Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 22-12-20 kl 07:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er oppe og skal straks rusle avgårde til fysioterapeuten. Jeg håper det kan føre til litt mer bedring i skulderen, det er masete å ikke ha full funksjonalitet og mye smerter.
Postet 22-12-20 kl 08:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg starter juleferien i dag. Men "skal bare" littegranne jobb for å bli ferdig. Det er både fordelen og ulempen med hjemmekontoret. Det er så lett å bare ta en liten time. Samtidig så gjør det at jeg kan kombinere jobb og ferie på en veldig lite stressende måte.

Plan for dagen er å trene, bake krumkaker og havreflarn og så sitte i sofaen med en bunke julehefter og strikke intenst på et julegaveprosjekt, som uansett ikke blir ferdig, men som jeg vil ha så langt som mulig.
Postet 22-12-20 kl 09:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Håper det hjelper, Blondie!

Oppe her også, drikker litt kaffe før jeg skal få minsten på SFO. Det haster jo ikke, heldigvis. Siste offisielle arbeidsdag før 28., men mistenker det kan bli litt innimellom i julen også. Det er helt greit, i grunnen.
Postet 22-12-20 kl 09:07 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Rolig morgen med senkede skuldre her. Resten av gjengen sover, jeg våknet i 08 tia, og sitter nå og koser meg med kaffe fra kaffekalenderen min.

Lillesøster regner jeg med sover noen timer til.

Storebror går på skolen til 1130, må bare huske å sjekke om det ble forandring på taxi, Bonusgutten går til 12, også kommer mora med han etter det.

Siste rest av handling i dag, også må vi få opp juletreet. Jeg mistenker at kattungen kommer til å tenke "yey, nytt klatrestativ til meg!"
Postet 22-12-20 kl 09:45 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet morgenen med streamet julekonsert hos mannens arbeidsgiver. Det er forskjell på offentlig og privat sektor, og sistnevnte vartet opp med Frida Ånevik og Chris Holsten. Det var en ålreit start på dagen.

I dag må jeg kjøpe inn et par presanger, men jeg tror jeg vet hva og hvor, så det bør være overkommelig.
Postet 22-12-20 kl 09:56 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! I dag skal jeg og dattera på julekonsert. Gleder meg! Skal jobbe i dag og i morgen også, men det er rolige dager, så det går fint. Skal få handle inn det siste i dag tenker jeg. Skikkelig høljeregn her, men det er vi jo vant med.
Postet 22-12-20 kl 10:10 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb. Får være litt effektiv. Tenker jeg tar juleferie fra i dag.
Postet 22-12-20 kl 10:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er på kontorkontoret i dag, for å få jobbet litt ordentlig og få unna noen ting som er enklere her.
Postet 22-12-20 kl 11:10 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg er tilbake på jobbjobb, etter ei litta ukes karantene.
Postet 22-12-20 kl 12:17 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Det viser seg at falske juletre som har stått i kjelleren i 9-10 år faktisk drysser noe innfernalsk. Så nå er det juletreet slengt på verandaen, og kjæresten har vært og kjøpt nytt.
Postet 22-12-20 kl 12:27 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Bakt nesten-Nennes rundstykker, jobbet litt og nå er det juleferie. Hvordan få hund til å like katt, det blir julens prosjekt.
Postet 22-12-20 kl 14:02 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hellu godtfolk!

Jeg henger med jentungen og jobber litt, rydder litt, pakker inn litt, jobber litt til, pynter litt, spiser litt, grer litt hår, kler på en sokk, rydder litt til, og så videre.

Mer effektivt enn det høres ut til.
Postet 22-12-20 kl 14:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
F!

Jeg har hatt Teams-møter med trøtte elever som stort sett lå under hver sin dyne med sovehår, tross instruks om å stå opp og kle på seg. Jaja. Har deretter vurdert to tekster og hørt på rektors julehilsen i Teams. Nå spiller jeg gitar, men bør vel strengt tatt gjøre noe nyttig. Har null julestemning.
Postet 22-12-20 kl 14:43 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
I dag graver jeg ut av kjøleskapet. Og venter på søppeltaxi. De skulle vært her kl. 14.
Postet 22-12-20 kl 15:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Snart F!! Skal bare føre timene og legge inn fraværsmelding. Og krysser fingrene for at det ikke kommer inn noe som må løses før jeg logger av. Skal ha naboer på gløgg rundt bålpannen ute i ettermiddag, satser på at det er opplett fra nå av.
Postet 22-12-20 kl 16:05 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no