Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 09-05-21 kl 09:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Sovet elendige og da kommer hodepina.
Ser ut som det skal bli litt gråere i dag.
Postet 09-05-21 kl 09:46 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Urk, ja. Dårlig med søvn her også, upraktisk i kjedelig karantene. Planen er å la jobb ligge noen timer, da er det fint med litt regn. Fin stemning for pledd og bok.
Postet 09-05-21 kl 10:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Slutt på finværet her også. Halve huset sover og jeg har kaffe og er sjef over fjernkontrollen.
Postet 09-05-21 kl 11:00 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Våknet til regn. Det var meldt. En skal gjøre matte, tentamen på onsdag. Men først god søndagsfrokost.
Postet 09-05-21 kl 11:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Søndag, og nedstengt kommune. Tror det blir innekarantene for kyllingene også, med bare 7 varme ute. :brr:

Jaja, neinei. Kanskje jeg får begynt på prosjektbeskrivelse for frivilligjobben min, da?

Frokost er fortært, og før alt annet venter nå en deilig cortado fra vår kjære Rancilio Silvia.
Postet 09-05-21 kl 12:27 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Innedag i dag. Jeg var så flink ute i går at i dag kan jeg slappe av.

Jeg driver og planlegger en liten 17.mai-frokost med fire gjester, broren min med familie minus studentdattera der i huset. Det blir koronatilpasset og sikkert like hyggelig som i fjor, men jeg må skallere litt ned på planen fra i fjor og så finne igjen en kakeoppskrift fra noen år tilbake som var både 17.mai-fin og god. Fin søndagssyssel det.
Postet 09-05-21 kl 12:37 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Deilig, deilig søndag!

Jeg visste at det skulle bli regn i dag og har planlagt for innesløvedag. Var innom biblioteket i går og hentet bok jeg har ventet på lenge, og fikk luftet bikkja tidlig før regnet kom. Så nå er det kaffe og bok og selskap av sovende katt og hund.
Postet 09-05-21 kl 13:01 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Rydder i alt fra medisiner, til papirer og bøker. Lagt ut litt på finn.
Postet 09-05-21 kl 13:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er derimot regnet fra i ågår og i natt over, og jeg er på tur ut for å møte venninne og gå tur.
Postet 09-05-21 kl 13:36 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Innedag i regnet. Jeg har sovet lenge, fikset litt, og så bare slappet av.
Jeg skal bake et sukkerbrød og en marengsbunn i dag. Og så kanskje en runde med boller og kanelknuter. Det blir så lunt og varmt i huset med gjærbakst.
Postet 09-05-21 kl 14:03 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ligget rett ut hittil i dag, kommer ikke igang. Funderte litt på hvorfor og kom på at det er sånn hver gang jeg venter på svar på koronatesten. Jeg blir helt apatisk. Jeg har derfor bestemt meg for å ligge her så lenge, om ikke annet blir jeg kanskje uthvilt.
Postet 09-05-21 kl 14:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Rolig morgen her.
Har 1 ukes treningsforbud så da får jeg pusle inne. Frister uansett ikke å gå ut i regnværet.
Rolig søndag.
Postet 09-05-21 kl 14:20 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Rolig dag her. Rydding på planen. Jeg har gitt bort noen kommoder og noen korpseffekter. Vi rydder og omorganiserer. Og kaster, kaster, kastet. Vi har bodd i huset i 16 år og kastet har vi ikke gjort så mye av... Vi har så mye gammelt ræl. Skal bestille bortkjøring av et lass nå. Deretter skal minstens rom få en endring. Gir bort litt på en lokal gruppe, men mye er gammelt og slitt. Puh.

Ellers har minsten hatt korpsøvelse i regnet. Det blir musikk i år også.
Postet 09-05-21 kl 16:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her i området er det et musikk-korps som lodder ut en skikkelig fin premie; ei kransekake og korpset som stiller til privat konsert i hagen til vinneren på 17. mai! Det hadde vært skikkelig moro å vinne!
Postet 09-05-21 kl 17:12 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Oppdatert 09-05-21 kl 18:00 av Nenne
Gammel
Blondie sin avatar
Oi, gøy Nenne!
Postet 09-05-21 kl 17:28 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Gøy premie å vinne!

Eldste og jeg skal ut og gå en tur. Går innom et familiemedlem og sier hei i døren.

Loftet burde ryddes, men det får vente til sommeren når vi har bedre tid. Orker ikke kasser i stua nå.
Postet 09-05-21 kl 18:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Rolig søndag her, var på fest med kohorten min i går, fabtastisk å få til det igjen, selv om vi er sammen hver dag på jobb , så er det noe annet å møtes på kvelden.
Postet 09-05-21 kl 21:17 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
Så hyggelig, Chablis!

Vi skal ha julebordet vi aldri fikk når ting blir mer normalt. Vi får se når det kan bli.
Postet 09-05-21 kl 21:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Har fått unna en del jobb, og ved hjelp av utsett avsending i outlook så kan folk få lov til å tro at jeg var(?) veldig tidlig oppe i morgen tidlig. Hvordan skal man bøye verbet i slike tilfeller? :funderer:
Postet 10-05-21 kl 00:09 av annemede annemede er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no