, måtte uansett bistå ungdommen med å komme seg til skolen, så da var det jo allikevel kjørt. (Hihihi.)

Må gjøre en Stor Ting på jobb i dag, som er enkel når jeg begynner, men noe dritt å komme i gang med. Ngh.
Postet 17-03-23 kl 11:40 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Hjemmekontor her også. I helgen skal Herremannen til hytten med venner og jeg og Pelenmannen skal rydde ut av en gammel "garasje" som skal rives. "" ettersom den er for smal for dagens biler og inngangen er langt over bakken. Den har blitt brukt som bod. Den hørte opprinnelig (60-tallet) til naboeiendommen som tomten vår ble stykket av fra og den passer ikke als til vårt hus. Ny garasje under innkjørselen skal bygges.
Postet 17-03-23 kl 14:47 av Pelen Pelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no