Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 18-04-23 kl 05:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er oppe og forsøker å være effektiv før håndverkere invaderer boligen. Mulig jeg må sitte ute i sola mens de stresser rundt. ( )
Postet 18-04-23 kl 08:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb og skal lede heldagsmøter i to hele dager. Det er veldig intensivt. Men dette er en type møte som vi er pålagt i utredningsprosessen vår, så det er bare å smile og holde ut.

Nå bunkrer jeg opp med kaffe og FP slik at jeg skal klare å holde meg våken gjennom hele møtet.

Jeg gleder meg VELDIG til fint vær i dag.
Postet 18-04-23 kl 08:11 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven


Jeg er på kontoret og har fått fin utsiktsplass. Det er nydelig vær og jeg har skjørt og småsko og har lyst til å gå ut. Men det får bli senere i dag.
Postet 18-04-23 kl 08:14 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, deler ut vakter for sommeren og er ellers i godt humør.
Postet 18-04-23 kl 08:36 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra hjemmekontor. Skal ha med omplasseringsdyret på adferdstime i dag så da ble det hjemmesitting for å slippe bortkastet transporttid. Sol her og, det kan vi like selv om vi sitter inne. Det nevnte omplasseringsdyret ligger iallefall og nyter solsteiken i sofaen.
Postet 18-04-23 kl 08:43 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor her også, kom meg avgårde på trening i morges og er veldig fornøyd med meg selv. Nå må jeg komme meg gjennom et par ting på gjørelista, så blir jobben også fornøyd.
Postet 18-04-23 kl 09:17 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Fantastisk vær! Jeg sitter her og lurer på hvilken av de 10 000 tingene på todo-lista jeg skal gjøre først. Kanskje best å fjase bort de første 20 minuttene.
Postet 18-04-23 kl 09:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har blitt innkalt til jobb for en dag.
Ferie er bestilt en vei.
Postet 18-04-23 kl 09:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Ikke mange gleder ved å være (del-)permittert, men to ting slår meg i dag. Vi kunne vært streikerammet, og været kunne vært verre.

I dag blir det en fryd å beskjære epletrærne i solen.
Postet 18-04-23 kl 09:40 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nydelig vær; skal i begravelse om under tre timer, så resten av dagen går vel med til det.

Planen i kveld er å se på en båt.
Postet 18-04-23 kl 10:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg er så sulten. Ikke utenkelig at buksen ramler av før lunsj.
Postet 18-04-23 kl 10:45 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
På kontoret. Det kontoret jeg pleier å bruke var opptatt, så jeg måtte finne et annet Note to self: få eget kontor.......

Ellers fikk jeg skviset inn en treningsøkt mellom alle møter. I ettermiddag er det Pay&Jump. Satser på at hesten er klar.
Postet 18-04-23 kl 11:39 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
Slett ikke så verst å være tilbake fra miniferie når Oslo er sånn som i dag! Ikke har jeg noen særlige planer for de neste to ukene heller, bortsett fra jobb og trening. Det er også helt greit.
Postet 18-04-23 kl 11:46 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Tips for dagen: få alle de personene som normalt sett peprer deg med e-poster til å samles i samme rom en hel dag. Da blir det behagelig stille i e-postboksen.
Postet 18-04-23 kl 15:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Har vore til frisør med ungdommen og levd hagelivet sjølv. Skulle gjerne byrja å få nokre høgdemeter i beina, men at dagane mine kjem i gang så seint kombinert med at eg må hente ungdommen på skulen (vi ventar på vedtak om taxi) gjer at det ikkje blir noko av.
Postet 18-04-23 kl 17:25 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Høydemeterne forsvinner ingen steder, Syrinx. De ligger der og venter til verden er mer i vater igjen.
Postet 18-04-23 kl 20:29 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Tusen takk, Fintdethei!. Dei orda trengte eg no.
Postet 18-04-23 kl 21:17 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no