Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 18-02-23 kl 06:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God lørdagsmorgen, godtfolk!
Kaffe i koppen og rundstykker til frokost.
Plan for dagen: strikke, spise, og kanskje en tur på Ulrikens topp. Da må det slutte å snø først, også må jeg vel kanskje ta med broddene mine.
Ja også spise mer sjokolade da.
Postet 18-02-23 kl 09:25 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Frokosten spises og sola kommer inn kjøkkenvinduet.
Postet 18-02-23 kl 09:34 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
God morgen!
Kaffelatte og full sol her.
Postet 18-02-23 kl 09:54 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen fra Strömstad! Nydelig turvær, så min venninne og jeg er på vei ut.
Postet 18-02-23 kl 10:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har endelig satt meg med med oppgaven som skal leveres til uka.
Mulig øvelseskjøring i det fine været og kamp i ettermiddag.
Postet 18-02-23 kl 10:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Fortsatt latmannsliv på en strand ved ekvator. I går var det middag på stranden. Helt nydelig. I dag skal vi spise i en grotte litt lenger nedover stranden.
Postet 18-02-23 kl 10:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
11-åringen si satelitt-trening vart avlyst i dag pga snø og slaps på bana, det seier vel sitt om véret her. Like greit å halde senga litt utover formiddagen for min del.

Lite og ingen planar for dagen, anna enn prøve å puste. Eg har det ikkje så bra for tida, så det blir litt så som så med alt.
Postet 18-02-23 kl 10:53 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Skiskyting på tv. Hatt ein god frukost. Lite planer for dagen, må handle litt og eldstemann lurte på om han kunne få kjøre litt. Han har ikkje lappen enno, men har begynt, så målet er å ha lappen til sommaren seier han.
Postet 18-02-23 kl 11:47 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Gode tanker og en klem herfra, Syrinx.

Jeg har egentlig frihelg, men har en litt koselig arbeidsoppgave i den ene jobben som jeg pusler litt med likevel. Og så er det jo en av mine favorittdager i morgen - fastelavn! Så nå baker jeg glutenfrie boller, og så blir det glutenboller i morgen.
Postet 18-02-23 kl 11:51 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
God klem Syrinx.

Jeg er hjemme etter vellykket operasjon i går. Men det er vilt vondt. Jeg knasker sterke smertestillende og holder armen høyt.
Planen for dagen er sofasliting og kinamat til middag. Mannen har vært kjempeflink og har vasket kjøkken og bad. Jeg er heldig som har gode hjelpere rundt meg.
Postet 18-02-23 kl 14:00 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Taien Legg en god pute under armen når du skal sove.

Syrinx Håper du snart får bedre dager.
Postet 18-02-23 kl 15:52 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no