Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Andre juledag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Andre juledag

Postet 26-12-22 kl 06:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Her går det mot kveld. En fabelaktig andre juledag med bading og knall middag på restaurant. Men høydepunktet (og det årets julegavepenger gikk til for junior) var fallskjermhopp. Både han og mannen hoppet. Utrolig kult!!!
Postet 26-12-22 kl 09:26 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Så gøy å lese Vixen! Høres ut som om dette er en fantastisk ferie 😊
Postet 26-12-22 kl 09:43 av him him er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Høres ut som dere har det herlig, Vixen! Nyt!

Jeg våkna opp i dag med en vag mistanke om at jeg ikke hadde ryddet bort fatet med reste-ribbemiddag før jeg la meg. Ble lettet da jeg sto opp og så at kjøkkenbenken var tom, men på vei til kaffemaskina snublet jeg i et fat og en skje på gulvet. Alt innholdet er sporløst forsvunnet..

Jeg drikker kaffe og holder øye med den hovedmistenkte. Når hun varsler at hun må ut, så tipper jeg det haster.
Postet 26-12-22 kl 10:41 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg kan berre forestille meg kor herleg dokker har det, vixen.

Treng vel ikkje hente inn Harry Hole for å løyse det mysteriet der, Timar.


Vi skal snart innover i bygda til foreldra mine på middag. Det blir fisk, det kjenner eg meg veldig klar for. Og så blir med mykje lyd og mas. Ikkje like klar for det, men nokre timar skal eg vel klare utan å bli tulen i haudet.
Postet 26-12-22 kl 12:27 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Høres ut som noen har kost seg hos Timar.

Ryggen er fortsatt kranglete, så greit at vi har besøk som liker å lage mat. Svigerslekta på middagsbesøk senere, så det må dekkes opp.
Postet 26-12-22 kl 12:50 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra bilen. På vei fra regn og hålke i vest tilbake til Trøndelag. Så langt var den første kilometeren verst. Neste spenningsmoment blir bilen som vi bytter tilbake til på Dombås. Vi endte opp med leiebil siden vår egen nektet å gå framover da vi hadde kjørt halvveis før jul. Bilbergeren har etter sigende noe vidundermiddel å ha på tanken, kombinert med litt mildere vær så håper vi å komme oss hjem.
Postet 26-12-22 kl 13:40 av Dali Dali er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Du vet det er glatt når du åpner utgangsdøra, og naboen hilser "vær forsiktig!" i stedet for "god jul". Jeg er spent på hvor mye som regner bort før det fryser på igjen, og er glad for at vi ikke skal noe sted i dag. Ville hoster så hun brekker seg, så det er ikke den morsomste julen hun har hatt.
Postet 26-12-22 kl 14:58 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi utsatte dagens middagsplaner som involverte en kjøretur som vanligvis tar en time, på grunn av føret. Tror det var lurt. Har klart å finne ut av alternativ til middag, så da har vi bare sløvet oss gjennom denne dagen også. Helt greit, egentlig.
Postet 26-12-22 kl 15:21 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Nå har jeg startet på nytt strikkeprosjekt, gått en tur, og snakket med ett menneske = han i redningsbil som fikk plugget hull i et dekk
Pluss jeg har sett litt krim og skrevet to julekort jeg ikke behøvde før i morgen. Fin dag, stusselig vær.
Postet 26-12-22 kl 15:42 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no