Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 20-04-23 kl 06:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen! Solen skinner atter en dag fra skyfri himmel. Jeg har planlagt hjemmekontor i dag, siden det er noen logistikkutfordringer midt på dagen.

Ellers sover jeg så himla dårlig for tiden, at jeg undrer på om det er noen vits å legge seg. Nuvel. Kaffe er det jo ikke tomt med enda.
Postet 20-04-23 kl 07:26 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fint vær her også, det var god stemning rundt frokostbordet når vi diskuterte grilling i ettermiddag.

Jeg skal redigere-redigere-redigere i dag, før jeg skal til kiropraktor og så jobbelunsj med ei venninne. Håper på noe hviletid der på et tidspunkt også.
Postet 20-04-23 kl 07:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret, men skal få lov til å ha en vanlig arbeidsdag (les: uendelig rekke av mange korte møter) etter to dager hvor jeg hadde ansvar for heldagsmøter. Jeg sliter skikkelig med å holde konsentrasjonen oppe når vi skal snakke om bare ett tema i to hele dager. Jeg mener selv at jeg hadde fått tak i både gode møtedeltakere og innledere, men ...

I går kveld innså jeg og mannen min at vi blir uten t-bane i 3,5 måned fra midten av mai til starten av september. Vi har egentlig visst om det lenge, men nå kom det så nærme. Det er helt utrolig kjipt, men det er ikke så mye å få gjort med den saken. En kort stund i morges vurderte jeg å investere i el-sykkel, men jeg tror ikke helt at det er greia mi.
Postet 20-04-23 kl 07:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Mornings! Vi bytter kjøkken, og det er knekkebrød i klesskapet og kasseroller bak sofaen. Litt styrete, men tror det blir skikkelig fint til slutt! Og så er jeg veldig takknemlig for at det finnes flinke håndverkere som bare fikser ting.

Og nå skal jeg være flink hjemmekontorarbeider som fikser litt andre ting.
Postet 20-04-23 kl 08:15 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ja også er vi uten fungerende vaskemaskin på 4.dagen. Det begynner å bli litt stress med 5 mennesker under samme tak. Ny del er på vei med posten. Om ikke den kommer i morgen, så lurer jeg på om det blir ny maskin. (Den gamle er tross alt 10 år, men har fungert som en klokke helt til en del løsnet).
Postet 20-04-23 kl 08:42 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Nydelig vær her også i dag. Har gått en god tur med hunden og gjort en liten styrkeøkt. Nå første kundemøte. Satser på at jeg også klarer å få tatt en tur i stallen - hesten har noen klumper som veterinær skal se på.
Postet 20-04-23 kl 09:08 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det aldeles fantastisk vårvær, men jeg får ikke mye utetid ettersom jeg har femten (15) møter i dag. (Mange av dem er 20-minuttersmøter, men læll.)
Postet 20-04-23 kl 09:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er litt i limbo. Er ønskelig på jobb, men har egentlig en annen avtale i dag. Men ikke før jeg får det bekrefta. Og orker ikke dra på jobb hvis avtalen blir noe av så sitter hjemme og gjør litt.
Postet 20-04-23 kl 09:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Femten møter?! Her er det heldigvis ikke sånn. Derimot veldig mange morsomme ting som trenger å gjøres; det er jo et luksusproblem at man ikke har tid til alt, selvsagt.
Postet 20-04-23 kl 11:04 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi har fått Covid i hus, så jeg har hjemmekontor. Nå er det yngste sin tur, første gangen for hans del (som vi vet om).
Postet 20-04-23 kl 11:05 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Burde dratt på jobben, men men.
Har da 2 laptoper å jobbe på.
Postet 20-04-23 kl 13:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
I dag er eg sliten etter behandling i går, samt tankar rundt ei fryktelig vond gravferd eg skal i i morgon. (Tidlegare elev, rakk berre å bli 17 år. Gode, gode guten. )

Skal snart i fengselet for bingo, så blir eg verande i byen etterpå sidan eg skal hente bror min på flyplassen i kveld. Greit å halde seg i aktivitet så ikkje hovudet går i spinn.
Postet 20-04-23 kl 14:02 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Uff, det er altfor tidlig, Syrinx.
Postet 20-04-23 kl 14:59 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Ja, det er så hjarterått.
Postet 20-04-23 kl 15:01 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no