Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 31-08-21 kl 07:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Ny dag på hjemmekontoret med valpen. Og eldste har hjemmeskole i påvente av at kommunen får satt opp en teststasjon på skolen, veldig greit at de tester alle slik at det ikke eskalerer. Kullet fikk vaksine for under en uke siden, så den hjelper vel ikke så mye enda.
Postet 31-08-21 kl 08:39 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Juhu! Ny dag, nye muligheter. Og vi produserer ivei.
Postet 31-08-21 kl 08:55 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Juhuu. God morgen. Jeg har sovet godt og kvitrer mye mer enn i går.

Rett før han la seg i går fikk mannen melding om smitte på skolen. Enn så lenge skal han, som fullvaksinert, gå på jobb, men det er klart at det ble en litt hektisk periode.
Postet 31-08-21 kl 08:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, var lite kvitring når jeg våknet første gang i dag, men når jeg hadde fått guttungen på føttene og selv fått en time ekstra i sengen så kom det seg, så nå kan jeg strekke meg til småkvitring.
Postet 31-08-21 kl 09:04 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Drømte min sønn testet positivt etter mld sent i går om smitte på aktivitet han var på på fredag. Test om et par timer og så håper jeg de fire i klassen kan bli med litt forsinket på klasseturen.
Postet 31-08-21 kl 09:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Føler jeg glemmer noe i dag, men kan ikke skjønne hva. Foreldremøte i kveld.
Postet 31-08-21 kl 09:15 av star star er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Vert halvvåken nattevakt i natt, så eg er ein smule groggy. Må ut å handle litt før eg stikker heim igjen og sover litt. Skal på igjen kl 8 i kveld
Postet 31-08-21 kl 09:15 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg glemte nesten foreldremøte i går. Eller hadde bestemt at mannen skulle gå, men hadde glemt å sjekke at det startet i det han kom syklende hjem fra jobb. Akkja. Rakk det, og har nå fått min 10. gjennomgang av læringsgropen.
Postet 31-08-21 kl 09:24 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor i finværet i dag. Jeg tenker lunsjpause på verandaen. Men først Teams-møter hele formiddagen.
Postet 31-08-21 kl 09:44 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Smart, Nenne. Min pc er på jobb. Går vel innom et par timer om vi får testsvar og jeg kan sende sønn på klassetur.
Postet 31-08-21 kl 09:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Venter på at koronatelefonen skal åpne kl 10 for å høre om ungdomsskoleeleven skal ta hurtigtest eller vanlig test. I tillegg bør jeg også ta en test siden jeg har vondt i halsen, så da er det greit å samkjøre det.
Postet 31-08-21 kl 10:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Hjemme. Test om en time.
Masse sykdom nå, men håper det bare er vanlig forkjølelse. Litt kjipt å måtte flytte mr timen min men.
Bruke dagen på å søke jobber.
Postet 31-08-21 kl 10:12 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg er også hjemme. Definitivt forkjøla.
Postet 31-08-21 kl 10:32 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
God bedring til alle!
Postet 31-08-21 kl 10:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Hjemme, skal testes i formiddag. Selv om jeg per def ikke er i karantene, så har jeg allikevel avlyst ettermiddagens planer, just in case.
Postet 31-08-21 kl 11:26 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemme med forkjølet 10-åring.
Om ikke annet så har jeg fått vasket og lagt på plass en mengde klær, vasket bad og ryddet kjøkken.
Postet 31-08-21 kl 12:43 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring til alle.
Postet 31-08-21 kl 13:18 av star star er aktiv nå
Gammel
Venter på testsvar og ikke minst på at rektor, kirke (ja, dere leste riktig) og kommunen skal bli enige. Det må være like regler for alle barn i bydelen.

Nybakte scones, salg av mc utstyr etter min eksmann og nyvaskede klær er en bonus av å være hjemme.
Postet 31-08-21 kl 13:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Vi har lagt ut huset vårt for salg og jeg er bare trist.
Postet 31-08-21 kl 14:00 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Albertine

Hjemme med forkjøla og småsjuke unger. Fikk testsvar på dem nå, og ingen korona denne gangen heller. Guttungen har sin forkjølatestrunde nr 7, mens det var første gang på jentungen.

Jeg har satt bolledeig, prøvd å reparere dusjen, prøvd å finne ut av studier som starter i morgen og prøver å få klargjort hodet og huset mitt til at vi skal få kattungen vår på fredag.
Postet 31-08-21 kl 14:01 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Slenger avgårde klemmer til alle syke, trøtte og testventende. Søren heller, jeg klemmer på hele Stuggu jeg, alle trenger en klem.
Postet 31-08-21 kl 14:24 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Bråstart på dagen som møteleder for ca 60 stk. På teams.
Postet 31-08-21 kl 14:27 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Albertine: Det huset dere nettopp kjøpte? Uansett
Postet 31-08-21 kl 14:59 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Kjørt tre gutter på klassetur, endel timer forsinket bare.
Postet 31-08-21 kl 16:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Polarjenta, dette er huset vårt i Trøndelag. Vi må selge det for å få nok til å pusse opp huset på Sunnmøre. Men det gjør vondt i sjela.
Postet 31-08-21 kl 16:40 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Så bra det ordnet seg Millact!
Postet 31-08-21 kl 18:23 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no