Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 23-08-21 kl 08:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Da er hverdagen her. Minste starter i 8. og eldste på videregående. Og jeg må på jobb.
Postet 23-08-21 kl 08:30 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blir fint i sør, fortsatt sommer, men kaldere morgener nå.
Postet 23-08-21 kl 08:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! 8 grader, og plutselig behov for høstjakke og vanter på sykkelturen. Jaja, det er sol, da.

Massivt mye å gjøre, her gjelder det å holde hodet over vannet. :svosj:
Postet 23-08-21 kl 08:46 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb. Ikke akkurat motivert, så blir sikkert en lang dag.
Postet 23-08-21 kl 09:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hjemmekontoret er i gang. Men så skal jeg på kontoret i tre hele dager fremover. Det blir veldig, veldig rart. Jeg kommer til å bli helt utslitt.

Et stykk barn dro grytidlig på skolen for å teste seg i forkant. VGS i Oslo har relativt mye smitte i omløp nå, men de vi kjenner som har blitt smittet er bare ubetydelig syke. Så selv om det er skummelt, så er klarer jeg ikke helt å bestemme meg for hvor skummelt det faktisk er.
Postet 23-08-21 kl 09:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har hatt en fantastisk fjellhelg i nydelig vær. Nå er jeg på kontoret i kjole og sandaler og bare legger, det var litt kaldt i morges, men jeg tror at det blir bra ut på dagen.

Avsindig travelt og så hadde jeg en litt dum diskusjon i går kveld, som malte i hodet sånn at jeg har sovet dårlig. Men det får jeg heller leve med. Det var ikke meg som ville krangle, for å si det sånn. Og det var ikke med mannen, så da får det heller være greit.
Postet 23-08-21 kl 09:18 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Hjemmekontor her også, vi får være på kontoret 50% av tiden, noe jeg har tolket til tre dager i uka. Egentlig syns jeg tre dager på kontor og to dager hjemme er helt nydelig, og håper jeg kan fortsette med det.
Postet 23-08-21 kl 09:45 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.

Helgene går så alt for fort, men alle de som skulle ut av huset klarte å komme seg avsted, etter litt ekstra frem og tilbake med mannen da som klarte å glemme mobilen. Så nå er huset stille og jeg er i gang på hjemmekontoret. Skal bedrive litt tallknusing i dag og da ser jeg fort hvor deilig det er med hjemmekontor og muligheten for å jobbe i fred.
Postet 23-08-21 kl 09:46 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har undervist min første time for skoleåret og kjenner på at det er fint å være igang. Jeg hadde en utrolig fin helg med mennesker jeg er veldig glad i, så jeg er påfylt av frisk energi.

... så lenge det varer.
Postet 23-08-21 kl 09:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, sol ute så det blir kanskje varmere i løpet av dagen. Første dag med hjemmekontor siden før sommeren. Kan unne meg utelunsj i solen om noen timer.
Postet 23-08-21 kl 10:12 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Vi hadde forresten 7 ungdommer i garasjen i går, det er så herlig å kjenne at ting er tilbake til normalen og at vår nye normal vil være at innkjørselen er full av biler, mopedbiler, mopeder og lett motorsykler, hvor det blir mekket og kost seg i garasjen vår, som har nok av verktøy og løftebukk. Med en sønn som i tillegg har tenkt å bli bilmekaniker ligger alt til rette for at det kan bli veldig bra. Tror de også synes det er greit at mannen er med å engasjerer seg litt, samt det er en del verktøy som de trenger litt opplæring i enda. Alt i alt en bra kveld.
Postet 23-08-21 kl 10:15 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontor her og. Prøver å lysne opp kjip dag med å bestille aleinetur til Bergen om noen uker, det hjelper! Er det noen som vet om Scandic Ørnen fortsatt er karantenehotell? (Jada, jeg vet det er mange andre altså, men av diverse grunner vil jeg gjerne bo der)
Postet 23-08-21 kl 14:22 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Det ser ut til at Scandic Kokstad er hovedkarantenehotellet.
Postet 23-08-21 kl 15:42 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ja, det fant jeg også, men at Ørnen var ekstrahotell i sommer. Antakelig ikke nå lenger, da.
Postet 23-08-21 kl 15:51 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no