Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 16-06-22 kl 08:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.

Straks intervju, som egentlig bare er en formalitet. Skal bli godt å få dette ut av verden så jeg kan få lov til å fortsette å se fremover.
Det er vist også siste skoledag for han på vgs i dag, på mandag starter han i lære gitt.
Postet 16-06-22 kl 09:02 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Lykke til, Frøy!

Jeg har visst en dag uten møter, kun timesvis med ren diagnostikk Får barna hjem i kveld, og gleder meg til det.
Postet 16-06-22 kl 09:14 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lykke til, Frøy!

Har kommet meg på kontoret.
Lurer på om vi får oss en tur til røntgen i dag. Ulykkesfuglen er ikke så veldig villig til å bruke hånda.
Postet 16-06-22 kl 09:19 av star star er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fekk nettopp melding om at fysio er sjuk, så dermed blir det ingen bytur på meg i dag. Litt godt og litt dumt.
Postet 16-06-22 kl 09:40 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Lykke til Frøy!

Og så rart det må være å ha siste skoledag i dag og så starte i læra allerede på mandag. Plutselig forsvant den lange sommerferien.

Jeg sitter på jobb og er litt stressa for et møte. Men jeg har en veldig god kollega som har vært her en evighet som tok seg en halvtime til å preppe meg, og hjelpe meg å bygge opp argumentasjon. Så da håper jeg at det skal gå bra.
Postet 16-06-22 kl 09:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag. Jeg har en rygg som har kranglet i over en uke, så Ibux og Paracet er mine venner akkurat nå, for ellers funker jeg ikke.

Går straks ut i produksjonen, så jeg ikke bare sitter her og oppdaterer nettet. :venter på oppkjøpsbud: :spent:
Postet 16-06-22 kl 09:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hei fra hjemmekontor! Forkjølelsen har ikke helt gitt slipp, så jeg er hjemme for å kunne hoste uten å forstyrre alle andre (og for å bli frisk til sommerfesten i morgen!).
Postet 16-06-22 kl 10:05 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hei fra hjemmekontor her også.

Har nettopp spart 20.000,- kroner. Skulle inn og sjekke noe vedr. bestillingen vår på villaen på Kypros, og ser at det nå ligger ute et veldig godt tilbud. Så da kansellerte jeg vår bestilling og booket dette tilbudet istedenfor, og sparte da altså ca. 20.000,- kroner. Mye gøy vi kan bruke de pengene til.
Postet 16-06-22 kl 10:41 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Det har roa seg voldsomt på jobb, og i dag har jeg ingen undervisning. Så da er det hjemmekontor. Har gjort unna noe arbeid; nå skal jeg ut og klippe plena mens det er opphold, og gjøre klart til å kjøre store mengder søppel på miljøtorget i ettermiddag. Teamsmøte kl. 14 er det eneste andre jeg har på jobb-blokka i dag. (Har full jobbdag i morra, da - har ikke tatt ferie enda.)
Postet 16-06-22 kl 10:43 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her har det IKKE roet seg på jobb, selv om aller siste undervisningsøkt er i dag, for sensurbunkene tårner seg opp på alle kanter. Akk ja!
Postet 16-06-22 kl 10:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det har på ingen måte roet seg hos meg heller. Men akkurat nå fjernet jeg siste kommentarfelt i en rapport, og det å se at rapporten står der som helt "ren" uten kommentarer og endringsforslag ... det er så godt!
Postet 16-06-22 kl 10:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ingen nedroing på jobb her heller, men jeg er delvis sykmeldt og skal ikke jobbe i dag, så jeg prøver å ikke tenke på det. Går kjempebra.
Postet 16-06-22 kl 11:00 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jobben har ikke roa seg. Dessverre har kroppen bestemt seg for at den burde det. Jeg gikk for halv maskin på hjemmekontoret i går, og tok ut egenmelding i dag med beskjed til sjefen om at jeg kommer til å gå for halv maskin i dag også. Helt fri kan jeg rett og slett ikke ta meg. Heldigvis starter ferien midt i neste uke.
Postet 16-06-22 kl 11:12 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Tjorven: Han har heldigvis hatt sommerjobb de siste tre årene som har gjort at han er vant til å bare ha 2-3 uker ferie så det går godt. Han velger å starte i lære nå for å ha kommet i gang før han tar ferie sammen med de andre når de stenger ned verkstedet i noen uke i slutten av Juli.

Intervju overstått og på forventinger til lønn sa jeg at jeg forventet en rettferdig lønn på linje med de andre som skal ansettes og at kompetanse skal vektes, så får vi se hva tilbud de klarer å hoste opp.
Postet 16-06-22 kl 11:12 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag! Sniker meg tilbake på jobb etter en lang tid ute, det er greit å starte forsiktig, men samtidig komme litt inn og få tatt unna noe av det som ingen andre gjør før det blir sommerferie.
Postet 16-06-22 kl 11:22 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Naturlig at det roer seg hos meg siden vi har satt standpunkt for vg3 og jeg ikke har eksamenssensur eller eget muntligparti. Men full rulle på vg1 og vg2 ut uka. Neste uke skal de ha turdag mm, men da er det masse møter og planlegging av neste skoleår for oss som ikke er involvert.
Postet 16-06-22 kl 12:17 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ikke noe rolig på jobb her heller, dagen er tapetsert med møter og også noen som kræsjer. Siste arbeidsdag i morgen, så enden er likevel nær.
Postet 16-06-22 kl 12:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det har ikke roet seg her heller. Men jeg har åtte dager igjen på kontoret før ferie, så jeg skal klare å holde tempoet.



I går var det avslutning for lillesøster på videregående. Så nå har jeg virkelig bare voksne barn. Veldig rart. Hun blir boende hjemme i hvert fall et halvt år til, så det er jo noe.
Postet 16-06-22 kl 12:22 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Her på avdelingen roer det seg aldri før ferien, det eksploderer (sykehus, poliklinikker o.l prøver å ta unna mest mulig undersøkelser og operasjoner før ferieavvikling, og dermed kommer det utrolig mye prøver inn til oss)

Lykke til med å være tilbake, tink
Postet 16-06-22 kl 12:41 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er syhyyk! Forkjølelse fra H, har hostet ut både lungene og hjernen føles det som. Er sykemeldt ut uken, og kjenner at jeg trenger det. Men at nesten alle vinduene i huset skulle skiftes akkurat denne uken var ikke i planen, måtte bare si ja når glassmesterne brått fikk en åpning.
Postet 16-06-22 kl 13:50 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Så kjedelig, Addison! Jeg ble faktisk også syk akkurat da vi holdt på med panel- og vindusbytte i mars, det var da jeg fikk covid. Det er enda mindre stas å være hjemme og syk når det hamres og blåser på alle kanter.
Postet 16-06-22 kl 13:58 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Tar dere ferie nå, Blondie? Hos oss er ikke siste skoledag før neste torsdag.
Postet 16-06-22 kl 14:51 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har siste skoledag i morgen, ja. Starter opp igjen 11/8.
Postet 16-06-22 kl 15:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vi starter ikke før 16.8. Elevene kommer 22.8.
Postet 16-06-22 kl 18:43 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Nevøen min har vært her med varebil, og vi har kjørt 570 kg restavfall på miljøtorget. Ble over 2200 kr å betale. Glad jeg er tilnærma i mål med oppussinga nå ...
Postet 16-06-22 kl 18:44 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no