Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 26-11-21 kl 08:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! På bussen på vei til jobb. Og husker hvorfor jeg foretrekker sykkel i pandemi-tid. Munnbind og briller er kjipt, så da er jeg uten briller og ser litt mindre.
Postet 26-11-21 kl 08:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Ingen buss, sykkel eller bil her - hjemmekontor i dag også. Trøtt som en dupp, men nå er det snart helg, og det ser ut som om jeg har en relativt rolig jobbdag foran meg, så det går vel helst bra.

Foreløpig ingen munnbind anbefalinger her, men jeg tror vel at det kommer om ikke lenge. Ganske mye smitte her også.
Postet 26-11-21 kl 08:27 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, det er fredag!

Bare meg og tenåringene hjemme i helgen, tenker at jeg skal få strikket en del da.

Noen timer på hjemmekontoret først uten så alt for mye på todo listen.
Postet 26-11-21 kl 08:33 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag!

I ettermiddag skal jeg først møte gode folk til et ettermiddagstreff, og så blir det taco med ungdommene. Fin fredag!

Men først skal jeg hente inn litt mer av administrasjonsetterslepet, og jammen tror jeg ikke jeg får puttet inn litt forberedelser for årsoppgjør også. Mulig bonus i sikte.
Postet 26-11-21 kl 08:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Havregrøt og stearinlys til frokost. Lillesøster spiller hits fra spillelisten på det oppgraderte stereoanlegget, det er vel de nærmeste vi kommer en harmonisk morgen hos oss.

Siste dag med skriving og justering av viktig tekst som skal inn til uka.
Postet 26-11-21 kl 09:13 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har også stearinlys på frokostbordet, ungdommen påpeker noen ganger at jeg prøver litt mye. Jeg har endelig kjøpt ved, så nå er det ganske varmt i leiligheten. Ganske deilig, egentlig. Hvem skulle trodd!
Postet 26-11-21 kl 09:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Frokost med stearinlys og radio er fast takst nå i "mørketiden", det er allerede et par timer siden, var grei trafikk i dag, og har vært her på kontoret en time allerede.Straks litt møter, og mer møter, og så forhåpentligvis en tidlig avslutning. Skal på korpsøvelse i kveld, så må få meg litt tid hjemme før det. God fredag folkens!
Postet 26-11-21 kl 09:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Har stearinlys på hjemmekontorpulten jeg nå i mørketida. Kaldt ute i dag, så jeg har kjørt opp varmepumpa. Kanskje jeg fyrer etter hvert, får se om jeg gidder. Må ut å hente ved i tilfelle.
Postet 26-11-21 kl 09:56 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er oppe for andre gang. Kl 4 var første gang. Ikke at det var noen grunn for det.
Vi setter oss i bilen og drar til mine foreldre for helgen. Men ikke før litt senere.
Postet 26-11-21 kl 10:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen. Tror jeg har en skikkelig PMS uke. Er sur og irritert på alt og alle for ingenting om dagen. Det er mørkt, det er kaldt, glatt, gubben er "pjusk" og gjør ingenting hjemme.. Bah!
Er det vår snart?
Postet 26-11-21 kl 10:24 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Hektisk uke går mot slutten, hektisk helg kommer - vi (jeg, bror og fire stesøsken) skal tømme leiligheta til stefaren min. :svett:

Jeg har startet dagen med å glede en blakk studentsønn; gleden og takknemligheten var verdt det.
Postet 26-11-21 kl 10:28 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
God morgen. Vel...det føles som langt på dag. Jeg har vært oppe siden kl 2 i natt med himla tannverk.
Jeg skal til tannlege 12.30. Jeg har tannlegeskrekk fra en annen verden, så jeg gruer meg vilt!
Postet 26-11-21 kl 10:49 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Taien. Føler med deg.
Postet 26-11-21 kl 10:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg føler med deg, Taien!
Postet 26-11-21 kl 11:19 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Jeg har en veldig kjærkommen avspasseringsdag i dag. Har vært på trening og holder så smått på å finne frem adventspynt
Postet 26-11-21 kl 12:22 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Lykke til, taien! Eg har vore på jobb og fått sett influensavaksinen, og no skal eg vurdere litt. Siden det er restaurant- og matfag på skoen så fekk eg med meg heim sykt god julekake også. Elskar arbeidsplassen min!
Så er det første søndag i advent-helg, og eg gler meg til å pynte, kose meg, vurdere litt og ete godteri og sjå på fIlm. Ikkje mykje å klage over med andre ord.
Postet 26-11-21 kl 12:45 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har også RM på jobb, det er et definitivt frynsegode!
Postet 26-11-21 kl 12:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
Nå er jeg en tann og 3000 kr fattigere...
Jeg er bedøvet fra halsen til hårfestet. Gruer meg til bedøvelsen går ut.
Postet 26-11-21 kl 15:08 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Tjo hei hvor det går! Satte med ned på jobb i 8-tiden og nå er klokka plutselig straks tid for å gå hjem. På en fredag!

Korpskonsert i helgen med etterfølgende fest.
Postet 26-11-21 kl 16:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no