Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 27-02-23 kl 06:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
God morgen. Nettopp sett en nydelig soloppgang fra terrassen min! Hjemmekontor, gyntime om en time og så en vanlig legetime deretter.
Postet 27-02-23 kl 07:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Mandag, kom tidlig av gårde hjemmefra og nesten ikke trafikk, deilig! Nydelig vær i hovedstaden, våren er i anmarsj, litt i alle fall!
Postet 27-02-23 kl 08:47 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Rolig morgen, vinterferiefri.
Ett av barna kom videre etter skituren med bestefar i går, så de tar nok en tur i dag, de andre to vil heller på kafé
Postet 27-02-23 kl 08:53 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ingen vinterferiefri, og det er skikkelig leit, siden det endelig er meldt fint vær en uke i strekk.
Postet 27-02-23 kl 08:59 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Ferdig med vinterferie, og tilbake på fysisk kontor. Jobber mye mot vestlandet, så jeg har et (naivt) håp om en litt roligere uke enn vanlig. Mulig jeg jinxer ved å skrive det. :biternegler:
Postet 27-02-23 kl 09:05 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vinterferie og skitvær. Jeg har to korte og én lang tekst igjen å vurdere, så er jeg ferdig med rettebunkene. Skal ta dem når jeg er ferdig med kaffen, så skal jeg flate ut. Ingen flere planer i dag, anna enn PT-time klokka 14.
Postet 27-02-23 kl 09:13 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
De håpefulle har ferie, jeg er på kontoret.
Postet 27-02-23 kl 09:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Vinterferie her og. Eg har undervisning i dag, men resten av veka skal eg og minstemor berre kose oss. Ein bytur står på planen ein av dagane. Og så er det faktisk fint vær og meldt temperaturer opp mot 8 varmegrader på dagen.
Postet 27-02-23 kl 09:39 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Vinterferiefri her også. Bare i dag dog, i morgen er det jobb. Er på hytta, men må straks ned til bygda med en bil som lager rare lyder.
Jeg er lei av å bruke fridager på sånt tull.
Postet 27-02-23 kl 09:43 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal i urnenedsettelse så har tatt .eg fri fra jobb. Ungene har vinterferie og det er rolig tempo.
Postet 27-02-23 kl 09:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Endelig vinterferie!
Mannen hyttekontorer og jeg surfer litt før vi skal i bakken. Det ser ut til å bli en nydelig dag.
Postet 27-02-23 kl 09:56 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Vinterferie er så deilig. Eg tar kvart år eg overlever mellom jul og vinterferie som eit tegn på at det enno er liv i meg, hehe. Skal jobbe litt i dag, og så sitte i garasjen i sola og drikke kaffi.
Postet 27-02-23 kl 10:10 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Her er ferien over. To av fire er på skulen. 11-åringen er sjuk og heime og eg er jo alltid sjuk og heime, så her er vi.

Plan for dagen er bup med ungdommen, ellers lite.
Postet 27-02-23 kl 10:12 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hverdagsmorgen igjen her, ikke alle er like fornøyde med det. Sol ute, det hjelper veldig for meg.
Postet 27-02-23 kl 10:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har ikke noe vinterferie.
Postet 27-02-23 kl 10:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har egentlig vinterferie i dag og i morgen, men jeg har flytta dem til torsdag og fredag. Så jeg er på plass på kontoret.
Postet 27-02-23 kl 10:58 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg er ferdig med vinterferie, og sliter maks med å komme i gang. Hjemmekontor, så myk start. I morgen må jeg nok karre meg hele veien til kontoret. Stakkars meg.
Postet 27-02-23 kl 12:10 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg hadde liksomferie forrige uke, ikke 1 tur på ski! Sånn går det når man ikke tar ut fri og rydder kalenderen.
Postet 27-02-23 kl 12:22 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg hadde to uker ferie før vinterferien.

I dag er det så tungt på jobb. Jeg har fortsatt meget løs mage. Tror kanskje det er malariatablettene som er problemet. Heldigvis siste dose i dag. Men blir slapp av at ting bare renner gjennom systemet.
Postet 27-02-23 kl 14:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Vinterferieuke her og. Uheldigvis skal jeg kun ha fri torsdag og fredag. Skulle gjerne blitt igjen på hytta, men det gikk ikke denne gangen. Kaosdag på jobb, men heldigvis bare et møte igjen nå.
Postet 27-02-23 kl 16:19 av løve70 løve70 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no