Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 14-11-22 kl 07:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
Ny uke, nye muligheter

Håper denne uken blir litt mindre hektisk enn forrige - har egentlig ikke helt troen på det da...Selv om det ikke ser så ille ut foreløpig, dukker det nok opp noen kriser som må håndteres.

Nå snart tur med hund og trening, deretter kundedemo (på teams).
I ettermiddag skal vi på Ikea og få bestilt nytt kjøkken til hytta.
Postet 14-11-22 kl 08:01 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
I dag hang jeg regnkåpen inn i et skap. Den neste uken skal jeg bruke ullkåpene mine. Sjefen for yr har glemt å melde regn . Ikke helt klar for mandag i dag, men det går seg vel til.
Postet 14-11-22 kl 09:13 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Ny uke, nye muligheter ja.
Ser ut som det blir en ganske så hektisk uke. Utviklingssamtaler på skolene til ungene, må opp å fikse hytta klar for utleie en ettermiddag, må handle noen julegaver siden jeg på fredag skal fly vestover. Veldig praktisk å kunne ta med julegavene da istedenfor å sende dem om ett par uker.. Jeg må bare finne ut av hva jeg skal finne på først...
Postet 14-11-22 kl 09:35 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Syns ukene raser avgårde.
Postet 14-11-22 kl 09:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hektisk, ja. Det blir flere kvelder med jobbing denne uka, og innimellom må jeg også få studert litt. Satser på litt arbeidsvilje til helga.
Postet 14-11-22 kl 09:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Jeg teller på knappene om jeg skal ha hjemme- eller kontorkontor i dag, tipper det blir en kombo. Har allerede gjort unna dagens plikter (aka NYTimes kryssord, spelling bee og Wordle), de er altfor lette på mandagene og gir ikke mulighet for kryssordpauser gjennom dagen.
Postet 14-11-22 kl 10:40 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har bestilt såpedispensere og kaffekopper og brunt sukker og masse annet vi trenger. Vi skal visst åpne kafé om to uker. :ulp:
Postet 14-11-22 kl 10:57 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hjemmekontor for første gang siden mai. Jeg har avtale om at jeg kan benytte det fast to dager i uken, men det har ikke vært mulig før nå. I dag måtte jeg for lesing og vektig av 51 søkere lar seg ikke gjøre på kontoret, alt for mye mas der.
Postet 14-11-22 kl 11:25 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag! Jeg har levert en bil til vraking/gjenvinning og kjøpt ei ny pulsklokke som jeg håper å bli kjent med. Er hjemme med sykt barn, så det er greit å pusle litt rundt.
Postet 14-11-22 kl 11:40 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God formiddag! På kontoret. Sol og fint ute, så nettopp en gå forbi i shorts, men det er det nok for kaldt til egentlig.

Passe travelt på jobb, men har noen private greier som henger over meg for tiden, som gjør dagene litt vanskelige.
Postet 14-11-22 kl 12:04 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Et møte hadde jeg i dag, og selv der klarte jeg å skaffe meg selv mer arbeid.

Sissel, håper dagene blir bedre.
Postet 14-11-22 kl 12:52 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Har startet uka hos tannlegen for å skifte fylling. At noen, inkl min mellomste datter, har lyst å ha dette som jobb er meg en gåte. Bra vi er forskjellige.
Postet 14-11-22 kl 12:55 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
For å bryte litt opp i trenden her, dere er så driftige alle sammen. Jeg har stått opp, kledd på meg og binget en serie. Ja, og så har jeg laget en pølsegrateng til middag. Og det var det.
Postet 14-11-22 kl 16:05 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no