Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 17-04-24 kl 07:55 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb, men fy søren så sliten.
Postet 17-04-24 kl 08:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har kranglet med kollektivselskapet i noen dager, etter at datterens påfylling av periodekort ikke ble registrert. Jeg sendte med kvittering for at pengene var trukket fra konto, likevel mente de at hun hadde gjort feil.
Jeg svarte nok litt krast, men nå i morges kom det e-post om at refusjonen er på konto i løpet av dagen. 16-åringen ble delvis flau og delvis imponert.
Postet 17-04-24 kl 08:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Selvpåført hjemmekontor dag 3, hoste som ikke vil gi seg, snart 4 fulle uker igjen, etter 5 ukershosten i jan/feb. Nå må det snart gi seg! Jeg hater jo hjemmekontor, men nå må jeg bare, prøve å snakke minst mulig utenom møter, hvile hals og stemme. Blæh! Nattesøvnen reddes sånn noenlunde av hostesaft med varseltrekant.

Så bra Blondie, det gjelder å ikke gi seg!!
Postet 17-04-24 kl 08:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Godt jobba, Blondie!!
Postet 17-04-24 kl 08:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Bra jobba, Blondie!
På kontoret i dag, sliten etter togkaos i hovedstaden i går.

God bedring Addison Det høres ikke noe bra ut. Hva sier legen da? Normalt?
Postet 17-04-24 kl 08:58 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Langvarig hoste er slitsomt, og uansett verdt å sjekke!

Jeg har unnet meg et sjeldent hjemmekontor før utviklingssamtale med yngste i ettermiddag.
Postet 17-04-24 kl 09:48 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Vi har hatt en gjeng lærere fra ulike EU-land på besøk nå på morgenkvisten. De fikk besøke er par klasser m.m.
Postet 17-04-24 kl 11:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
God formiddag! Jeg startet dagen på kontoret, men nå sitter jeg på toget i retning Stockholm. Der skal jeg bytte tog og reise til Sundsvall. Så jeg skal ta tog i mange, mange timer i dag. Men jeg har podcaster, strikketøy og arbeidsoppgaver, så jeg gleder meg faktisk.
Postet 17-04-24 kl 11:42 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Det hørtes i grunn deilig ut, Tjorven.
Jeg er på kontoret, en rolig dag mellom månedsavslutning og lønning.
Postet 17-04-24 kl 11:57 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no