Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 23-04-21 kl 09:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Her var det meldt sol og fint i dag, men det startet med regn og masse vind. Får håpe det skinner opp. Like lite planer for helga som alltid for tiden, men det skal bli godt å ha fri selvfølgelig.
Postet 23-04-21 kl 09:25 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal til frisøren i dag. Jeg skal få av 10 cm med hår og ellers få pratet med et trivelig menneske i en hel time.

Jeg har frisør i byen og har bestemt meg for å bruke avspaseringstid til å GÅ til byen. Det er ganske langt og tar godt over en time. Men det er sol i Oslo i dag, så jeg tror det blir bra. Det er riktignok ganske kaldt, men det er jo bare å kle på seg.
Postet 23-04-21 kl 09:25 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Regn, snø og vind. Siste innspurt før jeg skal bruke helga på å erstatte ting som har blitt stjålet fra barna på skolen.
Postet 23-04-21 kl 09:35 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
I dag er det fullt på hjemmekontoret. Mannen skal heldigvis avgårde snart. Tenåringen har hjemmeskole pga at tiendeklasse har prøvemuntlig og trenger deres klasserom. Huset er preget av at jeg prøver å få ut halvparten av møblene før fotografering og visning. Hodet er i grunnen også ganske preget av det. :bah:
Postet 23-04-21 kl 09:35 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er på kontoret i dag og har gått inn i fint, men ganske kaldt vær.

Akkurat passe mye å gjøre til at jeg kan ha en småtravel dag, samtidig som jeg kan få pratet litt og avsluttet til noenlunde normal tid.

Og så har jeg avtalt med mannen at vi skal ha thai take away i kveld og det gleder jeg meg til allerede. :matvrak:
Postet 23-04-21 kl 09:40 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på kontoret, skikkelig trøtt og uopplagt. Tror kanskje det er pollensesongen som gjør meg så tom for alt?

Planen er utepils (alene, på min egen uteplass) i kveld, om jeg så skal sitte med ulltøy i den kalde vinden. Her skal det nytes!
Postet 23-04-21 kl 09:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her er det nå blitt lov med inntil fem gjester hjemme, så jeg skal rett og slett ha besøk i morgen kveld og må planlegge, handle og bake i dag. Wow!

Jobbe litt først da.
Postet 23-04-21 kl 09:46 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det sol, løvsprett og fuglesang. Og en hel drøss med Teams-møter, så klart.
Postet 23-04-21 kl 09:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg er vill&gal, og har for andre dag i hele pandemien hjemmekontor. Til og med hyttekontor!
Postet 23-04-21 kl 09:59 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Her blir det koronatest to på yngste, hvis de lar ham, da. Ringte koronatelefonen, men de mente det måtte gå mer enn 7 døgn (teller timer) siden siste nærkontakt. Stiller oss i kø og håper han kan testes så nær kl 14 som mulig. Viruset kan da ikke klokken?

Planer for helgen, tja. Rydde litt her og få det mer hyggelig. Kjøre litt med eldste.
Postet 23-04-21 kl 10:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
For det er fredag min venn! Men fredag her i pestsumpen er ikke så forskjellig fra en hvilken som helst annen dag. HJemmekontor, trening på ungene (heldigvis) og det er vel det. Heldiggris Nenne som kan ha fem gjester!! Gleder meg til det blir lov her hvor vi bor.
Postet 23-04-21 kl 10:04 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Fredag!
Fri, gå (trenings-)tur med ei venninne, drikke cider, spise chips og smågodt til The Voice. Kose med ungene!
Postet 23-04-21 kl 10:13 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!

Mannen truer med at vi må på shopping etter jobb i dag, jeg fortrenger og mener at Biltema, henting av dekk og kjøping av lenestol er oppgaver han klarer fint uten meg.

Jeg har nemlig planer om å gå til svigermor og stjele skinn for i dag kommer det spennende pakke til meg i posten.
Postet 23-04-21 kl 10:21 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Eldste har prøvemuntlig i dag, yngste er fortsatt ikke så stabil og jeg er på kontoret. Pizza deigen er klar i kjøleskapet og jeg skal flate ut i sofaen i ettermiddag.
Postet 23-04-21 kl 10:27 av star star er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
Den første dagvakten denne uka, en smule tungt å komme seg opp og på jobb til ni da jeg var hjemme rett før midnatt, men så er det helg. Og jeg jobber. Så jeg klager ikke egentlig.

Skal vaksineres i ettermiddag og.
Postet 23-04-21 kl 10:42 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Fantastisk vakkert vær, men sur nordavind og 7 grader, det blir ikke så veldig mye utesitting, men fint med pauser på terrassen da. Godt med helg, det blir vel litt fysisk aktivitet, lage og spise god mat. Og vin!
Postet 23-04-21 kl 11:27 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Har hatt teamsmøte med nærmeste leder og drodlet ulike løsninger hvis jeg får begynne å jobbe litt mer når jeg har vært hos legen neste uke. Får jeg gå opp i 100 % er det jo greit, men hvis det blir lavere stillingsprosent er det greit å ha snakket gjennom ulike løsninger.

Håper jeg får øke litt, men det er vel tallene som bestemmer. Vi strever med å finne rett medisin for å få ned blodtrykket, for jeg får en del bivirkninger av noen av dem. Måtte gå av en nå på tirsdag og prøve en ny, etter at jeg hadde vært svimmel med hodepine eller trykk i hodet i ei uke.
Postet 23-04-21 kl 11:41 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Fredag og fridag!
Litt husarbeid, litt hagearbeid og pakking til hyttetur.
Postet 23-04-21 kl 13:01 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
JEG HAR JOBB!

Ikke bare det at jeg ikke mister jobben, men den nye var akkurat den jeg helst ville ha.
Postet 23-04-21 kl 14:38 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer Nenne. Så deilig. Da blir det en ekstra god helg regner jeg med.
Postet 23-04-21 kl 14:42 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Åh for en nydelig nyhet Nenne!
Postet 23-04-21 kl 14:46 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Takk!
Postet 23-04-21 kl 14:58 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer, Nenne!
Postet 23-04-21 kl 14:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Så herlig Nenne, gratulerer!
Postet 23-04-21 kl 15:12 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer, Nenne!

Fredag og på ingen måte fridag, men jeg fikk skvist inn frisørtime i lunsjen, da.
Postet 23-04-21 kl 15:36 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Nenne!
Postet 23-04-21 kl 16:12 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Postet 23-04-21 kl 16:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer Nenne.
Postet 23-04-21 kl 17:46 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer, Nenne!!! For en helg dette blir!
Postet 23-04-21 kl 19:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Helgen senker seg, har spist indrefilet med potetbåter, bernaisesaus og grønnsaker, drukket vin, og synker nå ned i sofaen tenker jeg.
Postet 23-04-21 kl 19:44 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er nyklipt. Ufattelig deilig! Får sånn hårvekst om våren.
Postet 23-04-21 kl 20:40 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Entrecote-middag straks. Sol ute, men skarp luft, så vi spiser inne.

Og så er spinaten i drivhuset aldeles straks høstemoden!
Postet 23-04-21 kl 20:48 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no