Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 04-11-22 kl 07:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
Gid morgen! Jeg har morgenyoget og skal ha hjemmekontor i dag.
Postet 04-11-22 kl 08:16 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Skal til naprapat 8.30, så har litt ekstra god tid nå på morran, for jeg tenkte ikke på det da jeg stilte vekkerklokka i går. Litt godt, egentlig.
Postet 04-11-22 kl 08:36 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Fredag, komprimert arbeidsdag, og i dag starter håndball-EM!
Postet 04-11-22 kl 08:39 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er trett og forkjølet og har innvilget meg selv hjemmekontor i dag. Jeg kjenner at det var helt riktig. Særlig siden det øser ned ute.

Akkurat nå nyter jeg luksusen av en jobb der det av og til er mulig å ha spisebordkontor, stearinlys, kaffe og en rolig stue rundt seg. Stort sett går det bra med det åpne landskapet, men når hodet er fullt av bomull er det godt med ro.
Postet 04-11-22 kl 08:44 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg sitter på venterommet hos en gynekolog, og gleder meg til å bli ferdig med det og luffe videre til jobb for å prøve å tømme arbeidslisten før helg. Og vi skal på helgetur. Jeg har ikke pakket. Jaja, en ting om gangen.
Postet 04-11-22 kl 09:13 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ja, ja. Nå følte jeg at jeg fikk hodet over vannet på jobb. Og ... kaboom ... der dumpet det ned nok et kjempeprosjekt. Utrolig spennende oppgave, men veldig mye jobb. Det som er fint, er at jeg nok en gang skal få jobbe med fantastiske folk i vårt søsterselskap i Sverige.
Postet 04-11-22 kl 09:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Håndball-EM blir bra, selv om det er litt rart å se på det uten julepyntet stue. Jeg har litt goodwill å gå på fra sjakkmaraton forrige helg, så jeg skal nyte.
Postet 04-11-22 kl 09:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor her også. Jeg fikk influensavaksine i går og den reagerte jeg ganske kraftig på. Jeg var helt utslått i går kveld og armen er fortsatt skikkelig vond, så jeg har sovet dårlig for jeg våknet hver gang jeg prøvde å ligge på den vonde armen. Så her sitter jeg med kosebukse og tøfler og venter på helg i grunnen. To lange møter først da, men så orker jeg ikke mer tror jeg.
Postet 04-11-22 kl 09:56 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Det pøser ned, igjen, skulle tro vi bodde på Vestlandet, men jeg klager ikke; jeg har jo bodd på Vestlandet og er vant til dette. Og - det gjør godt for vannmagasinene og strømprisen.

Influensavaksine om en halvtime her på jobb, så håper jeg formen ikke blir dårlig.
Postet 04-11-22 kl 09:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Vi skal på reise sørover i helga, og jeg ser det er meldt opptil 10 cm med regn. Jippi liksom.
Postet 04-11-22 kl 11:22 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fått hjelp med oppgaven min, men er usikker på om jeg er klokere.
Litt fakturering nå før helg.
Postet 04-11-22 kl 14:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg gløymde å melde meg på denne dagen, så det går litt tungt. Har dusja no og skal gjere meg klar til hotellhelg med ei venninne. Teater i kveld, Mens vi venter på no' godt (Linn Skåber og Ine Jansen), så eg tenkjer forma mi kjem seg.
Postet 04-11-22 kl 15:29 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Syrinx: Dere kan glede dere til teater i kveld altså! Jeg så forestillingen forrige uke her i sør og storkoste meg.
Postet 04-11-22 kl 16:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
@Nenne: god bedring! Kan jeg spørre om du også fikk vondt i kroppen av den vaksina? Jeg tok den på onsdag, og har aldri kjent makan til støle og vonde bein som under gårsdagens joggetur. Vond arm her også, og et «vepsestikk» på stikkstedet.
Postet 04-11-22 kl 19:51 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Jeg tok den i morges; null plager og kun ømt når jeg dytter direkte på stikkstedet. I motsetning til C19-vaksinen som slo meg ut i flere dager.
Postet 04-11-22 kl 20:50 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no