Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 16-04-23 kl 05:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Tror jeg blir straffa for gårsdagen. Kroppen er ikke I vater og hodet snurrer.
Og nei, har ikke drukket noe, bare gjort for mye tydeligvis.
Postet 16-04-23 kl 08:42 av star star er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
God morgen. Ligger og ser på drittværet utenfor soveromsvinduet. Det frister fint lite å stå opp. De eneste planene i dag er husarbeid. Urk.
Postet 16-04-23 kl 08:49 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Jeg har vært på tur med voffsen, og sett etter knopper på trær og busker. Nå står de klare og venter på å skyte ut når varmen kommer til uka! Inne er det også vår, jeg har sådd klokkeranke, og de strekker seg mot taket snart.
Postet 16-04-23 kl 09:08 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Meldt sol her, skal visst vaske og hente båt. Neste uke kommer våren, vi er så klare for det!
Postet 16-04-23 kl 09:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har et ørlite jobbkvarter før frokost med familien og etterhvert gåtur i finværet. Tøff dag i går, så kroppen er litt seig.
Postet 16-04-23 kl 09:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Strålende sol, men det skyer lett til nå etterhvert. Lurer på om jeg skal ta en lengre fjelltur kombinert med stolpejakt, eller vegetere på terrassen. Pollenspøkelset lurer i det fjerne også.
Postet 16-04-23 kl 09:44 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Kom meg seint ut i sola i dag, men når det først vart så fekk eg potta om litt tomat og physalis og i solveggen er det full sommar.
Postet 16-04-23 kl 13:50 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Har vært inne i Grieghallen i dag også, men det var jo verdt det En gammel venn kom innom for å høre på barna mine, og det ble jeg så glad for.
Nå er det bare premieutdelingen igjen, for et liv det er å være korpsforelder. Egentlig burde jeg brukt helgen på hage og terrasse
Postet 16-04-23 kl 17:07 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no