Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 04-04-21 kl 06:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
Altfor tidlig oppe, men det er greit.
Skal på jobb en tur, må få gjort endel før tirsdag så jeg slipper å starte med skuldrene oppunder ørene. Og fant ut at det var deilig å ha fri i morgen.
Så frokost, jobb, fri, høres ut som en ok plan.
Postet 04-04-21 kl 09:22 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Er det dette som er påskemorgen? Er det den som slukker sorgen?


Jeg har sovet kjempelenge og er støl og stiv som en nittiåring. Ny dag i stallen, men i dag må jeg gjøre litt nytte for meg her hjemme også er jeg redd.
Postet 04-04-21 kl 11:45 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Drittvær her. Jeg planla tidlig tur, men gidder rett og slett ikke. Ser heller krim mens jeg strikker og spiser opp sjokoladen fra i går. Skal lage lasagne om litt (tar lang tid), men får kose meg litt først. Jeg er dessverre av typen som bare synes det er stress å lage middag, uansett om det er hverdag eller "fest".
Postet 04-04-21 kl 11:59 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Jeg har innsett at jeg ikke er en tålmodig person.

Vi skal ha ut en sofa, og har lagt den ut på gies bort. Og jeg har allerede mistet tålmodigheten, for det har gått 24 timer.

Men jeg får ikke gjort noe før sofaen er ute, og jeg vil fikse i kroken der NÅ. Ikke senere.
Postet 04-04-21 kl 12:37 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Langt ifra samme fine været i dag som i går. Men strikketøy og lydbok foran peisen fungerer det også. Man slipper jo å bli mer solbrent inne da.

Pinnekjøtt på menyen i dag så det må vel også snart settes til damping.
Postet 04-04-21 kl 14:15 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Har gått tur med innlagt kaffe på termos-stopp med FP-venninne og er strålende fornøyd med dagen. Har ellers ikke tenkt å holde hviledagen hellig men har tenkt å male taket på badet.
Postet 04-04-21 kl 14:52 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Snuppa er 14 i dag og har etter været å dømme ikke vært særlig snill det siste året. Det hagler sidelengs og jeg lurer på om vi får hunden ut for viktige ærender. Synes synd på de som er ute og kjører nå.
Postet 04-04-21 kl 16:15 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Hurra for 14-åring, Albertine!
Postet 04-04-21 kl 16:55 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no