Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 19-03-23 kl 09:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sol er saga blott. Vi er back to normal. Regn, vind og lite fristende utevær. Lurer på om jeg skal sette en deig til rundstykker eller lage røre til litt grove vafler, eventuelt bare sitte og drikke kaffen min i ro og mak før noen står opp.
Postet 19-03-23 kl 09:14 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
God morgen! 18-åringen hadde bursdagsfest i går, jeg bør gå og rydde noe tenker jeg. Satte heldigvis på oppvaskmaskinen da jeg kom hjem.
Postet 19-03-23 kl 10:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ny dag, nytt fag.
Og så er det full hall i ettermiddag.
Postet 19-03-23 kl 10:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Burde verkeleg jobbe med studier, men eg finner ikkje noko motivasjon.
Postet 19-03-23 kl 11:22 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Vakna til lyden av regn, men akkurat no er det synonymt med lyden av snøsmelting og såleis litt kjekkare å forholde seg til.

Sto omsider opp og her luktar det av middag. Satte ei svineribbe med kineisk 5-krydder i ovnen i går og der skal den få stå til middag i dag. Dvs, ute ein tur no da, så eg får steikt ciabatta som eg sette deig til i går kveld.

Ingen søndagsplanar. Burde gått på konsert for å høyre korleis korpset "mitt" ligg an til NM, men trur ikkje eg har plass til sosialisering i dag.
Postet 19-03-23 kl 11:40 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Her er vi på vei til dag to av NM for crewet til snuppa. De leder knepent etter første runde, så dette blir utrolig spennende!
Postet 19-03-23 kl 11:55 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
Her er det full rulle denne helgen. I dag er det Rogalands mesterskapet i korps. D spiller, og vi tilbringer mesteparten av dagen i konserthuset og deromkring.
Postet 19-03-23 kl 12:43 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God søndag! Jeg er trøtt og blid etter veldig hyggelig fest i går, og har til alt overmål både ryddig leilighet og enorme mengder rester, så vi trenger ikke å lage mat på en god stund.
Postet 19-03-23 kl 16:49 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
I dag rakk jeg ca 5 minutt tur i sol før den forsvant bak skyene. Har malt, tømt er par kasser og nå lager jeg hjortestek. 1 time stod det, nå har den stått 1,5 og er ikke i nærheten. Så da guffer jeg opp varmen.
Postet 19-03-23 kl 18:28 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Siden vi er bortreiste hele påska hadde vi lammelår og appelsinfromasj til søndagsmiddag. Det ble veldig godt alt sammen. Noen ganger er søndager uten program helt rett altså.
Postet 19-03-23 kl 20:29 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Vi hadde mye rester etter 18-års vennefest, så inviterte mamma på spontan middag og sendte med henne rester hjem.
Postet 19-03-23 kl 21:19 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no