Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 16-06-21 kl 08:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Jeg skal rett og slett gå en liten tur sammen med gruppen min på jobb i dag. Turen skal i tillegg foregå på min side av fjorden så jeg slipper å reise. Det blir tur rundt en holme her med innlagt lunsj, det blir så koselig.

Jeg hadde fortrengt at det var jeg som er ansvarlig for maten i dag da så jeg får ta turen ned på bakeriet her når det åpner og få kjøpt noe påsmurt til gjengen.
Postet 16-06-21 kl 08:55 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Leiligheten er solgt, og feriefølelsen har satt inn for fullt. Dessverre har jeg en diger sensurbunke og ørti møter å gjøre unna før hodet kan følge hjertet der. Oh well.
Postet 16-06-21 kl 09:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer med salg, Toffskij!

Jeg har sendt epost til kollegaene mine og fortalt at jeg slutter til høsten, så nå er det helt offisielt.
Postet 16-06-21 kl 09:03 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Gratulerer med salget!
Postet 16-06-21 kl 09:05 av him him er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med salget!

Målet for arbeidsdagen er de 6 punktene på blokka. Hodet er ikke helt på plass. Og så er det fysio på slutten av dagen.
Postet 16-06-21 kl 09:30 av star star er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra for leilighetssalg!

Her er dagenes første møte gjennomført. Bare fem igjen, da. I det minste er karakterer satt og jeg har bare fem undervisningsøkter igjen før det kan bli ferie. Kanskje det til og med dukker opp noen elever i et par av dem.
Postet 16-06-21 kl 09:42 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har sommertid på jobben, men det ser jeg lite til for tiden. Det er veldig mye jobb, og de som kaller inn til møter legger dem gjerne sent på ettermiddagen. Jeg skal ikke klage, men jeg lurer rett og slett på om jeg skal legge inn en uke med avspasering før eller etter ferien min. Det har virkelig hopet seg opp med timer.

Jeg er ellers godt fornøyd med livet for tiden. Jeg har fungert så ekstremt dårlig i koronanedstengning, og virkelig NYTER at livet nå blir litt mer normalt. Både jeg, mann og barn har aktiviteter på ettermiddagene, og gjør oss så uendelig godt. I går spiste vi til og med et spontant restaurantmåltid med mannens søster og en av døtrene hennes. Hvilken lykke!
Postet 16-06-21 kl 09:51 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Gratulerer med salg!

Så utrolig godt å lese, Tjorven! Jeg føler på det samme selv og det er bare så utrolig deilig! Var ute og spiste middag med jobben i går og det var bare helt magisk å gå hjem og kjenne lukten av sommernatt etterpå. Virkelig helt magisk.
Postet 16-06-21 kl 09:54 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Gratulerer med solgt leilighet! Bittelitt misunnelig nå, her er det bare rot med folk som ikke dukker opp på visning, ikke har finansene i orden, ikke har råd til å kjøpe til prisantydning og går opp fem tusen fra siste bud om og om igjen. Akkurat nå vet vi ikke hvordan det går, for megler er ikke akkurat et oppkomme av informasjon. Så nå vakler vi mellom å godta to hundre tusen under takst og å trekke leiligheten fra markedet og heller leie ut.
Postet 16-06-21 kl 10:42 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Jeg føler meg som Ferdinand på kveldene nå, for jeg sitter bare og snuser inn duften av jasmin i full blomstring! Det er virkelig den beste duften ever! :zen:

Ellers har jeg fått nøstet opp i mitt egenskapte rot i systemet vårt, og fått bekreftet at vi skal bytte både system og regnskapsfører.

Men aller først bærer det ut i produksjonen, der det hersker vilt kaos med to tenåringer i sommerjobb.
Postet 16-06-21 kl 10:56 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med salg, Toffen!
Bytte megler, Albertine? Høres jo ikke så veldig bra ut det der.

Det er godt å se at hovedstaden åpner mer opp, og at folk kan være sosiale igjen.

Jeg har vært en tur på kontoret, men snudde nesten i døra og dro hjem igjen. Eldstemann er dårlig med akutt hodepine som kom i går, gikk over etter paracet og hvile, men er tilbake i dag. Så nå venter vi på at klokka skal bli 11 og legen skal ta en titt.
Postet 16-06-21 kl 11:03 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Mex, tror ikke det hjelper å bytte megler. Vi har bare hatt maks uflaks, der det har kommet tre leiligheter på markedet, på samme størrelse, men nyere, og omtrent samme beliggenhet - priset en god del under vår. Det lukter lokkepris av dette, men jeg skjønner godt at folk velger å vente for å gå på visning der. Så får vi se hva som skjer. Men det er trasig å ikke ha fått en avgjørelse.
Postet 16-06-21 kl 14:06 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Kjedelig, Albertine – håper det løser seg snart!
Postet 16-06-21 kl 14:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Takk, Toffen. Vi er villige til å gå ned litt i pris, men har en smertegrense. Det er et par som er interesserte, og megler har antydet at de har mulighet til å gå opp til smertegrensa vår, men de virker lite villige til å ta steget.
Postet 16-06-21 kl 14:26 av Albertine Albertine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no