Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 24-10-22 kl 09:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Sitter på konferansesenter på Osl og venter på konferanse, og deltar på nettbasert studiesamling i ventetida.

Fikk akkurat telefon fra Herremannen, som har fått seg ny jobb i Sats-systemet, med lederansvar (han er resepsjonist på Colosseum i dag).
Postet 24-10-22 kl 10:43 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ferdig med dagens møter. Må huske å ringe tannlegen etterpå.
Postet 24-10-22 kl 11:21 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Tung mandag, men jeg er nå på plass på kontoret. En liten ti minutters pustepause nå, i en dag som ellers inneholder mye løping hit og dit. Nok en gang tror jeg løsningen må bli mer kaffe.
Postet 24-10-22 kl 11:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På hjemmekontoret. Litt tung mandag, men overkommelig med arbeid, så det går seg nok til. Sol og 14 grader har vi også.
Postet 24-10-22 kl 11:31 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
På kontor kontor, men neste uke på denne tiden sitter jeg på flyplassen og er på vei til en uke i Spania.

Men først må denne uken overleves, kalenderen er full og det er alt for lite tid til å gjøre det som må gjøres. Må få satt opp faste hjemmekontordager når jeg er tilbake fra ferie, dette går ikke lengre.
Postet 24-10-22 kl 11:44 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Artig, Stompa!

Det er mandag og starten på en ellevill uke. Jeg har pådratt meg ti vikartimer på ungdomsskolen og fem timer på videregående, samtidig som vi har fulle rom, noen med nye gjester hver dag. Det blir spennende å se om vi får det til å gå rundt. Og to netter har vi overbooka, så vi må flytte ut av rommet vårt og sove i kafeen. Hva gjør man ikke for bedriften, si.
Postet 24-10-22 kl 12:00 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Ny mandag, ny studiedag. Eg likar studiet, men eg er ikkje så glad i powerpointer merker eg. Det blir litt tungt etterkvart. Kaffi og sjokolade hjelper heldigvis litt.
Postet 24-10-22 kl 12:24 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fikk tannlegetime i dag gitt. Men veldig greit å få det fiksa med en gang.
Postet 24-10-22 kl 13:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var SUPERstressa i morges ettersom jeg skulle ha to saker oppe i ledermøte samme dag. Men kaffebloggen åpna litt seint i dag, så det rakk jeg ikke å uttrykke. Nå kan jeg heller trekke et lettelsens sukk og vite at det gikk bra i begge sakene. Det er leveranse neste mandag, og det kommer jeg til å rekke helt fint. Jeg tror jammen ikke at jeg trenger å jobbe noe overtid heller.
Postet 24-10-22 kl 13:23 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Skjønner ikke helt at enkelte mennesker, les meg ikke klarer å gå på ett eneste møte uten å ende opp med ett eller annet verv. I dag 17.mai møte med alle FAU-representantene og endte jeg opp som redaktør i 17.mai avisen? Ja det gjorde jeg, kan jeg ikke bare en gang klare å gå på et slikt møte uten å måtte komme ut med et eller annet?
Postet 24-10-22 kl 22:15 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Så kjent, Frøy! Men jeg klarte å takke nei til 17.mai komite forleden. Det holder med styret i sameiet og nestleder i fagforeningen samt turkomite for 9.klasse.
Postet 24-10-22 kl 22:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har begynt å sende mannen på alle møter som har med skolen å gjøre. Etter 10 år har jeg lært. Men jeg arrangerer heller 17. mai på skolen enn å marsjere i eget korps.
Postet 25-10-22 kl 00:17 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no