Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 03-05-20 kl 08:55 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg hadde verdens merkeligste drøm som vekket meg grundig, så nå er jeg oppe og våken, helt alene. Kaffe nå.
Postet 03-05-20 kl 09:20 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi skulle vært på vei til konfirmasjon utenbys nå, men sånn ble det jo ikke. Håper det lar seg gjennomføre i september istedet.

Jeg må trekke pusten og gjøre de siste forberedelsene til eksamen. Jeg må bare huske at jeg liker dette.
Postet 03-05-20 kl 09:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg våknet opp etter å ha redde to små kinesiske barn i et stort lyskryss. Foreldrene mine var også der. Da jeg så det kinesiske reisefølget så jeg to politimenn som viste tydelig lettelse over å se barna, men ingen kom bort for å ta seg av dem. Jeg våknet litt forvirret over akkurat det.

Ellers ingen planer for dagen. Det er sol ute. Fortsatt kræsja tær så gåtur utgår. Kanskje sykle?
Postet 03-05-20 kl 10:49 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Ellers skulle vi ha stresset rundt og pyntet festlokale nå. Håper det blir konfirmasjon i oktober.
Postet 03-05-20 kl 10:50 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Skulle ha våknet slitne, blide og med kjøleskapet fullt av rester i strigla leilighet. I stedet våkner jeg til bomba leilighet.
Postet 03-05-20 kl 12:27 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg sitter og jobber for å unngå langt-på-natt-jobbing til uka. Håper jeg. Men i hvert fall har jeg sovet lenge og fått overdådig søndagsfrokost, så det er jo ikke så veldig synd på meg.
Postet 03-05-20 kl 12:27 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg er på hytta. Valpen har bestemt at på hytta sover han i senga. Det er utrolig koselig, og jeg får sove mye lenger enn jeg gjør hjemme der han skraper på døra tidlig på morgenen. Skal hjem til byen i dag for dusj, klesvask og proviantering, men tror det blir hytteskole og hyttekontor på meg og yngste i uka som kommer også.
Postet 03-05-20 kl 12:53 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag!

Jeg sitter i treningstøy og håper at motivasjonen kommer snart. Men - jeg har hengt opp og satt over klesvask, og puslet litt puslespill. Senere skal jeg lage klassisk kjøttkakemiddag med smørdampet nykål!

Mann og eldste pusser opp gutterommet, aka maler vegger, og yngste er hos kompis. Sola skinner, så dette blir nok en bra dag.
Postet 03-05-20 kl 13:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Vi har vært en god tur ved sjøen og gjennom skogen. Så har vi vært med gave til noen venner og nå venter mer rydding ( hva kan gis bort).
Postet 03-05-20 kl 16:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har knadd og knadd på eksamensoppgaven min, fremdeles tusen ord over kravet. Ja, jeg vet, kill your darlings. Utfordringen er at jeg har fått tre veiledninger, alle med forslag til ny teori hver gang.
Postet 03-05-20 kl 16:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vi rydder og rydder. Nå ser jeg en ende på det. Skal spise middag og så ta det siste. Vasking og sånn får vi ta etter hvert, det er i alle fall ryddig.
Postet 03-05-20 kl 17:25 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no