Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 19-12-22 kl 07:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

På kontoret etter en uke hjemme med covid. Det er faktisk så lenge at det er litt rart. Men også godt å få litt sosialt arbeidsliv før juleferien.

Huset mitt er fullt av folk som har juleferie. Så sånn sett greit å være litt vekke.
Postet 19-12-22 kl 09:42 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På hjemmekontor i dag. Skal ha et par halve fridager denne uka, og tar det de to dagene jeg har tenkt å være på kontoret, altså tirsdag og onsdag. Er godt ajour på jobb, så det er greit å kunne ta litt fri.

Spinnglatt ute her, så jeg er glad jeg slipper å kjøre.
Postet 19-12-22 kl 09:43 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret og skal etter planen jobbe i 2,5 dag før jeg tar juleferie. Men det er ganske mye som skal gjøres på de dagene. Jeg får finne ut om jeg vil jobbe litt mer eller la noe vente til januar. Det er godt mulig at jeg går for plan B, gitt.

Det er skikkelig mørkt nå, men i dag skal jeg faktisk ut en liten tur midt på dagen. Det tror jeg er en bra ting å gjøre.
Postet 19-12-22 kl 09:44 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er fremdeles sykemeldt og ligger nå på sofaen. Planen er å samle krefter til julekonsert i kveld.
Postet 19-12-22 kl 09:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Starter dagen på hjemmekontor. Skal kjøre tenåring til tannlege om et par timer. Deretter frese til kontoret for et fysisk møte. Har mest lyst å sove litt mer, strikke og se tåpelige serier.
Postet 19-12-22 kl 09:56 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Hjemme alene. Skal til legen straks, og gruer meg fordi jeg ikke kjenner meg det spøtt bedre, og har dårlig samvittighet for det. Skal bake litt etterpå, og så er det fjorårsutsatt konsert sammen med Huldra i kveld. Gleder meg til det.
Postet 19-12-22 kl 10:24 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fortsatt hjemme med Covid her, drittlei. Hadde vært praktisk å vært på jobb noen dager før jul, altså. I det minste er yngste på skolen, så det er veldig stille og fredelig, og jeg har fyr i peisen. Det er da noe.
Postet 19-12-22 kl 10:40 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Har tatt juleferie frå jobben, men har skule sjølv idag, så eg har ikkje fri fri.
Ute er det spinnglatt, men eg trur bilveiane skal vera greie. Må ut å ordne litt mat til hønsene i løpet av dagen.
Postet 19-12-22 kl 10:45 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, siste dag på jobb før juleferien. Må få samlet noen tråder og lage liste slik at jeg husker det som må gjøres når jeg kommer tilbake i det nye året.
Postet 19-12-22 kl 10:57 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg innså at hjemmekontor sammen med den hjemvendte utenlandsstudenten, som i aller høyeste grad er i feriemodus, var totalt urealistisk, så jeg sitter helt, helt alene på yndlingsavdelingen min på UB. Jeg er kanskje ikke veldig effektiv, da, men har sett på utkastet til artikkelen som må være ferdig 9. januar og innser at det er på tide med litt panikk snart.
Postet 19-12-22 kl 11:24 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Heisann, har juleferie og er så lite vant med fri at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre (ikke noe problem å finne på noe, men litt uvant setting)
Postet 19-12-22 kl 12:25 av him him er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Hjemmekontor med masse syke folk, har heldigvis et rom for meg selv. Håper jeg ikke blir smittet, men det spørs vel.
Postet 19-12-22 kl 12:30 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God bedring til alle syke!
Jeg er på jobb hele uken, heldigvis med litt luftigere ettermiddager enn forrige uke. Gleder meg til siste juleforberedelser med barna.
Postet 19-12-22 kl 13:28 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg samler opp løse tråder og knytter dem pent en etter en. Jeg tar fri fra litt ut på dagen torsdag, så det nærmer seg veldig juleferie.

I dag har jeg satt Storesøster i gang med litt småtteri som skal ordnes, men når dagen er omme håper og tror jeg at juleforberedelsene er ferdige. Fra i morgen er det bare juletreinnkjøp, julebrustest og pynting som gjenstår.

Riktig god bedring til alle syke!
Postet 19-12-22 kl 13:30 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God bedring til alle syke.

Her er jeg akkurat ferdig å skrive den siste eksamen for i år, ingen tror på topp resultat, men noe riktig nå jeg jo ha klart å få ned.
Postet 19-12-22 kl 15:09 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nå har jeg også juleferie!
Postet 19-12-22 kl 20:18 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no