Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 06-08-21 kl 08:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Oppe!

Vekket nådeløst og brutalt av vekkerklokken. Hverdag, ass!

Nuvel, straks helg i det minste, og ikke så lenge til jeg får hjem igjen eldste fra leir. Det har vært merkelig tomt her denne uka.
Postet 06-08-21 kl 09:43 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Mornings! Hjemmekontor i dag, startet dagen med å levere bil på verksted. Mannen rekker ikke hjem før den må hentes, så jeg må gå/løpe/sykle for å hente den før kl. 16. Nuvel, håper det slutter å regne før den tid, heftige byger her nå. Og, helg!! Men først litt jobbing! God fredag til alle!
Postet 06-08-21 kl 09:58 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Kontorkontor. Men jeg tok meg en rolig morgen og er først på plass nå. Det blir travelt nok neste uke.

Mye å gjøre og lite motivasjon. Godt at det snart er helg.
Postet 06-08-21 kl 09:59 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Dag tre som "empty nester". Foreløpig er det bare deilig, men jeg begynner vel å savne begge to etter hvert.

Katta savner dem i hvert fall – hun klenger på meg hele tida ...
Postet 06-08-21 kl 10:03 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Siste feriedag. Minste har bursdag i dag, så her ventes innrykk av familie seinere. Håper denne regnbygen har tenkt å gi seg, for det er virkelig meldt 24 grader og sol.
Den nyslåtte fjortisen skal få vafler til frokost, når hun en gang våkner... (jakter på trofeet "Årets Mor").
Postet 06-08-21 kl 10:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Våknet 0625 med dundrende hodepine og vondt i armen - men trodde klokka var "vanlig stå opp tid" som er en time senere. Jaja, jeg har forsøkt å kompensere med en time yoga, tur med hunden og lesing av papiravis (), og nå er jeg nokså godt i gang med hjemmekontor igjen.
Postet 06-08-21 kl 10:30 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har den evinnelige "hvor mye koste på en bil" diskusjonen. Skal jeg ha den må det brukes en del lapper. Men det er en god bil og jeg har 4 år med øvelseskjøring foran meg. Med en "ny" bil vil jeg være en smule mer nervøs for bilen.
Postet 06-08-21 kl 11:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Morgenkaffe på verandaen med hunden. Siste feriehelg, det er både litt rart og litt fint.
Postet 06-08-21 kl 11:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg sitter og prøver å jobbe litt før tannlegetime kl. 13 – denne såkalte første arbeidsuka etter ferien har ikke akkurat budt på noen imponerende innsats fra min side.
Postet 06-08-21 kl 11:19 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sovet lenge og akkurat ferdig med frokost og kaffe. Tror jeg skal spille litt Civ6 mens guttungen er på sommeraktiviteter med kompiser.
Postet 06-08-21 kl 12:15 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
I dag har jeg bursdag😊 Og for et par dager siden ble jeg nok en gang påminnet hvor skjørt livet er. Et flott menneske litt yngre enn meg får ikke feire flere bursdager. Det setter ting i perspektiv. Jeg har en liten pause fra fb for å skjerme meg selv litt pga familiære omstendigheter hvor en person har ødelagt så mye. Grudde meg til dagen min i dag. Nå skal jeg nyte resten av dagen og kose meg med min lille familie. Jeg er heldig som får fylle år. Og fineste gaven er at i dag ble mannen ferdig vaksinert
Postet 06-08-21 kl 13:03 av Michelle Michelle er ikke aktiv
Oppdatert 06-08-21 kl 14:29 av Michelle
Gammel
Appelsin sin avatar
Gratulerer så mye med dagen, Michelle

Jeg våknet til regn og satte igang med noe voldsomme bakegreier. Nå klarner det opp til sol og 26 grader som yr opprinnelig sa, så føler meg litt stuck på kjøkkenet
Postet 06-08-21 kl 13:06 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med dagen, Michelle
Start, den diskusjonen hadde vi i fjor høst, og endte til slutt på å legge litt ekstra i eksisterende bil, så nå håper jeg den ruller greit av gårde en del år til.
Rolig dag på jobben, i grunn en ganske rolig uke. Blir sikkert rolig neste uke også før flere folk er tilbake for fullt. Godt å ikke ha for brå start etter ferien.
Postet 06-08-21 kl 13:22 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer Michelle!
Postet 06-08-21 kl 13:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tusen takk3 Sitter med min femte kaffekopp og været er nydelig.
Postet 06-08-21 kl 14:28 av Michelle Michelle er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer så mye, Michelle.

Jeg rydder og omorganiserer skapene på badet. Igjen.
Postet 06-08-21 kl 14:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Michelle!
Postet 06-08-21 kl 15:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Grattis med dagen Michelle!

Her ble det en travel avslutning på dagen, men nå har jeg fått logget av og tatt helg.
Postet 06-08-21 kl 16:56 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Michelle!
Postet 06-08-21 kl 17:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Heia meg, nå har jeg løpt 5,5 km og hentet bilen på verksted!
Postet 06-08-21 kl 17:27 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no