Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 28-12-22 kl 06:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar


Mer varetelling. Og litt mer kaffe.
Postet 28-12-22 kl 08:36 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er kommet meg på kontoret. Og har brukt den første timen på å drikke kaffe med kollegaer. Men det er jo hyggelig at jeg har så gode kollegaer at det er fint å se dem igjen. Og delvis var det faglig samtale. Bare delvis.


Nå er det jobbejobbejobbe sånn at jeg med god samvittighet kan ta meg tidlig fri i morgen for å reise på hytten.
Postet 28-12-22 kl 09:30 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg sitter på hjemmekontoret, og leser eksamensoppgaver. Har fyr på peisen, te og serenakaker, så alt i alt er det slett ikke noe synd i meg.
Postet 28-12-22 kl 09:36 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Fullt hus her; Herremannen og samboer er kommet. Utrolig koselig, men veldig intenst med fire voksne på under 70 kvm. Men i morra drar Frøkna. Hun har vært her siden 19. november, så det blir rart!

I kveld skal vi på konsert med Regnvær. Ungdommene gleder seg, jeg et spent.
Postet 28-12-22 kl 09:48 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
På hjemmekontoret - sånn halveis ihvertfall. Våknet med vondt i hodet, merker at jeg er litt redusert etter covid enda.

Ingen store planer for dagen. Skal rusle en tur ned på butikken snart og kjøpe noe middag.
Postet 28-12-22 kl 10:00 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Deilig med fri, i dag skal jeg ha en kafevakt på en fotballturnering, ellers ikke så mange planer.
Postet 28-12-22 kl 10:06 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
I dag blir det en liten handletur. Vi drister oss ut på glatta.
Postet 28-12-22 kl 10:08 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi er på snarvisitt i winter wonderland. Korona har invadert besteforeldre, så oppholdet blir litt amputert.

Skal kjøre videre i kveld. Elbil og vinter og langkjøring er bare sånn passe gøy. Men på et eller annet tidspunkt må jeg vel ha fått på plass en app for alle de ulike ladestasjonene??
Postet 28-12-22 kl 10:20 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg må ut med bil i dag og gleder meg ikke. Snø oppå en såle av is er snasent. Heldigvis bor vi i bunnen av en bakke, så hjem kommer jeg.
Postet 28-12-22 kl 10:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi skal forflytte oss i dag.
Så må pakke litt.
Postet 28-12-22 kl 10:40 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er blitt sørpe forkjøla. Heldigvis bare to korte arbeidsdager denne uken med bare litt ryddejobb i egne filer. Må på en butikk i løpet av dagen, er spent på føret da det var underkjølt regn i går og i dag er det kommet noen snøfiller oppå der.
Postet 28-12-22 kl 12:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
amo sin avatar
Vi kom hjem i går pga. mannen skulle på jobb i dag. Hostet i hele natt og våknet sylta forkjølt, så ingen jobb på han. Han skal jobbe hele nyttårshelgen så satser på han er frisk nok på fredag. Dette er 2/3 nyttår han jobber. Samme helg neste år så litt mange nyttårsaftenen på rad…..men,men sånn er turnuslivet.
Postet 28-12-22 kl 12:14 av amo amo er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
God betring til alle som er forkjøla og anna.

Full slaraffen her. Og sjakk.

Eg føler eg gjer litt kjøkkenjobb no da, for eg har mata surdeigstartaren og skal setje to brøddeigar om 4-5 timar. (Og akkurat DER kom eg på at eine brødet skal heve i omlag 6 timar før 80 minutt i ovnen. Dette blir ein sein kveld.)
Postet 28-12-22 kl 13:08 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Kaija sin avatar
Blondie, jeg hadde kjøretime i dag. Var rundt i hele Grenland. Det var ikke så ille, altså.

Hviletid på sofaen nå, og skal gjøre min selvpålagte hjemmelekse, og melde meg opp til teorieksamen.
Postet 28-12-22 kl 14:46 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er helt vilt her nede hos oss, de fleste lar bilen stå. Jeg fikk sneket meg avgårde og har nå unnagjort ærend. Venter litt før jeg drar ut igjen, tror jeg.
Postet 28-12-22 kl 15:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Her har føret blitt bedre de siste dagene, så nå tør jeg å ta bilen ut og være ganske sikker på å komme hjem igjen. Bakken vi bor i tilsier egentlig at vi burde hatt firehjulstrekk, men vi kjøpte bil først og hus etterpå...
Postet 28-12-22 kl 15:17 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg valgte tog fremfor bil til familiebesøk i går, det funket finfint. Selskapet ble så hyggelig at jeg like godt overnattet til i dag, så da startet jeg dagen med litt frisk luft og togtur. Fine greier! Tilbake til slaraffenlivet nå. Trodde en kort stund det var torsdag i dag, så ble SÅ glad for at det kun er onsdag. Ferie er fine greier.
Postet 28-12-22 kl 16:02 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har juleferie og har selvsagt vært syk siden 20. desember.
Postet 28-12-22 kl 20:40 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til alle syke!
Postet 28-12-22 kl 23:05 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no