Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 22-01-23 kl 07:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
Jeg vil ikke dra hjem! En hel uke i Barcelona har vært helt vidunderlig og vi har virkelig fått slappet av. Men nå er det hjem til spetakkel og skrål.
Postet 22-01-23 kl 09:33 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
20 blå ute.
Er rar i halsen og håpet det forsvinner like fort som det kom.
Postet 22-01-23 kl 09:56 av star star er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Det har vært deilig med helg! Fått pakket ut og bort alt fra turen, kommet litt i orden i huset og pakket bort adventspynt. Sov til over sju også så da holder jet lag på å ordne seg. Gutta skal oppi bakken i dag og jeg må få kommet i gang med noe fysisk aktivitet selv også.
Postet 22-01-23 kl 10:12 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Bare meg som er våken her. Dagens plan er øvelseskjøring. Nå må vi intensivere det rett og slett.
Postet 22-01-23 kl 10:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hadde tenkt å spørre om yngste vil øvelseskjøre, men dropper det i kulden. Orker ikke gå i garasjen å sette i motorvarmeren.
Postet 22-01-23 kl 11:16 av star star er aktiv nå
Gammel
him sin avatar
Vi skal også øvelseskjøre i dag (og kjøre tur med kattene, det er for å gjøre de vant til bilkjøring.)
Postet 22-01-23 kl 14:51 av him him er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Å, herre min hatt. Lunsj med paella og vin vart lunsj med paella og vin og vin og vin og vin og vin. Og kake. Eg er heldig.
Postet 22-01-23 kl 23:24 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Det høres helt herlig ut Syrinx!

Vi har hatt en spontan spaniatur med hele familien, og det var terapi for sjela. 20 grader og sol i januar hjelper på mye.
Postet 22-01-23 kl 23:57 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no