Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 11-11-22 kl 07:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor. Kranglete pc som ikke vil koble seg til riktig. Sliten i kroppen.

Snart helg!
Postet 11-11-22 kl 08:44 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Snart helg. Den skal tilbringes på hytta!
Postet 11-11-22 kl 08:57 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg er glad i dag, for skulderen min er bedre! Ikke som i bra, men lell!
Postet 11-11-22 kl 08:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Morgen. På kontoret. Blir litt forkorte i dag for har fysio.
Postet 11-11-22 kl 09:09 av star star er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Morgen på hjemmekontoret. Snart avreise til London for en ukes ferie. Gruer meg til å reise, gleder meg til å være der, gleder meg kanskje enda mer til å komme hjem igjen.

Men først: Jobbe litt!
Postet 11-11-22 kl 09:22 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb og i dag er det frokostseminar. Da kan vi få frokost på jobben og får en faglig oppdatering samtidig. Det er skikkelig ålreit, og dagens tema er veldig relevant for mine arbeidsoppgaver.

Senere i dag skal jeg til ØreNeseHals-lege. Jeg håper å få konstatert om det er jeg som hører dårlig eller mannen min som mumler. Der er vi nemlig litt uenige. (Jeg mistenker at jeg hører dårlig, men det hjelper IKKE at han snakker litt utydelig.)
Postet 11-11-22 kl 09:23 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Tjorven, nå måtte jeg le litt. Så for meg dere to, der den ene mumler og den andre hæ'er. Håper du får gode svar fra legen, og hørselshjelp hvis du trenger det.
Postet 11-11-22 kl 09:29 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
God morgen. Fin gåtur til jobb i dag; trengte det etter å ha ligget våken store deler av natten. Hvorfor kan jeg ikke bare sove?

Planen er å treffe min nye "flamme" (ref datingtråden) i kveld.
Postet 11-11-22 kl 10:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Lykke til Tjorven. Mannen min mener at jeg både hører dårlig og snakker utydelig...

Er på kontoret og har gitt blod, så egentlig føler jeg meg ferdig med dagens innsats.
Postet 11-11-22 kl 10:23 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På hjemmekontor. Ser ut til å bli en ganske rolig dag, så jeg er i gang med klesvask. Vi har 2 vaskemaskiner, så nå går det for fullt her. Bytter sengetøy i samme slengen.
Postet 11-11-22 kl 11:04 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Endeleg fredag og lov med ostepop (oooh, den crunchy-varianten er så god!) og så er eg potte tett og kjenner minimalt med smak. 15-åringen er også nede for telling, så i dag utgår vaksine og morgondagens pass-time er utsatt til romjula.

Snørr og uglede, uansett godt med helg!
Postet 11-11-22 kl 11:12 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Primrose sin avatar
Jeg er på kontor-kontor og har både møte og en presentasjon som må bli ferdig før det er helg. Det som er dumt er at jeg plages med den presentasjonen...
Postet 11-11-22 kl 12:01 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei. Jeg har stått opp altfor tidlig og hengt utenfor en konsertarena i vind og mørke i en del timer, ingenting som litt glamour i hverdagen.
Postet 11-11-22 kl 12:45 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no