Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag (ikke søndag, nei)

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag (ikke søndag, nei)

Postet 13-08-21 kl 08:46 av Kaffestuggu
Oppdatert 13-08-21 kl 08:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Søndagsfølelse? Nei, det har jeg ikke.
Postet 13-08-21 kl 08:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Snart ferdig med første arbeidsuke etter ferien og begynner å komme i hverdagsmodus og da er det helg. Blir bra når skolene starter til uken!
Postet 13-08-21 kl 08:59 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Har klart første uke etter ferien! Magisk..
Postet 13-08-21 kl 09:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Det er jo en hel dag igjen!


Jeg gleder meg til helg og gruer meg bittelitt til hverdagen braker helt løs i neste uke. Spent på timeplaner, kulturskoletider, bussruter og koronautvikling...
Postet 13-08-21 kl 09:17 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen! Jeg er også straks ferdig med første uke etter ferien, og jeg føler jeg fortjener en premie for å ha gjennomført.

Neste uke begynner skolen, og da starter hverdagen for fullt!
Postet 13-08-21 kl 09:18 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

På kontorkontor. Ikke frisk, men bedre. Og med masse å gjøre. Men det er fint vær, jeg har en unnskyldning for en tur ut midt på dagen, og mannen skal lage god middag.

I helgen får vi en ny opplevelse. For første gang siden vi kjøpte hytte ser det ut som om mannen drar på hytten og jeg blir hjemme. Spenningsmomentet er hvor jokeren, lillesøster, kommer til å velge å være.
Postet 13-08-21 kl 09:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb, men det er jaggu tungt.
Postet 13-08-21 kl 09:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
I dag skulle det endelig komme snekker og finne ut hvor vannlekkasjen over kjøkkenvinduet kommer fra. Men den gang ei; han hadde fått feber etter koronavaksine.

Får håpe de dukker opp på mandag. Hadde vært greit å være hjemme, og på tirsdag begynner jeg på jobb.
Postet 13-08-21 kl 10:05 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Endelig fredag! Det har vært tungt å begynne på igjen, så nedtelling til helg er helt riktig i dag.
Postet 13-08-21 kl 10:12 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på hjemmekontor igjen etter en fantastisk dag på det fysiske kontoret i går. Jeg MÅ komme meg mer ut.

I dag skal jeg innvilge meg litt trening midt i arbeidsdagen, og har en time på sats. Det står det i reglene at vi skal få lov til, og i dag skal jeg faktisk gjøre det også. Noen fordeler er det jo med hjemmekontor.
Postet 13-08-21 kl 10:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ungene og jeg har hatt miniferie disse dagene med stengt SFO. Det har vært deilig, men nå er det straks slutt. Men først en hotellfrokost!
Postet 13-08-21 kl 10:41 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Lite søndagsfølelse å spore her på kontoret også, men jeg tror den kommer med tyngde om to døgn. Jeg er bedt på en fest i kveld og to i morgen.
Postet 13-08-21 kl 10:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg sitter og dingler utenfor UB, som ikke åpner før 10, viser det seg. En litt tvilsom start på dagen ...
Postet 13-08-21 kl 10:43 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Enda godt det ikke er søndag, for jeg trenger helg!

Dro på kontoret igjen i dag, det viste seg å være både hyggelig og nyttig i går, så får benytte muligheten mens den er der. Nå har jeg fått rigget meg opp så jeg ikke sitter og myser på laptopen også, det hjalp en hel del. Rolig kveld i kveld, og i morgen skal jeg på fest med bobler og hyggelige damer, det blir bra!
Postet 13-08-21 kl 11:42 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vært og plantet høstlyng på graven til mamma. Litt tidlig, men stemorsblomstene jeg plantet tidligere hadde visnet, og da jeg gikk meg på fin lyng på Obs i går, var valget lett.
Postet 13-08-21 kl 11:43 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Vi har også en treningstime inkludert i arbeidstida, og den valgte jeg å ta ut utendørs på selveste fredag den 13. Sykla tur-retur Fetsund og var nesten hjemme da jeg bråbremsa foran en (heldigvis stillestående) buss. Bakhjulet skled ut av sporet sitt og låste seg, og jeg seilte i en elegant bue over styret og rett i asfalten. Noen bedre på selveste ulykkesdagen? Heldigvis later det til at dette har gått utrolig bra, tross alt - har noen helt minimale skrubbsår på lite synlige steder, noen blåmerker (som det nok blir flere av) og en lettere forslått arm. Puh.
Postet 13-08-21 kl 11:44 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Flaks Bluen!! Kunne jo fort blitt gips og hjernerystelse.
Siste feriedag på meg. Gutta har fri en uke til. Her starter ikke skolen før 23. Skal på trening, handle litt og så på konsert i kveld.
Postet 13-08-21 kl 12:10 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Auda, Bluen! Det var jammen hell i uhell at den bussen stod stille.

Er fornøyd med å ha overlevd første uke på jobb, skal feire med pizza med sommerskolegjengen nå snart.
Postet 13-08-21 kl 12:28 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Ser at jeg skrev "foran" bussen - det rette er nok "ved siden av", på en måte. Jeg ville nok ikke blitt påkjørt, men kunne i verste fall ha truffet den i sida.
Postet 13-08-21 kl 13:02 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Forrige gang (tror jeg) det var fredag 13nde var i mars 2020, den dagen sendte jeg permitteringsvarsel til hundreognoen ansatte. Og i dag skal det være pressekonferanse om at vi ikke skal ha gjenåpningstrinn fire, selv om Erna sier at vi skal leve som normalt om en måned.

Så da ryker kanselleringene inn igjen, da.
Postet 13-08-21 kl 13:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg tenkte at jeg hadde uflaks da jeg ankom treningssenteret og innså at jeg har booket meg inn på en time neste fredag. Men jeg kunne jo bare trene på egenhånd. Jeg innser at jeg ikke skal klage.

Nå er det et par timer til det er helg. Jeg gleder meg.
Postet 13-08-21 kl 13:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no