Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 04-03-23 kl 07:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings godtfolk! Bare å strekke på seg litt til. Rundstykkene står til varming i ovnen litt til. Eggerøre in the making og kaffen er klar for de som allerede er på beina.
Det er sol og kalde grader ute. Dagens valg står mellom ingenting, strikking, husvask eller tur. Vi får se hvilken aktivitet som vinner i dag.
Postet 04-03-23 kl 09:34 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
På motsatt side av motorveien faller valget på litt strikking, fjelltur, vaske badet og å lage nachos til en venn som kommer på besøk i kveld. Deilig med helg!
Postet 04-03-23 kl 09:43 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Ingen planer i dag, siste dag uten unger, de kommer hjem i morgen tidlig etter en uke hos pappaen.
Postet 04-03-23 kl 10:31 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært våken en stund.
Kroppen har funnet på litt mer morro. Jaja. Må gjøre oppgaver i dag. Tror ikke jeg har noe annet på planen.
Postet 04-03-23 kl 11:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
I gang med dagen her også. Eg har to surdeigslandbrød ståande i kjøleskåpet. Der har dei stått sidan torsdag, no skal dei i ovnen. Så planar for laurdagen så langt er 1. steike 2. ete 3. eventuelt
Postet 04-03-23 kl 11:03 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Fine planer!

Jeg skal ringe til nevøen min og gratulere med dagen (første jubileum - 10 år), men det måtte times inn med trampolinepark og familie på kake, så ikke før 11.00

Ellers skal jeg jogge winterrun i dag (5 km) så det eneste jeg gjør er å se ut av vinduet og tenke på hvordan været blir da Neida, joda, neida.
Postet 04-03-23 kl 11:08 av him him er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg fant ut at jeg skulle sende melding til broren min og høre om vi skulle gå på kafe, det skal vi.
Postet 04-03-23 kl 11:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vært våken siden halv fire, så litt zombie-tilstand nå. Skal egentlig helgevarselet- og handle, men mulig det blir kaffe i sola.
Postet 04-03-23 kl 11:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
okei, har strikket en god stund nå. Sengetøy på vask, når maskinen er ferdig, så skal jeg på fjelltur. Trur eg. Det varierer mellom knallsol og snøbyger og sur vind.

To be continued. Stay tuned.
Postet 04-03-23 kl 12:41 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Gutta dratt til byen og i morgen skal de til Åre på ski. Jeg skal på styreseminar i hele dag og i kveld venter mange retter med vinpakke med hele gjengen. Artig dag i kulturens tjeneste!
Postet 04-03-23 kl 13:22 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Vært på lang skogstur/svabergtur med venninne i det flotte været. Kald vind, men nydelig sol.
Postet 04-03-23 kl 15:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har vært og trent og er fornøyd med at ankelen er god nok til at jeg kan gjøre det (selv om jeg dropper tunge løft og ting der jeg legger vekt på ankelen i annet enn helt rett posisjon). I kveld skal vi på restaurant, det gleder jeg meg til.
Postet 04-03-23 kl 17:36 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Vi har siste vinterferiedag på fjellet. Vi har hatt en rolig morgen og en litt lang skitur. Nå er det fyr i ovnen og varm te. Og jeg prøver å holde meg våken nok til å strikke på den votten jeg trenger å bli ferdig med.

I morgen skal vi rolig og fredelig vaske oss ut og reise hjem tidlig nok til å få litt tid hjemme også
Postet 04-03-23 kl 18:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Møkkavær ute, som setter seg i hele kroppen min. Og våknet 09 med en haltende hund. Noe som er veldig mystisk, da han ikke haltet da vi var en tur opp kl 0530.
Studert litt, jobbet litt, og brukt halve dagen på å koke taco-kjøtt, må vel snart gjøre ferdig resten av middagen.
Men ser egentlig bare frem til å legge meg igjen, haha.
Postet 04-03-23 kl 18:09 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Og på soverommet har vi det store hundeburet stående. Og det er ikke i bruk, da det også bor et stort skummelt troll der inne, som spiser hunder om natta. I følge Leo. Men oppå det buret er det masse klær og greier.

Og nå som han har vært i hundebarnehagen endel, så har han lært å være i bur på dagtid, uten å gå bananas. Og under skrivebordet mitt står det lille buret, og der ligger han ofte. Så tanken min er å flytte det store buret til stua, for etter at vi flyttet om forrige helg, så har vi nå plass til det.
Og vi kan da trene litt på det å ikke være kongen av stua når vi har besøk, og at han kanskje fortere finner roa der, enn når han løper rundt og mener at alle mennesker er hans bestevenn.

Men for å komme dit, så må alt oppå buret ryddes. Og det har jeg sett på i hele dag, så vi får se da, om buret kommer på stua i dag. Leo tror jeg tenker at det kan godt stå der det står.
Postet 04-03-23 kl 18:13 av Serafin Serafin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no