Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 31-03-23 kl 07:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Siste dag på jobb, så lang påskeferie.
Jeg sliter fremdeles med klokkesnuhelvete, og er trøtt som en dupp.
Postet 31-03-23 kl 07:57 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Signerer deg 100% 007.
Postet 31-03-23 kl 08:04 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Siste dag før en uke fri her også, det blir helt nydelig! Jeg er merkelig nok mer våken på morgenen enn før klokkesnuing, men likevel gjennomgående sliten, så fri blir finfint. Noen timer jobb nå før massiv klesvask og pakking i kveld!
Postet 31-03-23 kl 08:26 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ikke ferie enda på meg, jobber de 3 dagene neste uke. Men farevarsel for sol i helgen, er likevel en god trøst.
Postet 31-03-23 kl 08:36 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg dingler rundt sykemeldt og har sånn sett ikke prekært behov for ferie, men det skal bli fint å ha familien rundt seg litt. Innspurt i dag, med veiledning og spesialisttime.
Postet 31-03-23 kl 09:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen


Jeg har en intens arbeidsdag i dag for å få så mye som mulig gjort før ferien. Og, så må jeg nok arbeide en dag i ferien også. Men, det blir fra hytten og deilig og avslappende.
Postet 31-03-23 kl 09:10 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Covid, takk ska du f ha. Ante ugler i mosen når det fulgte med både feber og hodepine med denne vårforkjølelsen jeg pådro meg i Danmark. Forhåpentligvis blir det fjellet i løpet av helgen, nå orker jeg ikke å gå ned en etasje engang.
Postet 31-03-23 kl 09:48 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Har hentet påskeblomster til alle ansatte og gleder meg til rolige dager. Superdeilig å ta helg etter dem første uka som fullverdig arbeidstaker etter 11 måneder som sykmeldt!
Postet 31-03-23 kl 09:54 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her blir det ikke noe påskeferie før helligdagene, men til gjengjeld er det utrolig stille og fint på biblioteket.
Postet 31-03-23 kl 09:57 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring, Martis.

Siste arbeidsdag før påskeferie og deretter ukjent lengde permittering.
Postet 31-03-23 kl 10:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God bedring, Martis.

Siste arbeidsdag før påskeferie her også. Kjenner det skal bli godt å bare henge med familien.
Postet 31-03-23 kl 10:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har vært syk denne uka, men nå er jeg definitivt på bedringens vei. Det passer jo fint med at det starter en ukes ferie i dag.

Det er en rar dag på jobb. Veldig mange hos oss har dette som en leveringsfrist som de har jobbet mot lenge. Så i det blir det enten apati, frustrasjon eller fest hos oss.

Jeg har ikke vært så veldig involvert i akkurat det arbeidet, men jeg har betraktet det hele litt fra utsiden.
Postet 31-03-23 kl 10:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
God betring, Martis.

Forsåvidt ferie kvar dag her også, aap-livet. Men gler meg til ei veke der ingen i familien _må_ noko som helst.
Postet 31-03-23 kl 11:24 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er i frustrert sporet. Prøver å gjøre livet enkeltfor de som skal gjøre mitt. Men
Postet 31-03-23 kl 12:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Heisan! Her har det snødd og føket masse snø det siste døgnet; jeg er glad jeg ikke skal fly sørover i dag! Så rekker jeg å ta en måkeøkt eller to før jeg reiser også.
Postet 31-03-23 kl 12:53 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
«Vår» i Tromsø, ass.
Postet 31-03-23 kl 13:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Det var jo helt unødvendig akkurat i dag, også; det var allerede rekord for snøfall i mars.
Postet 31-03-23 kl 13:30 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Postet 31-03-23 kl 13:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Nå nærmer jeg meg snart såpass ferdig at jeg kan logge av jobben. Venter på en siste mail.

Har medfølelse med dere som har fått masse snø nå.
Postet 31-03-23 kl 14:23 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Sola skinner og en lansering ser ut som om den går på skinner. Nå kan vi bare se på at pengene renner inn. Det er en sjeldenhet i min bransje.
Postet 31-03-23 kl 16:20 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Det vart fuglekvitter og solveggen her i dag, samt at eg har fiksa og smurt sykkelen til yngste slik at han kan fyke rundt i påska.
Fått litt dårleg nytt også (ikkje dramatisk, berre uheldig for meg), så er glad eg skal til ei venninne og overnatte til i morgon slik at eg får flytta fokus litt.
Postet 31-03-23 kl 16:27 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no