Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 28-07-20 kl 07:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg kan melde om at campinghytta vi bor i for natten verken har måleskje til kaffe eller litermål. Merkelig syntes min mann. Jeg synes ikke det er fullt så merkelig. Plan for dagen er å kjøre Stryn-Geiranger-Trollstigen-Dombås-Oslo.
Postet 28-07-20 kl 07:47 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det regner, ikke så lite heller. Planen for dagen var å gå skogstur med ei venninne, men jeg lurer på om det blir litt vel friskt. Først, mer kaffe.
Postet 28-07-20 kl 09:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Jeg er på jobb og det er deilig temperatur ute og værutsiktene ganske fine for resten av uka. Stille på jobb... er vel bare å nyte det.
Postet 28-07-20 kl 09:43 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er også på jobb. Det vil si på soverommet mitt.

Det blåser og regner og jeg har null motivasjon.

Akkurat nå har jeg ikke noen morsomme planer å se frem til heller.

Det kan vel egentlig bare gå oppover.
Postet 28-07-20 kl 09:57 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Pakker siste rest før vi reiser avgårde til Bergen. Men først litt kaffe.
Postet 28-07-20 kl 10:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Pissregn, som vanlig denne sommeren. Det blir en lang høst når høsten begynner i juli.
Stiv og støl etter styrketrening i går, håper zumbatimen i kveld gjør susen.
Mannen er på jobb, ungdommene ferierer i sengene sine når de ikke jobber selv, og jeg skal strikke en arm på babyjakka jeg holder på med.
Postet 28-07-20 kl 10:53 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
På jobb denne høstdagen, jeg også. Det er lovnader om bedring i været mot slutten av uken, håper det stemmer. Jeg savner kollegaer, helt stille her i kroken jeg sitter. Burde jo vært dørgende effektiv, da..
Postet 28-07-20 kl 11:06 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er oppe, guttene sover. Ingen store planer for dagen. Ser ut som det blir fint vær i dag også, så jeg bør vel vurdere å gå meg en tur.
Postet 28-07-20 kl 11:06 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sol her. På tomta ved siden av er det nå rene campingplassen i tillegg til huset. Full fart der når vi gikk og la oss i går.
Postet 28-07-20 kl 12:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
amo sin avatar
Jobb her også, men fri i morgen.
Vi hadde storbrann i nabolaget i går, og 10 pytonslanger i huset som brann. Herre min hatt, har ikke tenkt tanken på at det er pytonslanger i nabolaget, grøss og gru.....
Postet 28-07-20 kl 12:42 av amo amo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jobb og regn her også, men endelig, ENDELIG er jeg IKKE på hjemmekontor, for UB har åpnet halvparten av lesesalsplassene sine! Egentlig bare for studenter, men siden jeg er absolutt helt alene i mitt hjørne av tredje etasje, tenker jeg vi sier det er greit.
Postet 28-07-20 kl 13:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Sitter på Rush og lurer på hvor skadet hørselen blir etter et par timer her..
On the plus side; Unger blir aktivisert i regnværet..
Postet 28-07-20 kl 14:18 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har huset fullt av unger, og har lagd pannekaker av 12 egg. Nå ser jeg Store maskiner med minstenevøen og synes det er ganske koselig, siden han tross alt skal hjem i løpet av dagen, så jeg kan se noe annet i kveld.
Postet 28-07-20 kl 15:09 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Bleh. Bare Bleh. Møkkavær. Møkkadag.
Postet 28-07-20 kl 15:46 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Nydelig dag i dag. Har vært på besøk hos venninne, koselig.
Postet 28-07-20 kl 17:22 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi er hjemme! Har hatt superfin og avslappende sunnmørsferie, og det var vanskelig å dra fra mamma, men veldig godt å komme hjem!
Postet 28-07-20 kl 18:45 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Vel tilbake i hytten etter Vemork og to seterbesøk i pøsregn.
Postet 28-07-20 kl 19:26 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no