Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

mocci

Gammel

Kuldegrader

Postet 18-12-09 kl 09:03 av mocci
yayayayayayayayayayyaya siste dag på jobben idag og så er det juleferieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Våknet opp til 8 blå idag og det første jeg fikk høre da jeg kom på jobb var at vannet har frosset i rørene.
Vi har kontor i et midlertidig brakkebygg og det skal utrolig lite til før noe ryker her. Jøje nå kan vi verken gå på do her eller noe som helst som involverer bruk av vann....
Festlige saker....
mocci sin avatar
Retromum
Postet under Uten kategori
Kommentarer 5 mocci er ikke aktiv
Gammel

En uke i vaksinens tegn

Postet 16-12-09 kl 09:48 av mocci
Jepp da var turen endelig kommet til oss også, kommunen arrangerte massevaksinering (nøffevaksine) for tredje gang igår, åpen for alle aldre. Vi var litt bekymret for mulige bivirkninger men vi har overlevd så langt.
Moccimannen har ikke merket noe som helst, mens jeg har fortsatt smerter i armen hvor sprøyten ble satt, foretrekker å holde armen mest mulig i ro, det gjør nemlig ganske så vondt å bevege den. Men satser på at det gir seg etterhvert. Uansett ikke så mye å syte over. ...
mocci sin avatar
Retromum
Postet under Uten kategori
Kommentarer 4 mocci er ikke aktiv
Gammel

Intro

Postet 15-12-09 kl 09:30 av mocci
Yay! Endelig var dagen kommet da jeg kan ta en liten plass i bloggorama verdenen.
Litt info om meg selv kan vel kanskje være en grei begynnelse.

Jeg er jente, 34 år bosatt i Sør Rogaland, samboer med Moccimannen og en søt voffe. (ikke det at Moccimannen ikke er søt da).
Jobber i offentlig sektor og har en bachelorgrad.
Fritiden går med til aktiviteter som kan bedrives horisontalt ...
mocci sin avatar
Retromum
Postet under Uten kategori
Kommentarer 16 mocci er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no