Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Årets aller siste dag (lørdag)

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Årets aller siste dag (lørdag)

Postet 31-12-22 kl 07:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Sitter her på fjellet og ser ut på stormen. Hadde egentlig tenkt meg ut på joggetur med hunden snart, men tror det utgår. Planen er å gjøre ferdig det vi kan her på hytta, rydde og dra hjem. Må bare vente til den verste stormen gir seg.
Postet 31-12-22 kl 09:55 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er hjemme og skal være det i dag, like greit med tanke på føret. Nå slapper jeg av med klementiner og morgennyheter.
Postet 31-12-22 kl 10:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Vi har også roleg feiring i dag. Vi fire og hunden skal ete, snope og sjå Mamma Mia som vi alltid gjer nyttårsaftan.

Eg er meir enn klar for å stryke 2022 av boka. Går inn i 2023 open for, men utan oppblåste forhåpningar, betre tider.
Postet 31-12-22 kl 11:59 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi skal ha en helt rolig dag uten planer.
Postet 31-12-22 kl 12:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Årets siste treningsøkt er i boks. Nå tar jeg meg en latte før jeg drar hjem og begynner med maten. Vi blir ikke så mange; Herremannen og samboer + farfar til ungene i tillegg til meg. Men like mye arbeid uansett.
Postet 31-12-22 kl 12:17 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Det blåser, jeg håper en del av isen forsvinner før det fryser på igjen.
Det blir en rolig kveld, Ville er ikke helt i form og vennene vi pleier å være sammen med fant ut at de måtte bli hjemme på grunn av hunden.
Postet 31-12-22 kl 12:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sylte forkjøla og slapp, men heldigvis ikke så vondt i bihulene nå. Blir en rolig dag hjemme bare oss fire.
Postet 31-12-22 kl 12:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Jeg rydder vekk (= spiser) snopet fra skuffer og skap. Fikk heldigvis sendt noe ut døren i går med eldste datter.
Postet 31-12-22 kl 12:41 av him him er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg og ungene skal til mamma og pappa og spise i kveld. Jeg tipper vi drar hjem når vi er ferdig med det.
Postet 31-12-22 kl 13:34 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Eldste skal feire nyttårsaften med venner, for første gang, og overnatter der. Yngste og jeg skal til venner noen timer før vi er hjemme hos oss selv siste del av kvelden.
Postet 31-12-22 kl 15:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Rolig dag her også, bare oss fire. Veldig klar for 2023.
Postet 31-12-22 kl 15:28 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi sov altså til 11.30 i dag!
Jeg går rundt og suller i ørska, rydder litt her og ordner litt klesvask der. Og hodet er som bomull.

Vi er invitert til venner i dag, men jeg tror vi blir hjemme. Yngste ungdom skal kjøres (og hentes), mellomste har ingen planer bortsett fra jobb i morgen tidlig, og det voksne barnet (som er hjemme på hotell i ferien) er oppriktig overrasket over at mor har bedt han om å stryke skjorta si sjæl. Så mulig han har planer.
Postet 31-12-22 kl 16:05 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Har 14-is i dag. Som tiden flyr. Vi har feiret med favorittaktivitet stall og riding, snart blir det kalkun som vi lager selv for første gang. Ser ut til å bli bra. Blir bare oss her også, må passe hund og katt som vanlig.
Postet 31-12-22 kl 17:37 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har min første 18-åring i dag, vi tilbringer dagen og kvelden sammen med hele familien min, så det er kalas uten ende, med stjerneskudd og konfetti og glitterbøyler og hele garderoben ut på nyttårsbukk-tur i nabolaget :fløyte :
Postet 31-12-22 kl 21:46 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Appelsin!
Postet 01-01-23 kl 00:17 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no