Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 17-01-23 kl 07:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ingen som våger seg inn? Varmt og godt her. Kaffen er klar! Ny strikkejakke på idag, strikket av meg selv . Den er varm da, det skal den ha. Satser på mye skryt i dag, sikkert på oppfordring. Ingen grunn til å være blyg.
Postet 17-01-23 kl 09:00 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Fra i dag har vi bare tenåringer i hus. Yngste fyller 13 år i dag!

Veiarbeid og litt glatte veier er ingen god kombinasjon for flyten i trafikken. Er på bussen på vei til kontoret og det går i sneglefart.
Postet 17-01-23 kl 09:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppe og straks på vei ut.
Postet 17-01-23 kl 09:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 13-åringen, Fersken.
Postet 17-01-23 kl 09:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har gått ute og blitt klissvåt ganger to i dag. Det er slush, vann og snø i alle retninger. Hunden så lidende på meg da jeg lanserte ideen om morgentur. (han ble fornøyd da han fikk ligge foran peisen etterpå).

Jeg er på jobb og prøver å inspirere unge mennesker.
Postet 17-01-23 kl 09:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med tenåringen, Fersken

Det regner her i sør, men alt er bedre en snø.
Postet 17-01-23 kl 09:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Slit'an med ny strikkejakke Fintdethei! Jeg er sikker på at den er både lekker og varm. Jeg har inntatt kontor, kaffe og pc, og akkurat innsett at jeg skal skrive en tekst innen en time har gått...
Postet 17-01-23 kl 09:46 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med tenåringen Fersken.

Og slitan med ny jakke Fintdethei. Det er ikke så ofte man blir ferdig med ny jakke og det skal man absolutt skryte av.

Jeg skal kjøre tog i helgen og regner med masse strikketid.

Hjemmekontor fordi jeg skal ha en del digitale møter i dag. I mellomtiden prøver jeg å få unna litt småting. Men det er jeg ikke så god på kjenner jeg.
Postet 17-01-23 kl 10:16 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Det er regn, på grensen til sludd, i Oslo i dag, og jeg håper ikke mistanken om at alt skal fryse på til is igjen i løpet av en dag eller to slår inn. Ellers en ganske fin morgen.
Postet 17-01-23 kl 10:48 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer med tenåring, Fersken!

Jeg startet dagen med en treningsøkt, og kjenner at formen er bedre enn den har vært på noen dager. Også håper jeg som Skilpadda at det ikke blir is, her oppe i høyden er det snø som kommer ned nå.
Postet 17-01-23 kl 10:56 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sliter noe VELDIG med arbeidsmotivasjon. Det er nok en kombinasjon av mange ting, også at ting er litt strevsomt på hjemmebane med sønn (midlertidig) i rullestol og syk mann, men det krevde MYE av meg å komme meg på jobb i dag.

Senere i dag skal jeg holde en presentasjon i et digitalt fora med ca 100 mennesker. Vanligvis er det sånt som gir meg masse energi, men nå er det bare ... blæh. Det er jeg og min svenske samarbeidspartner som skal snakke. Vi er godt forberedt og det kommer til å gå fint, men det hadde jo vært fint om jeg var hakket mer motivert.
Postet 17-01-23 kl 11:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Slit'an med ny strikkejakke, Fintdethei!
Og gratulerer med tenåringen, fersken.
Noen dager er bare litt mye, Tjorven. :klemme. Lykke til med presentasjonen.

Jeg spiser oppvarmede middagsrester til lunsj, foran pcen mens jeg kikker ut på all snøen som daler ned her, og lurer fælt på om vi faktisk bør måke hyttetaket vårt. Det er 2 uker til vi skal opp dit neste gang. Jeg tror ikke det er noen fare nå, men med disse snømengdene som kommer om dagen, så kan det fort bli et problem.
Postet 17-01-23 kl 12:08 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg er på jobb i dag. Her snør/sludder det, håper ikke det utvikler seg til å bli snø. Antar at det blir regn av det.

Jeg skal være gressenke frem til fredag, mannen sitter snart på flyet til Bodø, og skal videre til Mo i Rana på torsdag.
Postet 17-01-23 kl 13:44 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Dagen i dag har gått med til time hos begge behandlarane mine. Var heimom og satte to surdeigsbrød i mellomtida, dei skal eg steike i kveld.

Eg prøver å orientere meg på kor dokker med snø og regn bur, for i morgon dreg eg til Oslo og har igrunn tenkt å ha godt vér heile langhelga.
Postet 17-01-23 kl 17:00 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no